Recenze Brothers: A Tale of Two Sons Remake – Twin-stick Tearjerker

Dvyvinutý Starbreeze Studios týmem vedeným Josefem Faresem – který by dále založil Hazelight Studios a režíroval filmy jako Výjezd et Chce to dva - originál Bratři: příběh dvou synů Více než deset let po svém vydání si stále drží zvláštní místo v srdcích mnoha lidí. Od své jedinečné herní premisy ovládání dvou postav současně, přes srdceryvný, ale srdcervoucí příběh, který vypráví, až po jedinečný a téměř světský způsob, jakým se ho rozhodla vyprávět, okouzlující hra The adventure si po svém vydání získala mnoho fanoušků. v roce 2013 a svou nadčasovou kvalitou si ho postupem času oblíbilo stále více lidí.

Tato nadčasová kvalita je však ošemetná věc, protože vydavatel 505 Games právě vydal remake hry vyvinuté Avantgarden, který velmi věrně přetváří originál. To samozřejmě znamená, že vše, co udělalo původní hru skvělou, je přítomno a zohledněno Brothers: Remake příběhu dvou synů Navíc, ačkoli některé věci dokonce zaznamenaly drobná, ale znatelná vylepšení. Zároveň, vzhledem k tomu, jak věrně se remake drží zdrojového materiálu, bude stát za to položit si otázku: Vyplatí se vyzvednout, pokud vlastníte původní hru?

"bratři prostředí, které je jednou z jeho silných stránek, v remaku skvěle ožije. Prostředí mají živý, pohádkový vzhled a s větší mírou detailů v prostředích a na modelech postav vše vypadá ještě živěji a pln osobnosti. »

Oblasti, kde Brothers Remake Nejpozoruhodnějšími vylepšeními jsou, jak si dokážete představit, vizuál. Originál nikdy nebyl grafickým monstrem a ani remake nebyl, ale není pochyb o tom, že ten druhý představuje obrovský krok vpřed, pokud jde o čistou vizuální kvalitu. Originál samozřejmě stále vypadá docela pěkně, a to díky tomu, že byl vždy zaniklý a většinu svých vizuálních předností odvozoval spíše od okouzlujícího estetického a výtvarného designu, než z nějakých velkých technických výdobytků, ale technických vylepšení provedených remakem. fait zavedení umožňuje této silné estetice ještě více vzkvétat.

bratři prostředí, které je jednou z jeho silných stránek, v remaku skvěle ožije. Prostředí mají živý, pohádkový vzhled a s větší úrovní detailů v prostředích a na modelech postav se vše zdá být mnohem živější a plné osobnosti. Ať už se jedná o jemnější animace, které vidíte na tvářích postav, které umožňují, aby nejpůsobivější vyprávěcí momenty hry měly větší dopad, nebo o sekvence, kdy se kamera oddaluje a ukazuje větší prostředí a jejich mystickou a přirozenou krásu, Brothers Remake stále vypadá působivě a je schopen přenést hráče do svého nastavení stejně jako původní hru. To neznamená, že jde o zcela bezchybný zážitek – občas jsem se setkal s vizuálními chybami, jako jsou objekty a prostředky blikající v dálce nebo textury, které se načítají o několik sekund navíc – ale kromě několika občasných škytavek je to vizuálně příjemná a okouzlující hra. .

Po herní stránce, Brothers Remake provádí jen málo nebo žádné změny ve zdrojovém materiálu. Od ovládání až po vše, co se děje během cesty obou bratrů, je zde vše, co si pamatujete z původní hry, přičemž hra má stejné rytmy a nabízí stejné hádanky, plošinové sekvence, interakce s prostředím a další. Naštěstí většina z nich stále funguje stejně dobře jako v roce 2013.

„Co se týče hry, Brothers Remake provádí jen málo nebo žádné změny ve zdrojovém materiálu. Od ovládání po vše, co se děje během cesty bratrů, je zde vše, co si pamatujete z původní hry, přičemž hra má stejné rytmy a obsahuje stejné hádanky, plošinové sekvence, interakce s prostředím a ještě více.

Hádanky nejsou nikdy příliš propracované, ale stávají se stále složitějšími a poutavějšími, když máte za úkol současně koordinovat akce obou bratrů v tandemu, což vede k některým zvláště dobře navrženým sekvencím. Velká část hry také spoléhá na to, že oba bratři jednoduše interagují se světskými věcmi ve svém prostředí, od předmětů povalujících se kolem přes zvířata shromažďující se až po lidi, kteří se zabývají svou prací a další. Když uvidíte, jak se každý bratr chová v těchto zcela volitelných interakcích, nikdy nezestárne a stejně jako v originále budete odměněni - příběhově, ne-li mechanicky - za neustálé vyhledávání těchto malých, ale nezapomenutelných okamžiků.

Jeden problém, který mám – a byl to problém, který měli mnozí dokonce i s originálem, když byl poprvé vydán – je ovládání. Na papíře, Bratři Připadá vám to jako velmi jednoduchá hra na ovládání: staršího bratra ovládáte levou páčkou a spouští a mladšího bratra pravou páčkou a spouští a tyto jednoduché, přímočaré vstupy řídí každou akci, kterou během své cesty provedete. tříhodinová hra. Velmi rychle si však uvědomíme, že ovládat dvě postavy současně může být poněkud těžkopádný zážitek. I když se jen procházíte po prostředí a nic jiného neděláte, je více než pravděpodobné, že budete mít problém přimět dva bratry, aby se pohybovali jako normální lidé. To může být občas docela frustrující, a zatímco v původní hře bylo snazší tyto frustrace odpustit, kde byl celý koncept ovládání dvou postav současně tímto způsobem neotřelý, tady v tomto remaku je tato novinka pryč. standardně a v důsledku toho se frustrace zdají trochu výraznější. Naštěstí, Brothers Remake má možnost hrát hru kooperativně a stává se ve výsledku mnohem plynulejším zážitkem, i když na každém kroku ztrácí část své jedinečnosti.

Hra je stejně věrná rekreaci z narativního hlediska, která, vzhledem k tomu, že originál je stále jedním z nejvíce srdcervoucích a efektivně vyprávěných příběhů ve hře, hraje v její prospěch. Postavy v bratři svět mluví, ale oni ne často, a když ano, mluví smyšleným, vymyšleným jazykem. Drtivá většina příběhu je vyprávěna prostřednictvím bezsvětových a environmentálních interakcí a od světlých momentů až po temnější, trýznivé sekvence, které charakterizují druhou polovinu hry, se jen málokdy mine účinkem. Jedná se o krátkou hru, která trvá kolem tří hodin (nebo tak nějak), ale za tu krátkou dobu rozhodně zanechá trvalý dojem.

bratři remake příběhu dvou synů

„Ovládání může být občas docela frustrující, a zatímco v původní hře bylo snazší odpustit tyto frustrace, kde byl celý koncept ovládání dvou postav současně tímto způsobem nový, tady v tomto remaku je tato novinka pryč chybou a po něm se frustrace zdají být o něco výraznější. »

Ještě jednou se ale vracíme k naší původní otázce: stojí za to utrácet za tento remake peníze, když už vlastníte originál? Pokud ne, odpověď je snadno ano, a to díky skvělému vyprávění a prostředí a také jednoduchým, ale příjemným herním mechanismům. Pokud ji však máte, je mnohem těžší ospravedlňovat nákup, nejen proto, že jde o tak konvenční a věrný remake, ale také proto, že původní hra je stále velmi snadno dostupná na moderním hardwaru a za poměrně nízké ceny. nabootovat (nemluvě o tom, že je to docela krátká hra). Počet najetých kilometrů se bude lišit podle toho, zda jsou vizuální vylepšení dostatečná k ospravedlnění tohoto nákupu, ale vždy budou existovat výhrady k jakémukoli rozhodnutí, které zde učiníte.

Na vlastní kůži, originál Bratři byla skvělá hra, takže remake, který věrně staví všechny své přednosti vpřed v zážitku, který přináší pozoruhodná vizuální vylepšení a přitom zachovává jádro zážitku nezměněné, musí být dobrý. Zatímco vracející se fanoušci zde nemusí mít tolik důvodů se zdvojnásobit, pro ty, kteří nikdy nehráli originál, Brothers Remake je nejlepší způsob, jak zažít jeden z nejpůsobivějších herních zážitků za poslední roky.