Recenze „Forager“ - opravdu úžasná hra, ale takový mobilní port -

Po dlouhém čekání, Forager Od HopFrog a Humble Games se tento měsíc konečně dostaly na mobilní zařízení prostřednictvím portu iOS vytvořeného společností BlitWorks, který přináší hybridní zážitek z přežití a tvorby, který si hráči počítačových a konzolových her už nějakou dobu užívají. BlitWorks dělá fantastické porty pro konzoly a měl jsem od toho velká očekávání Forager na příchozím iOS, jakmile jsem zjistil, že port provedli oni. Nejprve jsem hrál Forager na PC a Nintendo Switch a měl jsem se skvěle i přes nedostatek aktualizací na Nintendo Switch zpočátku, když jsem strávil téměř 60 hodin na obou platformách. Když Forager nakonec hit Xbox One, hlavní aktualizace hit Switch and PS4 to upgrade it with PC, but this update was and still is buggy.

Zdá se, že verze pro iOS vychází z této verze podle čísla verze. To znamená, že iOS je na úrovni obsahu konzol, včetně jaderné aktualizace. Forager má spoustu herních systémů, které společně vytvářejí zážitek, který se může zdát dokonalý (jako pro mě) nebo pro vás příliš velký problém. Má průzkum, vytváření, sbírání, simulace, boj, žaláře, nečinnou herní mechaniku, rybaření a mnoho dalšího. Můžete vidět vliv lidí jako THE Legend of Zelda a dokonce Terraria zde.

Nejprve začínáte na malém ostrově jen s krumpáčem. Vaším cílem na začátku je dát dohromady to, co vidíte, a pomalu začít budovat struktury, jak se objeví další zdroje. Úvodní minuty dne Forager jsou trochu nudné, ale zvyknou si na rutinu, kdy se ujistěte, že jste jedli, rozumíte tomu, jak se dát dohromady a jak vybudovat základní struktury. I upgrade vašeho zařízení trvá dlouho. Když to uděláte, budete si moci koupit nový pozemek. Což je úžasné Forager spočívá v tom, že aspekt zdrojů a nepřátel RNG spolu se schopností koupit pozemek podle libosti a odemknout různé cesty dovedností zajistí, že nebudete mít podobné zkušenosti s dalším nebo dalším spuštěním záložního souboru.

Hra se drasticky mění v závislosti na dovednostech, které odemknete, ale dosáhnete bodu, kdy hra bude mít pocit, že je vše zautomatizované, až se budete většinou pohybovat, když vaši mazlíčci a společníci nebo struktury udělají vše za vás. V tomto okamžiku se na obrazovce děje téměř příliš mnoho najednou a je to dobré vizuální přetížení. Zde se také bude výkon lišit jako na konzolách.

Forager má velmi okouzlující estetiku a to platí pro všechno ve hře, jako je rozhraní, design struktur, nepřátelé a předměty. Zpočátku se to může zdát jednoduché, ale vývojáři zde vizuální styl zaklínili. Vzhledem k tomu, jak dobře slyšíte některé písničky Forager„Je skvělé, že skóre Hernana Marandina je tak chytlavé. Nikdy nestárne se svou optimistickou náladou a dokonce i těmi nejsladšími melodiemi, jako je téma muzea. Funguje také na celou obrazovku na zařízeních iPhone 11 a iPad Pro a vypadá skvěle.

Když jsem poprvé hodil Forager v systému iOS na mě udělalo dojem množství funkcí, které v přístavu hledám, a to vše zdánlivě zahrnuto. Forager má "cloud save", ale po první synchronizaci mi to nefungovalo spolehlivě. Podpora ovladačů je na druhou stranu dobře implementována. Můžete dokonce přepínat zobrazené výzvy k tlačítkům mezi Nintendo Switch, PS4 a Xbox One, což je užitečné pro lidi přicházející z jiné platformy. Bohužel v tuto chvíli chybí podpora pro rachot. Vzhledem k tomu, že iOS nedávno přidal podporu rumble, doufám, že ji vývojáři do tohoto portu přenesou. Ověřil jsem si, že je to stále stejné i s verzí 1.02, která vyšla dnes dříve.

Pokud jde o dotykové ovládání, zde je implementace přijatelná. Ve hře jsem nenalezl žádnou formu přizpůsobení. K pohybu po něm používáte analogové plovoucí nalevo a můžete uhýbat nebo uhýbat doprava po obrazovce. Po uhýbání se nemůžete ani hýbat, zatímco u jiných systémů je to téměř okamžité. Když se nacházíte v blízkosti bodu zájmu, vpravo se zobrazí tlačítko A pro interakci. Inventář lze změnit poklepáním na položku na liště v dolní části.

Quand Forager Původně byl spuštěn na konzolách, ale postrádal spoustu možností usnadnění a vizuálního nastavení. Verze pro iOS naštěstí obsahuje všechny možnosti, jak vypnout chvění obrazovky a podobně hned u netopýra. Bohužel neexistují žádné vizuální možnosti pro zlepšení snímkové frekvence nebo úpravu některých vizuálních parametrů, jako je kvetení. Efekty počasí však můžete vypnout.

Moje největší problémy s touto verzí, kromě problémů s dotykovým ovládáním, jsou s odezvou, synchronizací cloudu a rozhraním. Forager má synchronizaci zálohování iCloud, ale spolehlivě funguje pouze poprvé. Nepodařilo se mi to vůbec synchronizovat a musel jsem to odebrat a znovu nainstalovat Forager vynutit synchronizaci zálohy. Testoval jsem to na více zařízeních na dvou různých iCloud účtech. Celkový výkon je pro mě na iPhone 11 a iPad Pro (2020) velkým problémem. Forager se cítí mnohem citlivěji na konzolách svého uživatelského rozhraní a samotné hry. Poslední problém se týká dotykových cílů pro tlačítka. V některých případech se uživatelské rozhraní dobře přizpůsobuje, ale v jiných se zdá příliš malé, aniž by se skutečně zvažovaly velikosti dotykového vstupu.

Globální, Forager na iOS je to trochu popletené. Je snadné jej doporučit za předpokladu, že hrajete s ovladačem, protože dotykové ovládání není skvělé a neexistuje pro ně žádné skutečné přizpůsobení. Pokud však již máte Forager na jiném systému a chcete přenosnou verzi, doporučuji počkat na opravu, aby se zjistilo, zda jsou vyřešeny problémy s ovládáním a uživatelským rozhraním. Forager sám o sobě je základní hrou, pokud jde o mě, ale port iOS zanechává mnoho požadavků, přestože je komplexnější než většina portů konzoly a mobilu. Naštěstí tyto aktualizace netrvají tak dlouho jako počáteční aktualizace konzoly, protože je to dokonalá hra, kterou můžete hrát na cestách a budete se vracet k rychlému hraní. Jakmile se to trochu napraví, bude to pravděpodobně jedna z her, které na svém telefonu hraji nejvíce.