Effie Review (PC) - Pixelated Gamer

Effie je 3D akční adventura vyvinutá společností Inverge Studios. Dříve spuštěn pro PS4 loni v létě, právě se dostal na Steam. Podívejme se, co si toto barevné a spíše nostalgické dobrodružství připravuje pro hráče PC.

Effie příběh sleduje dobrodruha jménem Galand, který přišel o mládí rukou zlé čarodějnice. Cesta začíná tím, že náš hrdina hledá něco nebo někoho schopného nebo zvrátí kletbu. První věcí, které si hráči na hře všimnou, je nádherně implementovaná animovaná grafika. Vizuály hýří barvami a mají dojem Pixaru; zejména na PC při přehrávání v Ultra Settings a při 2160p. Karmínově červené louky uprostřed řady šedých lesů vypadají nádherně, když projíždíte krajinou na vrcholu svého magického štítu.

le vývojáři of Effie mělo od začátku na mysli konkrétní cíl, kterým bylo modelovat tuto hru podle klasických 3D plošinovek z éry PlayStation 2. To zahrnovalo Jak & Daxter, Rayman 3 a Rachet & Clank. V celé barevné kampani hry můžete určitě vidět stopy a inspirace těchto klasických titulů. Vytváří nostalgickou cestu s moderním vizuálem spojeným s prvky retro stylu hry.

Tyto tři faktory tvoří jádro Galandova dobrodružství a jsou z velké části dobře provedeny. Budete skákat z jednoho místa na druhé dvakrát a opatrně procházet pohybující se plošiny, abyste dosáhli na spínače k ​​otevření dveří nebo přístup do nových oblastí. Hádanky a souboje jsou jednoduché a poněkud zjednodušující. Galand zasahuje nepřátele skrz svůj štít kombinací lehkých a těžkých útoků. Komba jsou díky těmto dvěma typům útoků automaticky spojena dohromady, což kolem vás rychle pošle duchy a mručení. Šéfové budou vyžadovat více úsilí, ale pro zkušeného hráče to stále není obtížný výkon.

Věřím, že nižší obtížnost a základní mechanika boje jsou na místě, aby uspokojily mladší publikum a zároveň poskytovaly nostalgickou cestu časem těm, kteří vyrostli v éře 2D platforem PS3. Někomu to může připadat příliš jednoduché a jednoduché, ale celkově se mu daří dosáhnout zdravé rovnováhy, která osloví široké spektrum hráčů.

Dalšími schopnostmi díky Galandovu štítu je schopnost vytvořit malé silové pole pro ochranu a to mu samozřejmě umožňuje surfovat po jasně červených pláních Obleny planoucími rychlostmi. Je to docela univerzální nástroj a dává této 3D plošinovce jedinečný vlastní prvek.

V každé oblasti najdete runové kameny. Ty jsou roztroušeny po celé Oblenině krajině, což Galandovi umožňuje zvýšit jeho zdraví a manu, když získá dostatek. Existuje také spousta skrytých sběratelských předmětů, pro ty, kteří si 100% koupí tento.

Effie je krásná a zábavná 3D akční adventura modelovaná a inspirovaná některými z nejznámějších platformových her éry PS2. Jeho nostalgické vazby na tyto tituly přivedou ty, kteří během této doby vyrostli, zatímco zjednodušený přístup k boji, platformám a hádankám; a vizuály podobné Pixaru budou pro mladé hráče velmi atraktivní. I když je těžké úplně potěšit obě strany plotu, Inverge Studios je velmi blízko Effie. Pokud máte rádi hraní a mechaniku za klasickými 3D platformami, stojí to za vaši pozornost.

Kontrola kopie poskytla Inverge Studios