Recenze PAC-MAN MUSEUM+ – GamersHeroes

Indoorlands nyní ve službě Steam Early Access

Celkově – 75 %

75%

I když jsou v této sbírce výrazné opomenutí a pochybné doplňky, PAC-MAN MUSEUM+ je přesně to pravé pro ty, kteří hledají cestu do paměti.

Uživatelské hodnocení:

Buďte první!

Všemi oblíbený žlutý kruh je zpět na oslavu všeho, co se týká Paca, s vydáním Now Production a Bandai Namco PAC-MAN MUSEUM+. V této sbírce je k dispozici 14 titulů – měli by se hráči vydat znovu na cestu paměti, nebo tento titul vyvolává špatný případ horečky Pac-Mana?

Recenze PAC-MAN MUSEUM+

Ať už jste ostřílený arkádový veterán nebo nováček v sérii, PAC-MAN MUSEUM+ má všechny základy. S PAC-MAN, SUPER PAC-MAN, PAC & PAL, PAC-LAND, PAC-MANIA, PAC-ATTACK, PAC-IN-TIME, PAC-MAN ARRANGEMENT (Arcade Ver.), PAC-MAN ARRANGEMENT (CS Ver. ), PAC-MAN CHAMPIONSHIP EDITION, PAC Motos, PAC'N ROLL REMIX, PAC-MAN BATTLE ROYALE a PAC-MAN 256 (fuj), mezi jeho 14 tituly je pořádná dávka rozmanitosti.

Tato kolekce vás však nenechá jen tak přijít k arkádovému automatu a zahrát si na něm – tak to nefunguje! Místo toho musíte k napájení stroje použít minci, stejně jako za starých dobrých časů. Existují mainstreamové hry, ke kterým můžete přijít a hrát, ale obří stand-up hry vyžadují vaše těžce vydělané těsto.

PAC-MAN MUSEUM+ vám však krvácet nebude (pokud nechcete); můžete vydělávat mince hraním každého z titulů. Není to příliš velké úsilí; hry jako OG Pac-Man mohou zabrat spoustu času pouhým normálním hraním. Všimněte si, že je také potřeba odemknout značné množství titulů, ale vaši arkádu lze zanedlouho vylepšit tak, že většinu titulů zahrajete mizerně dvakrát.

Tato pasáž slouží jako centrum PAC-MAN MUSEUM+. Každý z arkádových automatů je hrdě vystaven, ale je zde řada dalších věcí, které je třeba zaměstnat. Jukebox s odemykatelnými melodiemi vás nepřestane bzučet, zatímco mince lze utratit v systému Gashapon a odemknout řadu náhodných dobrot. Můžete si také ozdobit věci podle svého; to pravé pro ty, kteří mají své televizory naladěné na HGTV 24/7.

Ale tady je to kicker: jak se tyto hry hrají? Sada titulů pokrývá celou škálu; PAC-MAN je nadčasový jako vždy, edice PAC-MAN CHAMPIONSHIP EDITION přináší technicolorové šílenství a PAC-MAN BATTLE ROYALE je jen název, který se vám bude hodit na váš další šmrnc. V partě jsou však smrady; boční rolování PAC-LAND mělo zůstat jevištěm v Super Smash Bros., zatímco PAC'N ROLL REMIX vypadá trapně. Existuje také několik opomenutí, protože paní Pac-Man se do boje nezapojila.

V PAC-MAN MUSEUM+ najdete všechny důležité žebříčky, herní úspěchy pro dosažení bodových a milníků a CRT filtr. Mohli jsme jít dopředu a přidat nějaké možnosti, které stojí za MAME, ale to, co je tady, dělá svou práci.

Tato recenze PAC-MAN MUSEUM+ byla vytvořena na PC. Hra byla zakoupena digitálně.