Immortals Fenyx Rising Review - Stoupá a klesá

jesmrtelníci Fenyx Rising měl cestou na start zajímavý výlet. Začátek vývoje jako odnož Assassin's Creed Odyssey, Během posledního roku a půl hra zaznamenala zpoždění, přepracování v polovině vývoje a dokonce i změnu názvu. Směs nápadů z Assassinova Creed Odyssey sebe a Legenda o Zelde: Dech divočiny, Immortals se na chvíli jistě jevil jako zajímavá vyhlídka – a i když má rozhodně co nabídnout, není to hra bez problémů.

Odehrává se ve světě řecké mytologie, Immortals Fenyx stoupá uvidíte, jak vstoupíte do kůže řeckého válečníka, který má za úkol zachránit řecký panteon ze spárů zlého Typhona, abyste ukončili machinace Titána. Ačkoli si obvykle spojujete rámec řecké mytologie s příběhy, které se berou příliš vážně a jsou zralé na tragédie a násilí, Immortals je poměrně lehká hra.

Duo Zeus a Prometheus slouží jako vypravěči příběhu vylíčeného v Nesmrtelní, Prométheus se ujal role výmluvného básníka, který svými slovy voskuje lyrické texty a maluje obrazy, a Zeus slouží jako zábrana jeho uměleckým sklonům tím, že neustále využívá nespolehlivého vypravěče a pokladnice vtipů a vtipů. Ti dva tvoří skvělou dvojici a vkládají do debat spoustu šarmu a humoru, zejména interakce mezi nimi je vrcholem. Ostatní postavy jsou také napsány s podobným vtipem a neuctivostí a celkově, Nesmrtelní vyprávění je velmi podobné animovanému představení pro diváky všech věkových kategorií. Tento lehký tón je pro hru skvělou volbou, protože i když samotný příběh není ničím výjimečný, okouzlující, uvolněný humor vás udrží neustále v záběru.

"Přestože příběh sám o sobě není ničím výjimečný, okouzlující, uvolněný humor vás udrží neustále v záběru."

Co je opravdu zajímavé Immortals nicméně – zejména s ohledem na skutečnost, že se jedná o titul s otevřeným světem vytvořeným Ubisoftem – je jeho velikost, která vytváří pevnou rovnováhu mezi přílišnou mohutností, jak moderní hry s otevřeným světem tak často mívají. být a být trochu příliš zhuštěné v překorigování. Nesmrtelní svět je stále obrovský a rozmanitý, ale pevně zabalený a zhuštěný, takže se nikdy nebudete cítit příliš ohromeni jeho proporcemi. Pomáhá, pokud jde o umělecký design, Immortals je naprosto nádherná. Je plný jasných, živých barev, které se používají hojně a někdy až v přemírě, což z něj dělá svět, který vypadá jako nádherný akvarel připomínající dítě.

Procházet tímto světem je také obecně docela příjemné. V této oblasti, Immortals půjčuje si od Dech přírody Silně, s trifectou řízení výdrže, lezení po skalách a klouzání, které společně vytvářejí pohybový systém, který budou fanoušci mistrovského díla Nintenda z roku 2017 až příliš dobře znát. Téměř každý povrch ve hře, na který narazíte, lze vylézt, a kombinace toho se skokem z hledisek a klouzáním po zemi pomocí křídel tvoří páteř toho, jak se pohybujete po světě. Tak jako Dech přírody, lezení a klouzání také vyčerpává váš ukazatel výdrže a žonglování všech těchto faktorů zajišťuje, že nikdy nebudete na autopilota.

To jsem však řekl Immortals zaškrtněte všechna políčka a Dech přírody-styl traversal systému a je zábavný sám o sobě, není to tak úplně jako zábava. Pro začátek je rychlost vašeho pohybu při klouzání pomalejší, než byste očekávali, zejména proto, že doslova létáte s křídly, což znamená, že vzrušení z letu je poněkud tlumené. Navíc jednoduché akce zaměřené na platformu, jako je skákání, dvojité skákání nebo dokonce uhýbání, nepůsobí tak pevně nebo tak citlivě, jak by měly. Skoky působí trochu příliš plovoucím dojmem, zatímco úskoky mají větší váhu, než by měly. To nejsou v žádném případě zásadní problémy, ale jejich kombinace otupuje hrany Nesmrtelní jinak příjemný přejezd.

Pak je tu průzkum, který má – stejně jako křížení – svá pro a proti. Nesmrtelní Svět je plný mini-dungeonů, kterým je třeba čelit, truhel k odemykání, sběratelských předmětů k lovu, projíždění výzev, které je třeba splnit, hádanek k řešení a dalších věcí, takže není nouze o věci, které je třeba dělat na papíře. Obvykle je také zábavné sledovat tyto činnosti, což je značně usnadněno zhuštěnou velikostí a rozsahem zmíněným výše. Tato velikost však funguje také jako dvousečná zbraň.

stoupají nesmrtelní fenyxu

„Pokud jde o umělecké pojetí, Immortals je naprosto nádherná. Je plný jasných, živých barev, které se používají hojně a někdy až v přemírě, což vede ke světu, který vypadá jako báječný dětský akvarel. “

Už jsem to zmínil dříve Immortals půjčuje si hodně od obou Assassinova Creed Odyssey et Dech přírody, Chybí zde ale také některé klíčové věci, díky kterým bylo prozkoumávání těchto dvou her tak zábavné (a z velmi odlišných důvodů). Odysea Svět se hemžil questy a vedlejšími questy k dokončení, které obvykle zahrnovaly narativní volby, zatímco bourání pevností pomocí plížení nebo boje nebo kombinace obojího bylo také neuvěřitelně návykové.

Immortals to nemá – průzkum je spíše o hledání zdrojů a sběratelských předmětů pro zlepšení vašeho zdraví, výdrže, schopností, zbraní a brnění podobně jako Dech přírody, Což znamená, že i když samozřejmě stále existují úkoly a vedlejší úkoly, které je třeba ulovit, udělají krok zpět, aby prozkoumali svět. Co přimělo tento zdroj k lovu Dech přírody tak zábavná však byla jeho velkolepá fyzika a chemický engine, díky němuž byla interakce prakticky s čímkoli na světě absolutní radostí a otevřela nespočet permutací a kombinací ve své neuvěřitelně vynořující se a systémové hře. Immortals to taky nemá.

Dohromady to znamenají nedostatky v těchto dvou oblastech Immortals se nakonec cítí jako ostříhaná verze těchto dvou, jako hra, která se snaží napodobit úspěch gigantů žánru, ale nikdy nedosáhne stejných výšek z toho či onoho důvodu. Nenechte se mýlit, objevování je vždy zábavné a nabízí se zde široká škála aktivit, ale nikdy jsem nebyl tak zaujatý a ponořený do herního světa, jak jsem doufal, než jsem jej začal.

Boj, výbava, schopnosti a postup, to vše je stejně odvozené, ale ne tak propracované jako hry Immortals půjčuje si od. Bojové ovládání je úplně stejné jako Odysea, s lehkými, těžkými a dálkovými útoky mapovanými na ramenní tlačítka a spouštěče a věci jako dokonalé odražení a dokonalé úskoky otevírající krátká okna k řádění s přívalem útoků. Tady není žádný tuna rozmanitost, pokud jde o zbraně a vybavení – i když mě tato část příliš netrápí, vzhledem k tomu, že se hra nakonec soustředí spíše na výrazné vylepšení výbavy, kterou již máte, než aby se neustále bombardovala novou kořistí, která nakonec přijde k zahození.

stoupají nesmrtelní fenyxu

„Vzhledem k určitým nedostatkům, Immortals nakonec se cítí jako hra, která se snaží napodobit úspěch žánrových gigantů, ale nikdy nedosáhne stejných výšek z toho či onoho důvodu. “

Teď už musíš být z toho neustálého dost unavený Dech přírody srovnání – už mě nebaví dělat to samé – ale je tu další oblast, kde Immortals Půjčte si velkoryse ze hry Nintendo - dungeony. Stejně jako svatyně v Dech přírody, Nesmrtelní Svět je posetý několika mini-dungeony, zde známými jako Vaults of Tartaros. Představovat hádanky a bojové výzvy, každý z nich svatyně Truhly vyžadují, abyste se k jejich koncovému bodu dostali různými způsoby (některé také skrývají tajné truhly s materiály nebo kosmetikou) a na konci jste odměněni duchovní koule Zeus Lightning Bolt, který lze použít k přidání kousků do vaší stamina baru.

Většinu trezorů jsem si užil Nesmrtelní, a design puzzle byl z velké části pevný, s výjimkou několika, které vypadaly příliš frustrující nebo příliš neprůhledné. Co se mi nelíbilo, byl fakt, že vizuálně vypadají skoro stejně – což je zase něco Dech přírody fanoušci budou znát. Pro hru tak rozmanitou, dynamickou a krásnou ve svém otevřeném světě jako Nesmrtelní, nedostatek vizuální rozmanitosti a tvůrčího ducha v těchto truhlách se zdál být skutečným zklamáním.

I když o většině mám dobré i špatné věci Nesmrtelní, jediná oblast, která si podle mého názoru zaslouží absolutní kritiku, jsou její technické problémy. Aby bylo jasno, tyto problémy se netýkají výkonu ani vzhledu. Snímková frekvence je solidní, doby načítání jsou bleskové (hrál jsem na Xbox Series X) a hra ve skutečnosti netrpí věcmi, jako je trhání obrazovky, textura, pop-in nebo jiné chyby, které často otevírají světové hry Ubisoft. mít potíže se spuštěním.

Více Immortals je velmi, très náchylné k pádu. Za tu dobu, co jsem u hry strávil, jsem měl pocit, že spadne jednou za dvě hodiny. Ke konkrétnímu zhroucení došlo, když jsem prováděl ruční ukládání, v tomto okamžiku hra zamrzla a donutila mě ji restartovat. Když jsem jej restartoval, všechny moje automatické ukládání z předchozí herní relace byly pryč, ruční ukládání, které jsem se snažil udělat, selhalo a v podstatě jsem ztratil dobré 2-3 hodiny postupu. Především doufám, že se Ubisoft soustředí na tyto problémy s padáním pomocí oprav po spuštění.

"Immortals je velmi, très náchylné k pádu. Za dobu, co jsem se hrou zabýval, jsem měl pocit, že padá každé dvě hodiny. “

Ve všech, Immortals Fenyx stoupá je slušný počin od Ubisoftu. Je mnohem zhuštěnější a sevřenější, než byly hry vydavatele za poslední dekádu, jeho svět je krásný a prozkoumávání a procházení je navzdory některým problémům velmi zábavné. Zároveň také působí jako ošoupaná verze her, které se snaží napodobit, a svými technickými problémy bohužel nepřestává překážet.

Ubisoft má tak trochu ve zvyku tápat kolem jejich nových IP debutů a zajímavých nápadů s nekonzistentním provedením, ale pak se trefil do druhých dílů, které realizují plný potenciál těchto nápadů – udělali. Assassin's Creed, udělali to s Sledujte psy. Doufám, že to udělají s Immortals také proto, že je zde jistě něco, co se při správné podpoře může proměnit ve vítězný vzorec. Možná to není to, co je ve svém současném stavu, ale doufám, že uvidím, že Ubisoft udělá další trhlinu v této vlastnosti, doufám, že s jejich druhým pokusem odvedou lepší práci.

Tato hra byla testována na konzole Xbox Series X.

DOBRÝ

Nádherný, dynamický a rozmanitý umělecký styl; Svět je zhuštěný a nabízí velké množství aktivit; Design puzzle v trezorech je většinou pevný; Lehký tón hře slouží velmi dobře, a to díky okouzlujícímu humoru a zajímavému vykreslení postav z řecké mytologie.

ZLÝ

Přecházení a průzkum oproti podobným hrám poněkud chybí; Pohyb není během letu a plošiny tak rychlý nebo citlivý, jak by měl; Všechny truhly vypadají úplně stejně; Četné havárie.

Verdikt konečný