Recenze hry Call Of Duty: Black Ops Cold War

Další rok znamená další hru Call of Duty. Ostřílení vývojáři Treyarch se tentokrát snaží přivést šestý díl série Black Ops na současný a next-gen hardware s vydáním hry Call of Duty: Black Ops Cold War. Cold War slibuje stejný napínavý multiplayer, návrat oblíbeného režimu Zombie a zcela novou kampaň a snaží se zachovat jméno Black Ops ... ale dělá to dost?

Kampaň ve hře Call of Duty: Black Ops Cold War se odehrává na začátku 1980. let minulého století a slouží jako narativní most mezi Call of Duty: Black Ops a Call of Duty: Black Ops II. Sleduje agenta CIA Russella Adlera a jeho elitní tým vojáků, kteří se pokoušejí vypátrat Perseuse, špiona ze Sovětského svazu, který se snaží zvrátit průběh studené války.

Jednou z bezprostředních předností kampaně je pozornost věnovaná detailům na jejím fantastickém obsazení postav. Animace obličeje, hlasový projev, synchronizace rtů - to vše dohromady přináší některé z nejlepších vizuálů, jaké franšíza dosud viděla. Přestože je kampaň krátká a nestojí za cenu vstupu, je to velmi oblíbený doplněk pro stárnoucího fanouška FPS, který se snaží udržet krok v jiných oblastech zkušeností s Call of Duty.

Jako první v sérii Call of Duty představuje Cold War výběr hráče v celé příběhové kampani. Mnoho z nich poskytuje iluzi volby a nabízí možnosti, které mají malý nebo žádný vliv na samotný příběh. Jiné jsou však hlavní; dostatečně významné, aby určilo výsledek celého období studené války. Během kampaně jsem několikrát hrál a měnil rozhodnutí a rozhodnutí, která jsem udělal. Pro franšízu, která je o rychlých akcích pro více hráčů v arkádovém stylu, byla tato hloubka a variace v hlavní kampani překvapením a opravdu jsem si to užil. Vaše rozhodnutí budou mít za následek smrt spojenců, osud vašich nepřátel a samotné přežití svobodného světa. Je to asi nejzábavnější, jakou jsem v příběhu Call of Duty zažil za mnoho let.

Příběh hry Call of Duty: Black Ops Cold War možná posunul vyprávění novými a kreativními směry, ale zbytek hry zůstává z velké části stejný. Multiplayer se vrací, pravděpodobně největší tahák série - i po vydání stejné hry rok co rok. Pokud jste fanouškem hry Call of Duty, máte v multiplayeru vše, co byste mohli chtít.

Několik nových režimů přidává tolik potřebnou aktualizaci zážitku. Arzenál zbraní, které lze přizpůsobit více, než kdy budete k přizpůsobení čehokoli potřebovat. Ne že by na rozsahu arzenálu záleželo, protože téměř každá lobby je plná hráčů využívajících stejné zbraně a soupravy. Výzvy, úspěchy a probíhající úkoly vám dávají hodně na cíl, když se načtete v další hale, takže pokud chcete, máte co dělat. Jednou z mála změn v multiplayeru, které jsem si všiml, bylo rozšíření Kill Cam.

Namísto zvýraznění jediného nebo pozdního kola zabití nyní zdůrazňuje „nejlepší hru“, kterou jste v daném kole viděli. I když některé stojí za shlédnutí, častěji je to jen jeden hráč za druhým, kterého zasáhnou míčky. Aby toho nebylo málo, jsou příliš dlouhé. Při několika příležitostech byla hra opakování kola delší než samotné kolo. Přiznávám, není to běžný jev, ale ve hře, která je tak silně zaměřena na to, aby vás co nejrychleji dostala do další lobby a další hry, to působí kontraproduktivně.

Pro mě přitažlivost Call of Duty pro více hráčů v průběhu let slábla a Cold War nedělá nic, co by obnovilo moji vášeň pro žánr. Řeknu však, že design mapy je to nejlepší, co jsem za poslední roky v Call of Duty viděl. Každá mapa je dobře navržená, udržuje akční tekutinu a umožňuje neustále se měnící bojiště v různých dostupných herních režimech. V nejnovějších hrách Call of Duty jsem se často přistihl, že nevěřícně vzdychám, když se další nudná mapa nutí točit. Po několika dnech v multiplayeru studené války však neexistuje mapa, která by se mi nelíbila.

Pokud kampaň a multiplayer nejsou vaše věc, režim Zombies se ve studené válce epicky vrací. Pokračuje v trendu předchozích her a kombinuje fascinující zážitek z přežití se zajímavým, ale často skrytým příběhem, který odměňuje hráče za průzkum a kreativitu. Kopání do různých tajemství a skrytých aspektů zombie mělo vždy silnou přitažlivost a velká část této přitažlivosti zůstává ve studené válce.

Podobně jako pro více hráčů je režim Zombies více toho, co byste očekávali v režimu zombie Call of Duty, ale existuje několik drobných rozdílů. Opravené postavy z předchozích verzí již neexistují, což hráčům umožňuje vybrat si operátory v multiplayerové složce hry a přinést s sebou své vlastní jedinečné vlastní načtení. Nahradí to všedních 10–15 minut akce se zbraní a nožem na začátku každého kola a pokaždé vytvoří rychlejší a akčnější intro.

Call Of Duty: Black Ops Cold War je dalším solidním vstupem do franšízy Call of Duty. Fantastické natáčení, skvělá grafika, silný příběh - fanoušci této série si v nejnovějším příspěvku najdou spoustu věcí, které si zamilují. Je smutné, že pro kohokoli jiného je to jen další hra Call of Duty, která se plně spoléhá na stejný starý multiplayer a stejné zombie.