Necromunda: Hired Gun Review - brilantní střelec, jehož nedostatek lesku mu brání dosáhnout velikosti

Necromunda: Hired Gun je tak blízko Warhammer 40,000 XNUMX Doom.

Necromunda: Střelná zbraňBřezenové odhalení mě trochu zaskočilo, dvojnásob, takže když jsem si uvědomil, že je červen a není o několik let dál. Streum On, malý francouzský tým vzadu, obvykle chvíli trvá, než vydá novou hru.

Ale letité zkušenosti a nová podpora od společnosti Focus Home Interactive týmu jednoznačně pomohly dosáhnout dokonalé velikosti a dosáhnout jejich her, protože Hired Gun je hra, která baví a někdy i zapůsobí, aniž by se dostala do pasti. Přehnané ambice.

S pozdravem na YouTube

Necromunda: Hired Gun je poměrně snadno vysvětlitelná hra. Je to střílečka z pohledu první osoby s lineárním příběhem. Hrajete za lovce odměn, který je poslán za cíli ukrytými v rozlehlých lokacích Warhammeru 40 000. Činíte tak pomocí překvapivě velkého arzenálu zbraní, který má podobu kořisti různých rarit než vy. Můžete si přizpůsobit, vylepšovat a upravovat ve světě hubů.

Není to něco, co jste nikdy předtím neviděli, ale častěji to spíše pomáhá, než otravuje. Hired Gun do značné míry reaguje na svou uspokojivou - byť předvídatelnou - smyčku.

Umístění v jednom z málo prozkoumaných vesmírů Warhammeru 40,000 40,000 pomohlo každé misi příběhu zůstat svěží. Toto není vaše jingo jízda s xenofobními Space Marines. Kriminální svět Necromundy se skládá z klišé - temných barů, přepracovaných továren a skládek, kde gangy operují a bojují napříč územím - ale součástí toho, co funguje, je to, že stejná místa sdílejí sklon Warhammeru XNUMX XNUMX k velikosti . Jedna mise mě zavedla do boje a nastoupila do masivního nákladního vlaku, zatímco druhá mě poslala na místo průmyslového vrtu, abych pronikl do kontextového mikro-města, které to podporuje. Moje touha vidět, jaké zvláštní místo by mi hra poslala příště, mě v celém hlavním příběhu spojovala, ale díky této hře byla tato cesta tak vzrušující.

Stejně jako jeho obecné nastavení si Hired Gun hodně půjčuje od jiných skvělých střelců současnosti. Mechanicky se blíží novému Doomu; vždy vás obklopuje nepřáteli v arénách, kde se můžete volně pohybovat z místa na místo, někdy bokem a jindy úkrytem. Pohyb je trochu blíže k Titanfall, s některými docela citlivými animacemi, schopností běžet ke zdi a samozřejmě s hákem. Je to už solidní mix a Hired Gun často ty inspirace dobře spojí, ale často to trochu ztratí na své ladnosti.

Většina pohybových schopností hry se odemkne hned po pálce nebo krátce poté. Cítil jsem se dobře, mít od začátku tolik svobody, ale tendence k ovládání nepřesnosti cítila sílu.

Vezměte zeď, aktivuje se podržením mezerníku, když jste poblíž zdi. Mezerník je však samozřejmě tlačítko pro skok. Skočit do zdi, přejet přes zeď a nevyskočit nevysvětlitelně pomocí jediného tlačítka. Toto temperamentní nastavení znesnadňovalo rozjetí v zápalu boje, než bylo nutné, a zabránilo mi pravidelně se míchat do stěn.

Drapák má podobný problém. I když se může působivě držet jakéhokoli bodu v prostředí, není vždy jasné, co je příliš daleko nebo příliš blízko. Fyzika drapáků je jinak použitelná, ale ve srovnání s Titanfallem rudimentární; nasaje vás do čehokoli, do čeho ho zamknete, a neodpovídá vaší hybnosti. Nebudete jej používat k procházení rohů jako ve hrách Respawn. Používání je zábavné, ale vždy není prostor k tomu, abyste mohli střílet štíty před určitými nepřáteli. Váš základní skok v Hired Gun je již poměrně vysoký a lze jej dále vylepšovat pomocí upgradů. Často jsem šel celé úrovně, aniž bych musel běžet ke zdi.

Další věcí, kterou si hra od Dooma půjčuje, je dodge, což je realisticky to, na co se v bitvě budete nejvíce spoléhat. To je v pořádku, ale ostatní schopnosti vypadají trochu zbytečně.

Dalším potenciálně zajímavým doplňkem, který trochu padá, je váš společník doga. Hledání cesty pro psa je nerovnoměrné, a přestože pomáhá při ovládání davu, když jste na boku nebo při jednání s jinou skupinou, způsob, jakým funguje, je tak tuhý, že vypadá jako hologram Milese Moralese nebo cokoli jiného v jiné kyberpunkové hře.

Byl bych rád, kdyby se tento vztah určitým způsobem vyvíjel, ale toto je další oblast, kde Hired Gun chybí.

Mezi misemi se vracíte do rozbočovače, kde si můžete popovídat s NPC, projít vedlejšími misemi, které znovu navštíví oblasti, které jste dříve prozkoumali, prodat přebytečnou kořist, kterou jste našli, a utracené peníze utratit za vylepšení postav a nové schopnosti pro vás a vaše psí kamarád. Martyr's End je jeho název, a zde se také odehrává příběh ... Většina vašich konverzací bude s vaším manažerem, který je hlavním tahounem příběhu. Tyto okamžiky jsou tak krátké a často postrádají napětí, že hra má téměř pocit, že se je snažíte projít co nejrychleji.

I když existuje několik výjimečných scén a několik opravdu překvapivých momentů, většina herců je dřevěných a přehnaně zastaralých, a to i pro hru Warhammer 40,000 XNUMX. Když jsem nedoufal, že herci odvedou lepší práci, často jsem přemýšlel, proč tak chybí mixování zvuku. Jedna postava šeptá téměř všechny jeho linky - pravděpodobně to mělo být podhodnoceno - ale mají pravdu trop v klidu, vypadá to, že herec zaznamenal jejich dialog po telefonu. Tolik dramatických okamžiků je zmařeno nedůrazem vokální stopy v mixu.

I zahájení těchto konverzací může být trochu oříšek. Musíte počkat, až se postavy obrátí správným směrem, aby výzva k interakci fungovala, a efekt vizuální závady cyberpunk-y může ztížit přehrávání titulků. Tento nedostatek lesku se může projevit také věcmi, jako je koktání, ke kterému někdy dochází v boji při přesunu ze zóny do zóny, nebo způsob, jakým nemáte možnost změnit svůj náklad bez zahájení mise.

Věci, jako je tato, jdou dobře izolovaně, ale většina z nich se odehrává ve hře Martyr's End, takže si často pamatujete nedostatky Hired Gun stejně jako u její nejlepší části.

Kromě všeobecného lesku je mým největším problémem s Hired Gun design setkání a úrovní. Nemluvím tolik o rozložení jeho různých arén - ty jsou obecně zajímavé prozkoumat - zvláště pokud jdete po všech skrytých truhlách - a dostatečně velké, aby umožňovaly dobrou škálu bojů.

Mým hlavním problémem je, jak k setkání dochází v samotných úrovních. Buď začnete nenápadně, jak neuvěřitelně snadné je to rozebrat a pustit se do toho. Pro přímou viditelnost neexistuje žádný měřič detekce ani indikátory HUD. Jste buď detekováni, nebo neodhaleni, a to, co jste dělali, abyste varovali nepřátele, není nikdy jasné. Když vezmeme v úvahu radost z akce Hired Gun a skutečnost, že souboje téměř vždy vypuknou, tyto okamžiky utajení nemají vždy smysl.

Když boj začíná, největší výzvou je vlastně pokusit se zjistit, kde jsou tito zatracení nepřátelé. Neustále jsem pokazil nastavení jasu, abych se pokusil najít konzistentní způsob identifikace nepřátel. Když se podívám na své záběry, je nespočet příležitostí, kdy přestanu točit, protože si myslím, že je jasné, že se nechám zmlátit nepřítelem, který je mi neuvěřitelně blízký a který jsem prostě neviděl.

Kdykoli skončím s nepřátelskou vlnou, proběhne asi 30 sekund pokusů zjistit, jestli umím postupovat vpřed, nebo se někde objevila nová vlna, kterou musím najít. Problémy s viditelností nepřátel se zhoršují tím, že rádi uhýbají, tkají a naklánějí se. Často často uvidíte jen jejich paži trčící z rohu. Není to zrovna pestrobarevná hra, takže nějaká ta nejednoznačnost je vítaná, ale příliš tmavé siluety nepřátel nebo jejich aktivní maskování narušuje jinak hvězdnou akci Hired Gun. V dobře osvětlených oblastech mohou být kouřové a částicové efekty také zdrcující samy o sobě a často zakrývají nepřátele ve velkých bojích.

Existuje pocit, že se Streum On pokusil tyto problémy kompenzovat několika mechanismy. Existuje vylepšení plošného skenování, které zvýrazní nepřátele, ale než si to budete moci dovolit, pouhé přivolání vašeho mastifa může odhalit nepřátele skrz zdi. To je vlastně hlavní důvod, proč je pes užitečný. Existuje také hojivá mechanika typu Bloodborne, kde pokud způsobíte poškození krátce po jejím přijetí, získáte zpět část svého zdraví - další skvělý nápad, který nemá vždy své místo.

Budete na konci řady v rohu a okamžitě budete pokračovat v boji, protože jste zlikvidovali nepřítele. Myšlenka zacházet s nepřáteli jako balíčky pro chůzi je zábavná, ale způsob, jakým je v současné době vyvážený, vyžaduje spoustu stresu, když se můžete soustředit na nepřítele a odsát pár HP.

S pozdravem na YouTube

Většina těchto problémů často neubírá na tom, jak je příjemné účastnit se násilí Hired Gun - střílejte jeho působivým arzenálem zbraní a hrajte na jeho pískovišti. Od ohromujícího praskání Boltera až po tichou hrozbu potlačeného Stubgunu - vybrat si oblíbené pro nálož bylo neustále obtížné.

Střední obtížnost hry má dostatečný prostor k tomu, abych neustále přepínal zbraně jen tak pro zábavu. Necítil jsem se dobře, když jsem hrál plnou misi, aniž bych použil všechny zbraně, které jsem přinesl, a zvuk výstřelů z hlavy nepřestával být uspokojující.

A tak se Necromunda často pohybuje mezi lesklým nezávislým drahokamem a frustrující hrou střední úrovně. Občas je to nejlepší akční hra ve Warhammeru 40,000 XNUMX - když kosíte nepřátele a sledujete, jak jejich lebky explodují za zvuku jeho houpavých melodií, a vypadáte elegantně, když to připoutáváte háčky a dvojitými skoky. Jindy zmeškáte hlavní příběhový rytmus, protože zvukový mix důležité postavy byl příliš nízký, nebo máte pocit, že pronásledujete pixely pro nepřátele, jako je Warzone.

Zkoušená platforma: PC - kód poskytnutý vydavatelem.

3 hvězd

')); }); }); }