Recenze Madden NFL 22 - Poločasové úpravy

Madden NFL 22 Review – Poločasové úpravy

Majouter hry za poslední půl desetiletí přitáhly docela dost tepla, protože pouze meziročně vylepšily jen okrajově, což jsou spíše aktualizace seznamu a grafiky než zcela nové zážitky, které stojí za to. V posledních letech nové režimy, jako je The Yard, a nové herní prvky, jako jsou Superstars, učinily odvážné pokusy o přidání nové chuti, ale nikdy se netrefily, zvláště když stále oblíbený franšízový režim stagnoval. V reakci na zvýšené teplo z loňského vstupu šílený 22 je tak blízko, jak se série v posledních letech blíží, aby se cítila jako úplně nová zkušenost. Franchise Mode se konečně dočkal masivního upgradu a díky novým faktorům Momentum, doplňujícím Superstars, je hra výrazně odlišná. Nereaguje plně na všechny nedávné recenze Rozčilitobdrželi a zavedli nějaké nové problémy, ale alespoň bod apatie je konečně překonán.

Hodně z toho, co je nedávné Rozčilit Hry, které jsou v posledních letech tak silně kritizovány, jsou obecným nedostatkem inovací v oblasti hry a struktury a obě jsou do určité míry řešeny letos. Na straně hry je několik doplňků vpředu a uprostřed, které oživují zážitek z minuty na minutu, konkrétně nový systém Momentum. V závislosti na průběhu hry bude jeden nebo druhý tým ovlivněn hmatatelným způsobem, pozitivním nebo negativním. Čím jednostrannější je postup ve hře, tím závažnější jsou výhody nebo tresty. Oceňuji tento přírůstek do hry, protože přináší více hry zaměřené na fanoušky, která dává zážitku trochu více arkádové hry, a vytváří způsob, jak dát najevo, jak se fanoušci cítí, když jejich oblíbený tým prohraje hru. Postoupit nebo se vrátit. . Přeji si jen, aby samotné efekty byly trochu vyváženější. Ty sahají od věcí, pro které si musíte dát slovo, jako jsou přijímače lepší v chytání, až po velmi patrné změny, jako je nesprávné hraní umění. Zatímco s desítkami těchto efektů je nevyhnutelné, že některé jsou méně užitečné než jiné, zdá se, že existuje několik, které na pultu nejsou vždy nejhorší, které udělaly o něco větší rozdíl než oni. byly pravděpodobně zamýšleny.

"šílený 22 nereaguje plně na všechny nedávné recenze Rozčilitobdržel a představil několik nových problémů, ale alespoň bod apatie je konečně u konce.“

Mimo efektů Momentum není mnoho velkých herních aktualizací. K dispozici jsou obvyklé aktualizace pro věci, jako je pohyb a animace, a jsou rozhodně lepší než všechny nedávné Rozčilit, Zejména v kombinaci s vylepšeným zvukem a skvělým obrazem na nových konzolách. To platilo v minulosti a dnes to pokračuje, pokud jste hráli a Rozčilit hra, než budete vědět, do čeho jdete. Přál bych si, aby došlo k výraznějším zlepšením, zejména u věcí, jako je AI, která je stále sporná v situacích na hřišti i mimo něj, od správy hodin až po ovládané hráče. Procesor jde bez důvodu přímo mimo hrací plochu. To znamená, že je to stále tak vybroušený fotbalový zážitek, jaký série kdy poskytla, a já jsem zjistil, že si to od začátku překvapivě užívám víc než normálně.

Quoi šílený 22 jednoznačně vynaloženo větší úsilí na změnu pro letošní vstup je jeho prezentace, zejména režimy jako Franchise a Face of the Franchise. Režim franšízy je dlouhodobě problematický jak pro nedostatek evoluce, tak pro své zaostávání za srovnatelnými režimy ve hrách jako je NBA 2K nebo tak nějak MLB show. Naštěstí Franchise letos udělala obrovský skok s hrstkou nových funkcí, které vám dávají mnohem větší kontrolu. Hlavními přírůstky jsou věci, jako je podrobnější kontrola zaměstnanců a možnost ovládat svou týdenní strategii. Vaše možnosti týdenní strategie nejsou tak složité, jak byste si mohli myslet, protože jsou to téměř vždy stejné týdenní možnosti pro stanovení priorit nebo obranu mimo běh, uvnitř běhu nebo různé úrovně procházejících útoků, přičemž jsou tam vhozeny blesky nebo dva, ale je to určitě začátek. I rozhovory v polovině týdne s médii a v šatně jsou o něco poutavější, přestože na mnoho stejných otázek stále odpovídáte. Nyní se cítí dlouhodoběji. Cíle, jako je házení určitého počtu přistání nebo držení soupeře v určitém počtu skrumáží ve hře, stále existují, ale jednou jsem se potýkal s hrozbou odchodu mé hvězdy Edge Rusher do důchodu, pokud nevyhrajeme. Nedostatek zápasů. .

Režim Face of the Franchise je také aktualizován o zcela nový příběh Path to Stardom. Stejně jako v loňském roce si vyberete vysokou školu a dostanete se do kvalifikace národního titulu na univerzitní fotbal, to vše na soustředění, které jako údajný výběr číslo jedna absolvujete s mnoha dalšími hvězdami. Od této chvíle začínáte svou kariéru jako vycházející hvězda NFL, vše s vaším agentem, mentorem týmu a několika skvělými osobnostmi online po vašem boku v příběhu, který mě obvykle tolik nezajímal. Než v předchozích letech. Je trochu šokující, jak se s vámi hra chová jako s nejlepším výběrem v Draftu 2021 ve srovnání se skutečností, nebo konkrétněji s tím, jak to nezvládá, protože Trevor Lawrence je stále na soupisce Jaguars. Jaguáři měli letos dvě volby číslo jedna. Ať tak či onak, jakmile se vydáte do NFL, usadíte se do týdenní rutiny, kde budete mít jednu nebo dvě cutscene a rozhodnete se, jak strávíte týden, ať už sledujete film., Budete reprezentovat svou značku nebo cvičit v posilovně . Výběry vám navíc obvykle poskytnou krátkodobé výhody, stejně jako efekty v den zápasu, takže jste možná zvýšili vrhací sílu, protože jste chodili do posilovny, ale snížili agilitu díky vánici na cestě. Je to opravdu zajímavý způsob, jak se udržet na uzdě, co můžete očekávat na příští týden.

„Franšíza letos udělala obrovský krok vpřed s hrstkou nových funkcí, které vám dávají mnohem větší kontrolu. Hlavními doplňky jsou věci, jako je podrobnější kontrola personálu a schopnost kontrolovat vaši týdenní strategii.“

Problém, který mám s těmito dvěma režimy, je menší než jejich individuální vlastnosti než interakce, protože na čistě herní úrovni se Franchise a Face of the Franchise sbíhají ve stejném režimu. Od samotné hry až po rozhodnutí a konverzace v polovině týdne byla velká část toho, co jsem v obou případech zažil, téměř k nerozeznání, a skutečnost, že jsem hrál svůj tým v režimu Franchise s tolik vychvalovaným nováčkovským zadákem u kormidla, tomu nepomohlo. Systém Momentum, krátkodobé změny statistik a efekty počasí jsou vždy přítomny bez ohledu na režim, a dokonce i nabídky, přestože byly pěkně osvěženy z let minulých a nabízejí nový moderní styl, se zdají být identické s nezasvěcenými. Oba režimy jsou samy o sobě skvělé, ale s malým rozdílem ve struktuře nebo dokonce v nabídkách se časem začínají cítit trochu stejně.

Diferenciace hry pochází ze zbytku režimů šílený 22 nabídky. Yard, fotbalový ekvivalent na dvorku, který byl představen v loňském roce, prošel významnými vylepšeními, včetně překvapivě masité nové falešné kampaně. Obsahuje pět celých kapitol v různých fázích dvorku, včetně bojů s bossy od superhvězd jako Patrick Mahomes. Základní hratelnost je stejná jako dříve a třesoucí se AI zde působí jako bolavý palec, ale stále mi připadá tento režim tak osvěžující pro Rozčilit jako chtěl XFL být ve skutečném fotbale. Jinak je Ultimate Team téměř beze změny a menší možnosti jako Superstar Knockout a Championship Series jsou stále k dispozici, ale ve srovnání s ostatními mají malý odpor.

Je třeba poznamenat, že jsem se setkal s několika malými chybami a závadami, které se pohybují od vtipných po frustrující. Animace ve hře se často synchronizují, modely postav, pokud nejsou v plně znělých scénách, nejsou vždy na správném místě nebo správně načasovány a všiml jsem si několika překlepů a překlepů. O to více je frustrující, že přinejmenším na Xbox Series X závislost hry na připojení k serverům téměř neguje jakoukoli možnost rychlého zotavení a já jsem se za tu dobu setkal se dvěma nebo dvěma haváriemi. Nic z toho nezlomilo zážitek, ale dalo mi to několikrát zapomenout na okamžik a doufejme, že bude opraveno budoucími opravami.

„Narazil jsem na řadu malých chyb a pádů, které sahají od vtipných až po frustrující. Animace ve hře se často synchronizují, modely postav, když nejsou v plně vyjádřených cutscénách, nejsou vždy na správném místě nebo správně načasované a všiml jsem si několika překlepů a špatně umístěných deskriptorů, kteří se poflakují.“

U série, která byla opakovaně kritizována za to, že usnula na vavřínech, Rozčilit se letos zaměřila přinejmenším výše než v posledních letech. Zatímco skutečná hratelnost zůstává víceméně stejná, některé modifikátory statistik a schopností ve hře dělají na grilu trochu dynamičtější. Nelze popřít, že Franchise Mode také pokročilo, i když se to a Face of the Franchise slučují, protože celkový zážitek se celkově zlepšil, zejména s ohledem na pokračující velikost Yardu. Všechno není in šílený 22 je lepší a všechny problémy nebyly vyřešeny, ale letošní vstup do klasické fotbalové franšízy začal připravovat půdu pro některé zásadní změny vzorce s některými skvělými herními režimy, které lze spustit.

Tato hra byla testována na Xbox Series X.