Recenze Isles of Limbo - GamersHeroes

Akce Argonautics a DigiPen Institute of Technology Isles of Limbo, která má za úkol posílat svéhlavé duše na jejich veselou cestu, uvrhne hráče do limba na výpravě za zničením všech hrozeb. Přináší tento arénový hack-and-slash hráčům božskou akci, nebo se tato verze hodí spíše do očistce?

Recenze ostrovů Limbo

Hráči, kteří převezmou kontrolu nad Echo Guardian, budou proplouvat třemi zářícími ostrovy ve snaze zničit všechny hrozby. Zlé květiny, netopýři, stromy a další darebáci vás chtějí srazit dolů, ale nebojte se – Echo má pro tuto práci ty správné nástroje. S mečem pro rychlé útoky a kladivem pro těžké útoky mohou hráči na těchto bojištích rychle pracovat s protivníkem pouhými švihy. Typické nastavení WASD se používá pro navigaci, zatímco dvě tlačítka myši se používají k útokům - v kurzu je to docela normální, ale přesto vítáno.

Samotný boj je však smíšený. Přestože má Echo rychlý útok s cooldownem a více formami akce, konečný výsledek působí trochu dutě. Porazit nepřátele je až příliš snadné, přičemž většina problémů pochází z množství svinstva, které hra na hráče hází víc než cokoli jiného. I když se musíte potýkat s útoky nábojů, laserovými paprsky a padajícími krystaly, nejtěžší okamžiky ve hře jsou, když je obrazovka zaplavena těmito mručením. Jen je škoda, že tu nejsou žádní bossové nebo cokoli, o čem by se dalo mluvit - tihle mookové dělají většinu hry.

Odkryté měřítko by také mohlo zabrat. Echo má jeden ukazatel zdraví a jeden život, přičemž porážka pošle hráče zpět na začátek hry. Většina nepřátel však upustí srdce, které zaplní část vašeho ukazatele zdraví. I když jsme ke konci hry podstoupili určité zneužívání, nikdy to nedospělo do bodu, kdy jsme se necítili bezpečně. Ve skutečnosti první dva ostrovy ze tří byly hračkou a během několika minut nás zbavily všech hrozeb, aniž bychom museli nějak vážně pracovat.

Jen je škoda, že toho v tomto balení není moc. Hráči budou moci dokončit všechny tři ostrovy a ukrást krystal již po 10 minutách. Průběhy se pokaždé nemění a nelze mluvit o žádných úspěších. Co by bylo poloviční misí ve velkém vydání, je zde plnohodnotná hra, což je poněkud zklamáním. Ačkoli to bylo zdarma, další dva ostrovy by udělaly velký rozdíl.

Naštěstí je tu audiovizuální prezentace Isles of Limbo. Nepřátelé mizí s oblakem kouře, zbraně svítí jasně modře a samotné úrovně využívají živou paletu. Hudba také vytváří scénu a přidává k celkovému napjatému pocitu z bitvy.

Ostrovy Limbo skončily dříve, než vůbec začaly, a poskytují základní zážitek, který ničím nevyčnívá.

Tato recenze Isles of Limbo byla vytvořena na PC. Hra byla stažena zdarma.

Recenze ostrovů Limbo

Akce Argonautics a DigiPen Institute of Technology Isles of Limbo, jejímž úkolem je poslat vzpurné duše na jejich veselou cestu, vrhá hráče do limbu ve snaze zničit všechny hrozby. Je

Tyrania - recenze kinetického vizuálního románu

Pokud nás hry naučily pouze jednu lekci života, pak je to tak, že válka se nikdy nezmění. Tyrania of Leviathanimation - Kinetický vizuální román se však pokouší zkreslit toto léty prověřené vyprávění napříč

Zkoumání dopadu Genshina

Poté, co byl oznámen v červnu 2019, Genshin Impact konečně přichází. Stojí toto bezplatné dobrodružství za výlet, nebo byste se měli držet něčeho jiného? Podívejte se na naši recenzi a najděte

The Night Fisherman's Review