Kronika Eiyuden: Recenze sta hrdinů

Celkově – 85 %

85%

Oficiální skóre

Eiyuden Chonricle: Hundred Heroes je přesně to, co fanoušci Suikoden žádali. Fanoušci oldschoolových JRPG nebo her o opakujících se postavách by si to rozhodně měli prohlédnout.

Uživatelské hodnocení:

Buďte první!

Eiyuden Chonricle: Hundred Heroes je další projekt na Kickstarteru od vývojářského týmu ze staré školy. Vyplatí se hru vyzkoušet nebo byste měli sednout k modernějším hrám? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte.

Kronika Eiyuden: Recenze sta hrdinů

Eiyuden Chonricle: Hundred Heroes začíná mladým mužem jménem Nowa, který se nadšeně připojí k místní městské hlídce. Strážce, vždy otevřený novým rekrutům, ho vítá s otevřenou náručí a zadává mu jeho první misi. Nowa se spolu s několika dalšími členy gardy vydává na výpravu prozkoumat nějaké ruiny v doprovodu imperiálních důstojníků ze sousedního regionu. Seign, velitel imperiální přítomnosti, a Nowa rychle vytvoří silné pouto. Bojují bok po boku, čistí ruiny a získávají magickou čočku, kterou Seign hledal. Na konci mise se jejich cesty rozdělí, ale jejich kamarádství zůstává silné. Pak se posuneme o šest měsíců dopředu.

S říší a regionem Nowa žije napjatá situace. Na obzoru se rýsuje válka, ale nyní se garda zaměřuje na verbování a porážení banditů. Nakonec zjistíte, že tito „bandité“ jsou imperiální agenti, způsobují chaos a dávají impériu důvod k invazi. V tuto chvíli má Nowa na starosti stráž jako vedoucí praktikantů. Když vypukne válka, uděláte, co můžete, abyste ochránili své město, ale nakonec budete zatlačeni zpět. Stáhnete se do starého hradu a začnete přestavovat a trénovat armádu, abyste se mohli bránit.

Nazvat tento hrad základnou je obrovský úkol, ale pro začátek máte pár zdí a pár budov. Netrvá dlouho a vaši spojenci vám zadají mise, abyste získali více spojenců, postavili určité budovy nebo získali více materiálů. Upřímně řečeno, je to těžký začátek, protože zpočátku nemáte žádný obchod, žádného kováře nebo dokonce způsob, jak změnit dovednosti. Kromě toho nepotřebujete pouze materiály pro upgrady; potřebujete také správné znaky. Líbí se mi systém, ale protože některé postavy mohou chybět, můžete přijít o některé klíčové vylepšení vaší základny. Opět to pro mě není problém, ale některé lidi to může od hraní hry odradit.

Protože Hundred Heroes je JPRG ze staré školy, boj je tahový. Na rozdíl od většiny her tohoto žánru však máte ve skupině šest postav najednou. Přední linie je tři hluboká a zadní linie je také tři hluboká. Některé postavy mohou udeřit pouze na blízko, například přímo před nimi, zatímco jiné mohou sedět vzadu a pouštět magii nebo šípy z dálky. Existují základní útoky, dovednosti a magické útoky a každý hrdina má obranný tah. Většina obranných pohybů se skládá z úskoku nebo bloku, ale některé těží z bonusů nebo dokonce z protiútoku. Musíte také vzít v úvahu typy poškození a odolnost nepřátel, kterým čelíte, abyste získali co největší poškození.

Naverbováno 100 hrdinů

Jako JRPG je broušení jedna věc a chlapče, můžeš se mu nechat ovládnout. Ve hře, kde v každém zákoutí hledáte spojence, se nevyhnutelně ocitnete v tuně odpadkových bojů. Naštěstí má 100 Heroes funkci automatické bitvy a funguje opravdu dobře, až příliš dobře. Mám za sebou asi 50 hodin hry a mohu automaticky bojovat s téměř každým střetnutím, někdy dokonce i s bossy. Líbí se mi to, znamená to pro mě snadné peníze a vybavení navíc. Kdo nechce vynášet odpadky, může nechat nepřátele uprchnout, ale stejně se musíte pustit do boje, takže v tom nevidím smysl. Práce mě ale baví, takže mě tyto funkce oslovily.

Bossové se od hlavních nepřátel trochu liší. Získáte základní mini-bossy, kteří jsou jen tank a výprask. Někteří bossové těží z bonusu během boje. Například při náboru Mellora čelíte obří bestii v poušti. Mellore pomocí své magie vyčaruje dvě obrovská kladiva, která dokážou bestii utlouct. Během boje můžete použít kladivo, ale zvíře zůstává skryté, dokud si nevyberete své kladivo. Takže máte střelu 50/50, abyste způsobili obrovské poškození nebo vůbec nic. Mezi další patří skrývání se, abyste se vyhnuli laserům, hry s jeřábem, zastavení regenerace nepřátel a mnoho dalších. Nakonec, protože jsem byl na tak vysoké úrovni, jsem měl skutečnou výzvu pouze s několika prvními bossy.

Souboj 100 hrdinů

Je tu další bojový režim, ke kterému čas od času přistupujete: taktický boj. Zde nemáte přímou kontrolu nad jednotkami; stačí se rozhodnout, kterým směrem půjdou. Představte si to spíše jako Fire Emblem nebo dokonce nedávný Unicorn Overlord. Obvykle musíte bránit určitou lokaci, abyste porazili rozkaz nepřítele a vyčistili ho. Čím více jednotek naverbujete, tím lepší bude vaše armáda, ale to platí pouze pro dovednosti a schopnosti. Taktický boj je spíše o umístění a správném použití svých dovedností k vítězství. Pocházím ze série Total War, takže lemování a taktiky kladiva a kovadliny jsou pro mě přirozené. Budete v pořádku, když se vyhnete tomu, že narazíte na nepřítele tváří napřed.

Kromě veškerého průzkumu a náboru jsou zde také vedlejší úkoly a minihry. Vedlejší úkoly obvykle souvisí s náborem postav nebo budováním další základny. Co se týče miniher, je jich celá řada. Rybaření je první věc, kterou dostanete, což vám umožní vařit ryby a přivézt zásoby zpět do města. Konečně se budete moci zúčastnit kulinářské bitvy a pomoci svému kuchaři stát se jedním z nejlepších na světě. Velká minihra se jmenuje Beigoma a moc času jsem u ní nestrávil. Vy a soupeř hodíte vršek do kruhu a musíte se navzájem bít, dokud jeden z nich nespadne nebo se převrhne. Jsem si jistý, že je to složitější, ale odehrál jsem jen pár zápasů.

Problém 100 hrdinů

Narazil jsem na nějaké chyby a problémy s texturou. Ale jeden z nich byl opravdu špatný. Určitá oblast země je blízko oceánu a země a voda se nemísí. Pokud posunete úhel kamery určitým způsobem, obrazovka se stane nepoužitelnou, což znamená, že uvidíte pouze roztrhané textury. Znovu pohněte kamerou a uvidíte jasně. Tohle trčí jako bolavý palec. Také jsem slyšel o problému s chybou týkající se postavy, kterou můžete naverbovat. Pokud vám chybí postava, je to tak; Chcete-li je získat, musíte jej restartovat. Nebýt toho chlapa, ale když je hlavní částí vaší hry nábor postav, je nejlepší, abyste si tuto část udělali správně.

Eiyuden Chonricle: Hundred Heroes je přesně to, co fanoušci Suikoden žádali. Fanoušci oldschoolových JRPG nebo her o opakujících se postavách by neměli váhat a podívat se.