Guilty Gear -Strive- Recenze - GamersHeroes

Ryu a jeho kamarádi mohou stát vysoko mezi okouny FGC, ale série Guilty Gear od Arc System Works si díky své poutavé akci a poutavějšímu soundtracku vytvořila roztomilý malý výklenek. Po -Revelator- a REV 2, Guilty Gear -Strive- slouží jako úplná rekonstrukce franšízy - dokáže to udělat splash v nyní přeplněném prostoru?

Guilty Gear -Strain- Recenze

Nováčky v sérii Guilty Gear budou pozitivně ohromeni množstvím dostupné hloubky. Na první pohled to může vypadat jako ostatní bojovníci - tahy ve čtvrtkruhu a půlkruhu lze použít s kontrolním vzorem, který zahrnuje úder, kop, lomítko, těžké lomítko a pohyb prachu. Existuje dokonce tenzometr, který umožňuje okázalé pohyby Overdrive, podobně jako pohyby Super, které se dnes běžně vyskytují u bojovníků.

Ďábel se však zcela jistě skrývá v detailech. Rychlost a komba s více zásahy jsou název hry, přičemž při zavrávorání jsou vyžadovány vzdušné pomlčky, zotavovací pohyby a žetony. Přidejte pokročilejší mechaniku, jako je kombinovaná mechanika „Roman Cancel“ (v modré, fialové, červené a žluté variantě) a mechanika „Flawless Defense“, která zabraňuje poškození blechami, a máte spoustu zábavy. Sledujte. . V tomto příspěvku jsou dokonce ve hře nové mechaniky, včetně mechaniky „Wall Break“, která posílá protivníky do úplně jiné části jeviště.

Nebojte se však - Guilty Gear - Strive - dělá úžasnou práci při upgradování nováčků. Po základním režimu výuky budete muset prozkoumat režim mise, který zahrnuje několik lekcí pokrývajících vše, na co si vzpomenete. Odtud mohou hráči přejít do svého arkádového režimu, který upravuje jeho obtížnost podle úrovně dovedností. V tomto režimu je člověk také souzen na základě obrany, útoku, „srdce“ (na základě „vnitřností“ a „úsudku“) a techniky. K dispozici je také offline režim přežití, který testuje houževnatost hráčů. Hra roste s vámi, což vám umožňuje zdokonalovat své dovednosti vlastním tempem.

Totéž platí pro soupisku hry.Veteráni předchozích příspěvků znají rozmanitost, kterou každý bojovník přináší ke stolu, a totéž platí i zde. Jeho seznam 15 postav nemá dvě stejné postavy a zjišťování, jak zvládnout určité zápasy, udržuje věci čerstvé. Dalo by se rozhodnout jít s rychlým ninjou Chippem Zanuffem a zdí si poběží do sytosti, ale ti, kteří stojí před tyčícím se Potemkinem, by měli lépe zvážit jeho Heat Knuckle a Potemkin Buster, které oba uzamknou nepřátele na dosah.

Pro ty, kteří jsou dostatečně sebevědomí ve svých schopnostech, byl zahrnut robustní online režim. Po nastavení R-kódu, který sleduje data hráčů a procházení nezbytného tutoriálu, který prochází základy, se hráči mohou dostat na zem, kterou chtějí, a bojovat s hráči z celého světa.

Byla učiněna opatření, která zajistí, aby byl online zážitek co nejplynulejší. Přiřazení vašeho regionu a hodnocení schopnosti „Nebeské půdě“ je jen začátek; Obnovení síťového kódu dělá zázraky tím, že eliminuje jakékoli zpoždění. Navzdory chaosu na obrazovce se mnoho her, do kterých jsme se ponořili, obešlo bez problémů. Existuje dokonce způsob, jak vidět zpoždění v milisekundách a počet obnovovacích snímků.

Novinkou v této hře je vznešený upírský samuraj Nagoriyuki. Sbalí -li čepel krveprolití, musí hráči sledovat její měřič krve - když překročí určitý bod, je schopen vstoupit do režimu Blood Rage. Mění jeho herní styl tím, že prodlužuje délku jeho lomítek a dává mu sílu používat svůj silný Zansetsu Overdrive. Chybí mu trocha vzduchu, ale jeho naprostá síla to více než vynahrazuje.

Objeví se také agentka tajných služeb Giovanna. Poskytuje Nagoriyuki pěknou fólii, která zabalí řadu výpadů a překlopení, které ji dostanou do horkého okamžiku. Jeho mid-air Overdrive podporuje ofenzivní hru a ti, kteří dávají přednost rychlému hernímu stylu, který důsledně tvrdě zasáhne, ocení, když se naučí jeho tah.

Pro ty, kteří se chtějí dozvědět více o historii Guilty Gear, byl zahrnut příběhový režim s devíti kapitolami. Tyto segmenty rozdělené na 20minutové kousky ve stylu anime epizody vypráví příběh That Man / The Gear Maker / Asuka / The Devil, hrozby zvané Chaos a lovce odměn Sol Badguy. Anime tropy jsou husté, se spoustou žargonu, mluvících hlav a absurdních akčních scén. Někteří mohou ocenit absurditu toho všeho, ale většina ostatních bude toužit dostat se zpět do akce.

Chcete-li hráče ponořit do světa Guilty Gear -Strive-, můžete vydělat jejich těžce vydělané W $ tak, že se vydáte na kosmetický rybolov se systémem typu gacha, seznámíte se s GG World s tradicemi a biografiemi postav a můžete obléknout svého avatara podle jejich vkusu. Nic zásadního, ale vždy vítané doplňky.

Aby toho všeho nebylo málo, fantastická audiovizuální prezentace je na vrcholu své třídy. Všechno bylo vyleštěno neuvěřitelnou měrou, postavy a světy plné života a detailů. Kreativní duch Daisuke Ishiwatari je na plné obrátky a vokály a těžké riffy opravdu hýbou akcí po celém domě.

Guilty Gear - Strive - nastavuje nový zlatý standard pro bojové hry. Všechno od síťového kódu po prezentaci bylo vyleštěno do brilantního lesku a jeho šíleně vysoký strop dovedností umožní hráčům vracet se na mnoho let.

Tato recenze Guilty Gear - Strive - byla vytvořena pomocí verze hry pro PlayStation 5. Vydavatel poskytl digitální kód.