Recenze Worms Rumble - 25 let Armageddonu

Worms Rumble přichází právě včas, aby oslavil 25. výročí franšízy zábavným a chaotickým, ale velmi přímočarým vstupem.

Jakákoli franšíza, která dosáhne 25letého milníku, je v herním průmyslu velkým problémem. Od letošního roku můžeme přidat Team 17 Na populární taktická akční herní série a její různé vedlejší produkty na tomto seznamu s vydáním Řev červů. I když se jedná spíše o rychlý battle royale zážitek než tradiční Na hra, stále dokáže tyto rozdíly pojmout se spoustou zábavy a chaotické akce. Je smutné, že v jeho typech a herních režimech nakonec není dostatek rozmanitosti, abyste se mohli držet déle než několik hodin.

Když o tom mluvím NaPrvní myšlenka, která vás více než pravděpodobně napadne, je tahová taktická hra na velké, zničitelné mapě, kde ovládáte své jednotlivé jednotky tak, abyste zůstali jako poslední červ. Řev červů se od tohoto konkrétního vzorce trochu liší. I když to není první položka v sérii, která se vydala na nové území, je to první, která je převážně akční hrou v reálném čase.

Už se nestřídáte, abyste své červy strategicky manévrovali do útočných nebo obranných pozic. Namísto, nadávat má vás na velké mapě pokryté zbraněmi, zatímco všichni ostatní pobíhají a snaží se vás dostat ven. Pokud tedy čekáte tradiční Na zkušenost, pak můžete být zklamáni. Určitě by bylo dobrým doplňkem zahrnout režim, který se podobá tomuto tradičnímu stylu hry. Zvláště na 25. výročí.

Fanoušci série budou také velmi rádi vědět, že zbraně, které Na o seriálu se vždy vědělo, že si přijel zajezdit Nadávat. Vše od samostatné výbušné ovce až po zničující posvátný ruční granát je přítomno a máte to k dispozici. Zbraně jsou to, co dělá tuto sérii, takže je hezké vidět, jak se vracejí v tomto novém formátu. Jejich přítomnost jen přispívá k všeobecnému chaosu, který se nepochybně odehrává na již tak silně ozbrojené mapě. Posílat nepřítele strategicky umístěnou banánovou bombu a přitom útočit nahoru, aby uniklo, je nesmírně uspokojující.

Největším doplňkem v této epizodě je samozřejmě režim Battle Royale. Jedná se o premiéru této série a funguje víceméně tak, jak byste očekávali. Na mapu padne 32 hráčů. Poslední červ nebo tým červů stojící na konci jsou šampioni. Zaškrtává všechna potřebná políčka pro daný žánr a celkově ho hraje celkem bezpečně. Týmu se však stále daří naplňovat zážitek charakteristickým humorem a osobitostí Na je známý pro.

Stejně jako ostatní hry Battle Royale se objevíte pouze se svou jedinou zbraní pro boj zblízka. Odtud se musíte rychle zásobit, jinak budete snadnou kořistí pro svého nejbližšího soupeře. Ale na rozdíl od něčeho podobného Apex Legends ou Fortnite, je velmi málo času se zorientovat. Pokud nejste dostatečně vyzbrojeni, můžete se rychle ocitnout v obtížné situaci. A vzhledem k tomu, že karta je docela malá a obsahuje, je to ještě důležitější.

řev červů

Překvapivě se vracejí i zničitelná prostředí (další pilíř série). Možnost odstřelit stěny nebo plošiny ve svůj prospěch byla nejen strategická, ale také nesmírně uspokojující. Zvláště, když dokážete srazit půdu pod nepřátele a přivést je k záhubě. Nicméně, s nadávat, žádné reálné nebezpečí vám nehrozí a ani k poškození pádem prakticky nedochází.

Tento aspekt, který by se dal považovat za nosný prvek série, vynechejte Řev červů cítí se divně. Na rozdíl od starších her to vytváří akčnější než strategický zážitek. Dříve pohyby vašich protivníků ohrožovaly vaši bezpečnost stejně jako vaše vlastní volby. Takže odstranění strategie nutnosti být si vědom svého okolí se zdá být pro zážitek trochu škodlivé. Tým by to mohl znovu zavést pomocí opravy, ale je zvláštní nezahrnout tento aspekt franšízy od začátku.

Řev červů nejvíce září, když je nejchaotičtější. Toto vzrušení však rychle vyprchá kvůli nedostatku obsahu a nových nápadů pro již tak rušnou krajinu Battle Royale. Zachycuje pocit podobný klasice Na i když je to velký začátek. Přesto by bylo hezké mít režim, který by byl v klasickém tahovém stylu. Ostatně právě díky tomu byla série tak úspěšná.

Tato absence mi připadá jako masivní nedopatření, zvláště u vydání připomínajícího 25. výročí franšízy. Celkově je balíček jakýmsi mixem opravdu zábavné zběsilé hry a tolika promarněných příležitostí, které mohly být pro dlouholeté fanoušky něčím výjimečným.