Recenze Immortals Fenyx Rising - GamersHeroes

Immortals Fenyx Rising je vzrušující nové akční průzkumné dobrodružství od Ubisoftu. Ubisoft jasně čerpá inspiraci z Breath of the Wild a doufá, že spojí obohacující průzkum největšího Linkova dobrodružství s více strukturovaným postupem jeho nejlepších RPG titulů. S fantastickým debutem Genshin Impact, který ukazuje, že herní komunita stále velmi miluje RPG zaměřená více na průzkum, se Immortals Fenyx Rising dostává na pulty ve správný čas pro žánr.

Recenze Immortals Fenyx Rising

Immortals Fenyx Rising se nachází na nádherných Zlatých ostrovech, mytologické zemi starověkého Řecka, kde se bohové, smrtelníci a mytologická stvoření potulují otevřenými poli a ovládají nejvyšší vrcholy. Příběh začíná jednoduchým, ale efektivním pokračováním vytváření postav, které vám umožní změnit pohlaví jeho hlavního hrdiny Fenyxe a také další drobné možnosti vzhledu, než se vydáte na dobrodružství za záchranou bohů světa. “Olympus.

Nemoc z chamtivosti, žárlivosti, podvádění a vražd bohů Olympu, Typhon, jeden z nejmocnějších titánů v historii, se vymanil ze svého horského vězení, kde byl umístěn po epické bitvě o vládce kosmu proti mocný Zeus.

Zeus, nemocný a unavený sobeckými a agresivními smrtelníky, je všechny proměnil v kámen a snažil se začít znovu se svým stvořením lidstva. To rozhněvalo a rozdělilo ostatní bohy, což dalo Typhonovi perfektní příležitost vrátit se na povrch a jeden po druhém bohy oddělit silou podobnou duši známou jako Esence.

Zatímco ti ze smrtelné říše čelí věčnosti uvězněni v kameni, pokorný nositel štítu přežije: Fenyx. Fenyx, ztroskotaný na Zlatých ostrovech, oddělený od své posádky a legendárního válečného bratra Ligyrona, se vydává na cestu k obnovení míru na Zlatých ostrovech a navrácení kdysi mocných bohů do jejich skutečného já.

Na první pohled může příběh vypadat docela vážně pro hru tohoto vizuálního designu a kreativní povahy. I když má své nejtemnější okamžiky, je to častěji lehký pohled na temnější a zlověstnější aspekty řecké mytologie. Zeus, všemohoucí vůdce všech bohů, je v mnoha médiích často zobrazován téměř jako vzor stylu ctnosti. Po pravdě však svou ženu podváděl vícekrát, než by kdokoli dokázal spočítat, vraždil smrtelníky, vymyslel celé fiasko Pandořiny skříňky a odsoudil Promethea k životu mučení. Je samozřejmé, že se jedná pouze o velmi krátké rozdělení.

Zatímco Immortals Fenyx Rising se s radostí ponoří do více nasazené stránky řeckých bohů a mytologie, dělá to s kýčovitým úsměvem, který udržuje vyprávění lehké a zábavné po celou dobu. Ne každý bude psát a navrhovat postavy; Zeus vypadá jako svalová hmota s prázdnou hlavou a většina ostatních bohů je téměř karikaturní. V celém příběhu Zeus a Prometheus vyprávějí příběh. Někdy nabízí hlubší vhled do konkrétních aspektů řecké mytologie, jindy je to komedie tam a zpět v bitvě o ego a inteligenci. I když ironická povaha příběhu nebude vyhovovat každému, měl jsem skvělý čas být svědkem vtipů mezi nejikoničtějšími bohy Řecka.

Pár minut po začátku Fenyxova dobrodružství je zcela jasné, že se jedná o další hru Ubisoftu. Fanoušci Assassin's Creed, Far Cry a Watch Dogs okamžitě rozpoznají základní mechanismy všech těchto franšízových her, hrdých a středobodů pozornosti. The Tower Mechanic je stále ve hře (ale jen s několika z nich), se stejnou mechanikou karet a systémy odměn. Je to všechno velmi povědomé, ale na rozdíl od jiných hitových her Ubisoftu to vůbec není na místě.

Breath of the Wild a v poslední době Genshin Impact vystihly krásu průzkumu - něco, co v mnoha dnešních hrách zaujalo zadní sedadlo, když se vývojáři snaží tlačit hráče po lineárních cestách a stanovit si cíle. Ať už šplháte po náhodném útesu, abyste našli pojmenovaného nepřítele nebo skrytou hruď, nebo se ponořili do hlubin jezera, abyste našli ztracenou helmu, je to skutečný průzkum, kde někdy najdete nádherné zázraky a jindy strávíte 15 minut lezením na útesu abych nic nenašel.

Immortals Fenyx Rising nemá stejnou lásku a emoce při zkoumání jinak krásného herního světa. Zatímco Ubisoft udělal krok zpět, není to dost blízko pro hru tohoto stylu. Když jsem lezl na svou první věž, obrovskou sochu Afrodity, okamžitě mě unavilo vylézt ještě na další věže v jiné hře Ubisoft. Je jich jen hrstka, takže únava časem zmizela, ale byla nahrazena neuspokojivým zavedením screeningu.

Kdykoli dosáhnete nové věže, na kterou se chcete vyšplhat, budete vyzváni k použití jeho funkce dalekohledu, sady dalekohledů. Sedíte na vysokém vrcholu a skenujete mapu, čekáte, až ovladač zavibruje a objeví se malá ikona, abyste mohli neustále odhalovat cíl na mapě. Funguje na hlavolamy, truhly, truhly a většinu obsahu titulu. Zatímco zkoumání je opravdu věc, nikdy se neponoří do neznáma, protože přesně víte, co můžete očekávat za dalším rohem. Je to intuitivní systém, který je neintuitivní vůči základním konceptům žánru.

Po výstupu na svou první věž jsem se podíval na rozlehlé země níže. Immortals Fenyx Rising má obrovský herní svět; zdaleka ne tak velký jako ostatní hry Ubisoftu, ale dostatečně velký na to, aby měl dobrý časový objektiv na cíl. Při likvidaci různých mytologických zvířat, jako jsou Kyklopové, Minotauři a Gorgonové, nepřátelská rozmanitost velmi chybí, ale bojový systém je skvělý - alespoň zpočátku.

Sleduje základy lehkých a těžkých útoků s parry a uhýbat jako obranné možnosti. Provedení Perfect Dodge zpomaluje čas, umožňuje Fenyxovi uvolnit jeho nejmocnější božské schopnosti a předvádění Perfect Parry může posílat projektily zpět ke zdroji. Při obou akcích se budete při správném provedení cítit jako blázen, ale zbytek boje se snaží držet krok. Kombinace různých božských sil je velmi obohacující zážitek, ale v pozdějších fázích hry se velmi opakuje.

I když existuje několik zbraní a zbrojí, které lze chytit z truhel, základní koncept se v průběhu hry nezlepšuje. Tři hlavní typy zbraní - meč, kladivo a l 'luk - jsou konstantní, což znamená, že boj se nikdy nevyvíjí více než prvních pár hodin hry. K boji budete používat stejné kombinace útoků, schopností a přístupu. Ve srovnání s jinými tituly v žánru tak zůstává vývoj poněkud stagnující a chybí.

Dva hlavní prvky designu, které Immortals Fenyx Rising sdílí s Breath of the Wild a Genshin Impact, jsou hádanky; pokud někam vidíte, dokážete to. Lezení je pevné; i když je to velmi pomalé (a bez vylepšení schopností, velmi frustrující), umožňuje hráči prozkoumat téměř kdekoli na mapě. Puzzle jsou pravděpodobně jednou z jeho nejatraktivnějších částí, dokonce i pro mě, někoho, kdo absolutně nenávidí - a stejně se bojí - hádanky ve videohrách.

Zjistil jsem, že mnoho hádanek je příliš jednoduchých. Bylo to 10–15 sekundový pohled na nalezení řešení, poté několik minut hraní s herní fyzikou a mechanikou skládání, aby bylo řešení zavedeno. Nikdy jsem neměl pocit, že dokončuji hádanky, jen zřídka jsem dostal uspokojení, které přináší vítězství v bitvě mysli. Spíše jsem měl pocit, že jsem jen procházel pohyby toho, co by mělo být hádankou, aniž bych byl někdy zmatený.

Je to velmi subjektivní pohled. Ve hře je spousta možností přístupnosti, které mohou poskytnout tipy a triky pro řešení obsahu logické hry, takže je zcela jasné, že zde směřovala Ubisoft spíše přístupnost než obtížnost. To bude pro mnohé pravděpodobně hit nebo miss ve hře. Některé z hlavolamů jsou velmi kreativní - a je potěšením sledovat, jak figurky zapadají na místo - ale někteří hráči mohou být trochu zklamáni základy řešení hádanek.

Immortals Fenyx Rising Final Thoughts

Immortals Fenyx Rising je okouzlující a zábavné dobrodružství v řecké mytologii se základními prvky designu značky Ubisoft přidanými na podporu tohoto zážitku. Je to zajímavé dobrodružství pro ty, kteří chtějí poškrábat svědění dechu Divokého, ale ten, který mohou zkušení fanoušci Ubisoftu zažít, je příliš známý.

Tato recenze hry Immortals Fenyx Rising byla vytvořena pro PlayStation 5 pomocí verze hry pro PlayStation 4. Vydavatel poskytl upozorňovací kód.