Recenze Dying Light 2 Stay Human: Bloody Ties – Nic, co by stálo za to se vrátit

Ying Light 2 Stay Human právě dostal své první velké rozšíření v podobě krvavé vazby. S tímto rozšířením vývojář Techland doufá, že se zaměří na vylepšení jedné z chudých částí základní hry: boj. S ohledem na to pojďme mluvit o příležitosti znovu navštívit svět Dying Light 2 Zůstaň člověkem pro lásku krvavé vazby.

Vynechme jednu věc: Dying Light 2 Zůstaň člověkem měl mnoho problémů při spuštění, a pokud jde o základní herní design jde, krvavé vazby expanze ve skutečnosti tyto problémy neřeší. Tedy spíše to, od čeho můžete očekávat krvavé vazby je v podstatě více stejný.

„Vynechme jednu věc: Dying Light 2 Zůstaň člověkem měl mnoho problémů při spuštění, a pokud jde o základní herní design jde, krvavé vazby expanze tyto problémy neřeší.“

Rozšíření má poměrně jednoduchý předpoklad. Hlavní hrdina Aiden se dozví o tajemném turnaji, který ve Villedoru již nějakou dobu probíhá a po sérii událostí je v podstatě vržen do poloviny turnaje. Jak byste mohli očekávat od základní premisy rozšíření, boj je zde hlavní náplní. Jistě, je tu příběh s novými postavami a poněkud zajímavou záhadou k vyřešení, ale boj je rozhodně středem zájmu krvavé vazby.

Jedním ze základních problémů s Dying Light 2 Stay Human: Bloody Bonds je jasné od začátku: psaní prostě není nijak zvlášť přesvědčivé. Zobrazí se vám průvodce příběhem pro krvavé vazby od startu v podobě Ciro. Tato nová postava však ilustruje některé z nejhorších aspektů Dying Light 2 Zůstaň člověkem obecně; prostě není moc v cestě dobrého psaní, které by vám pomohlo.

Hned od začátku si Aiden vyvine k Cirovi podivné ochranitelské city, což se hned na první pohled zdá divné, protože, přiznejme si to, kolik z nás by bylo ochotno nasadit své životy kvůli někomu, koho potkali. doslova před pár minutami? Ciro jako postava je dost špatně napsaný, což se stává problémem, protože jeho osobní honba za pomstou a historie se nakonec stane velkou součástí hnací síly krvavé vazby rozšíření jako celku.

Na základní úrovni psaní Dying Light 2 Stay Human: Bloody Bonds zanechává mnoho přání. Není tu mnoho poutavého příběhu, který by se dal sledovat, a postavy jsou vyloženě nudné, hraničí s tím, že doufáte, že to byli skuteční nepřátelé, které byste mohli zabít.

Co se týče hratelnosti, není zde vlastně nic nového. krvavé vazby doufá, že zdůrazní slušnou hratelnost Dying Light 2 Zůstaň člověkem má nabídnout. Nicméně, krvavé vazby funguje také tím, že ukazuje nedostatky Dying Light 2 Zůstaň člověkemhra o. Oproti prvnímu Umírající světlohratelnost pokračování je spíše zjednodušená, zvláště pokud jde o hraní s fyzikou, a krvavé vazby má tendenci vás dostat do arén, které jsou toho příkladem.

"krvavé vazby doufá, že zdůrazní slušnou hratelnost Dying Light 2 Zůstaň člověkem má nabídnout. Nicméně, krvavé vazby funguje také tím, že ukazuje nedostatky Dying Light 2 Zůstaň člověkemhra."

Z hlediska čistého obsahu toho opravdu není moc co hledat. Kořist je docela nudná a ve skutečnosti nejsou žádné nové modifikátory pro vybavení. Počáteční kinematika krvavé vazby škádlí zajímavou novou zbraň, ale ukazuje se, že je to víceméně ekvivalent mokrého prdu. Nic nepřekoná vaši hypervýkonnou ohnivou mačetu poslední úrovně, zvláště když si uvědomíte, že doporučená úroveň k seslání krvavé vazby scénář je 2.

Upřímně, pokud hledáte záminku, ke které se vrátit Dying Light 2 Zůstaň člověkemVaruji vás, abyste zůstali více u hry než u příběhu, který je krátký a výstižný. Na konci toužíte po větším parkuru a boji uprostřed strmého konce. Zatímco hra je vzrušující a pohlcující, vyprávění je ohromující. A i tak nejlepší část hry – parkour a vynořující se akce, které jste od svobodného toulání se městem očekávali – zdůrazňuje špatnou věc. Souboj je v podstatě ve srovnání s originálem mnohem nudnější. Umírající světlo.

Pokud doufáte v zajímavější setkání během noci, něco podobného, ​​co byste očekávali od originálu Umírající světlo– připravte se na zdravou dávku zklamání. S ohledem na skutečnost, že většina krvavé vazby Točí se kolem Carnage Hall, ve skutečnosti zde nejsou žádná střetnutí, která by prověřila vaše mistrovství ve hře. Nejsou zde žádné souboje, které by prověřily vaše dovednosti v parkourovém boji a improvizaci. Ne. Většina bojů v krvavé vazby vás prostě postaví proti běžným nepřátelům – a se znepokojivou frekvencí i zombie.

umírající světlo 2 zůstat lidská krvavá pouta

„Namísto použití arény krvavých sportů v Carnage Hall k zavádění zajímavějších konceptů do boje se Techland rozhodl, že si dobře povedou obyčejní staří nepřátelé, ať už to jsou zombie nebo váš typický nepřítel banditského typu.“

Překvapivě vysoký počet bojových relací v Dying Light 2 Stay Human: Bloody Bonds se točí kolem boje proti zombíkům, včetně druhé poloviny úvodního questu. Namísto použití arény krvavých sportů Carnage Hall k zavádění zajímavějších konceptů do boje se Techland rozhodl, že dobře poslouží obyčejní staří nepřátelé, ať už to jsou zombie nebo váš typický nepřítel banditského typu.

Vizuálně, Dying Light 2 Stay Human: Bloody Bonds opravdu nenabízí mnoho zajímavých vizuálů. Ve skutečnosti kampaň základní hry nabízí mnohem zajímavější památky a zvuky než první rozšíření. Pokud doufáte, že to bude čas, kdy budete moci předvést grafické schopnosti vašeho systému, připravte se na pořádnou dávku zklamání. Existuje jen málo nových a zajímavých vizuálů, ať už ve formě věrnosti nebo uměleckého směru, a opravdu nezískáte nic nového, pokud jde o luxusní grafiku a vizuály, abyste obsah přinesli domů.

Upřímně řečeno, krvavé vazby je poměrně zklamáním první vydání DLC pro Techland. Ve své snaze ilustrovat ty nejlepší aspekty Dying Light 2 Zůstaň člověkem– hratelnost – rozšíření ve skutečnosti zdůrazňuje nudnější aspekty. Spíše než představovat zajímavá nová setkání, která otestují vaši zdatnost ve strhující hře plné parkouru, krvavé vazby rozšíření se místo toho zaměřuje na boj.

V rozšíření nemůžete dělat nic jiného, ​​než jen používat hlavní útok a příležitostně blokovací tlačítko. Žádné setkání testuje vaše porozumění základnímu hraní. Ve skutečnosti tam není moc co dát to, co jste se naučili během hraní. Dying Light 2 Zůstaň člověkem od jeho vydání v únoru do testu.

až se tam dostanete, krvavé vazby vypadá to jako něco, co by bylo lepší jako náhodný vedlejší úkol v základní kampani Dying Light 2 Zůstaň člověkem. Nic z toho, co nabízí, není dostatečně originální, aby ospravedlnilo jeho status „prvního velkého rozšíření hry.“ Místo toho to působí spíše jako rozšíření přirozené hry a příběhu, které by bylo lepší, protože již bylo k dispozici.

"krvavé vazby vypadá to jako něco, co by bylo lepší jako náhodný vedlejší úkol v základní kampani Dying Light 2 Zůstaň člověkem. "

Si krvavé vazby má stanovit očekávání ohledně toho, co můžete očekávat od série vydání rozšíření Dying Light 2 Zůstaň člověkem má vidět čáru, připravit se na bolestné zklamání. I když na prvním rozšíření není nic vyloženě špatného, ​​víc než cokoli jiného zde není nic nového, k čemu se vrátit, zvláště pokud jste již zažili vše, co základní hra nabízí.

Tato hra byla testována na PC.