Deliver Us Mars Review – The Red Planet

Deliver Us Mars vypadá jako vzrušující a pohlcující astronautský zážitek

Ddoruč nám měsíc měl svůj slušnou porci problémů, ale jak vám řeknou ti, kteří to hráli, stále dokázalo poskytnout strhující sci-fi dobrodružný zážitek, který vyprávěl strhující příběh. Roky po svém uvedení se vývojář KeokeN Interactive vrací s pokračováním, které staví hráče do kůže nového protagonisty a zavede nás do rudých pustin Marsu – a i když ve srovnání se svým předchůdcem v některých oblasti, Doruč nám Mars má také mnoho stejných nedostatků, což z něj dělá strhující, ale nevyrovnaný zážitek.

Od událostí roku uplynulo deset let Dodej nám měsíc. Výpadek na Měsíci byl opraven a Země byla vytažena z pokraje smrti, ale to vše bohužel jen oddálilo nevyhnutelné. Planeta je stále v sevření brutální klimatické a geologické krize, s ubývajícími zdroji, druhy flóry a fauny mizí s překvapivou rychlostí a lidstvo samotné visí na vlásku. Ale jiskřička naděje se objeví v podobě Marsu, kam šla zločinecká organizace známá jako Mars a vzala veškerou technologii ARK a lodě, které ukradli, když opustili lidstvo, nechali ji shnít a vydali se svou cestou. vlastní způsob.

„I když určitě přináší znatelné zlepšení oproti svému předchůdci v některých oblastech, Doruč nám Mars má také mnoho stejných nedostatků, takže zážitek je pohlcující, ale nevyrovnaný.“

Kathy Johanson – nejmladší dcera člena Outward Isaaca (na kterého si fanoušci první hry dobře pamatují) – slouží jako Doruč nám Mars' protagonista. Jako zázračné dítě, expertka ve svém oboru a jedna z mála astronautů, kteří jsou stále na Zemi, je vybrána, aby se zúčastnila mise, která měla cestovat na Mars, obnovit ARK a přivézt je domů, se třemi kolegy astronauty v závěsu.

Vyprávění je oblast, kde Doruč nám Mars přináší největší vylepšení oproti svým předchůdcům. Nebo Dodej nám měsíc byl poměrně pasivním a nenápadným zážitkem, jeho pokračování má mnohem více filmový přístup. Cutscény jsou skvěle zrežírované a skvěle využívají soundtrack hry, hlavní postavy ožívají prostřednictvím silných spisovatelských a hereckých výkonů a zážitky umocňují i ​​interakce mezi postavami samotnými. Každá postava v herním obsazení se cítí jako výrazná, propracovaná osobnost a vidět, jak spolu vzájemně interagují, nikdy nezestárne. Sama Kathy je také světlý bod a její mix mladistvého nadšení, naivity a dovedností tváří v tvář nepřízni osudu z ní dělá velmi snadnou hlavní hrdinku, které se dá fandit a investovat do ní.

Příběh, vyprávěný prostřednictvím mixu cutscén, hologramů a sběratelských předmětů, jako jsou deníky a zprávy, také působí mnohem uceleněji než jeho předchůdce. Bezprostřední hrozba vyhynutí lidstva a pomalý pochod Země k jisté smrti jsou samozřejmě vždy přítomny v pozadí, ale Doruč nám Mars' historie také vnáší do řízení více osobních sázek. Ačkoli všichni na Zemi nazývali jejího otce zrádcem, Kathy stále věří, že to byl dobrý muž, který pro to, co udělal, musel mít důvody, což znamená, že jeho osobní cíle jsou pro ni stejně důležité jako oficiální cíle její mise do červených čísel. planeta. Jeho snaha odhalit důvody otcových činů, odhalit tajemství Outwarda a najít a znovu se s otcem setkat dodává příběhu velkou osobní váhu a hra odvádí skvělou práci při odstraňování vrstev tajemství. vzhůru a udrží tě na háku.

doruč nám Mars

„Vyprávění příběhů je doménou, kde Doruč nám Mars přináší největší vylepšení oproti svým předchůdcům.“

Příběhově i příběhově je toho hodně, co se vám líbí Doruč nám Mars - bohužel v některých jiných oblastech docela znatelně klopýtá, přičemž hlavní z nich je hratelnost. Hlavní smyčka vám bude známá, pokud jste hráli Doruč nám Měsíc, Většina zážitku se točí kolem pomalého průzkumu a jednoduchého a přímočarého řešení hádanek. Pohyb ve hře je stejně plynulý a nepřesný jako v jejím předchůdci, díky čemuž je prozkoumávání a procházení prostředí fuška, zatímco hádanky nikdy nejsou natolik složité, aby byly více než uvěřitelně zajímavé.

Zásadním novým přírůstkem na frontě hry jsou nové šplhací mechaniky. Kathy, vybavená dvěma krumpáči, dokáže vylézt na určité stěny a povrchy a přecházet je pomalu – a když říkám pomalu, myslím pomalu. Animace Kathy, když používá krumpáč, jsou extrémně tuhé a neohrabané a tempo, kterým se pohybuje těmito sekcemi, je ledové, což znamená, že novinka nového mechanika velmi rychle vyprchá. Mezitím lezecké úseky často vyžadují přesné pohyby a skoky a rozhodně to není hra vhodná pro něco takového, což, jak si dokážete představit, vytváří mnoho frustrujících momentů. Nakonec netrvá dlouho a začne mít pocit, že lezecké úseky jsou přetěžované a překračují své přivítání.

Stejně jako jeho předchůdce, Doruč nám Mars je také trochu nepořádek z vizuálního a technického hlediska, mírně řečeno. Na první pohled mohou prostředí vypadat nejasně, ale hra v této oblasti prostě nemá nohy, na kterých by se mohla postavit. Vzdálenosti kreslení jsou strašné, snímková frekvence může mít v určitých oblastech značné zásahy, je zde šokující množství textur a některé textury a aktiva se často nenačtou po dobu několika sekund, což drsná prostředí ještě zhoršuje. Během hraní se také objevují závady, které vedou k nepříjemnostem, jako je nezobrazování výzev k tlačítkům, nespouštění událostí a dialogů a další. Mezitím modely postav také trpí řadou významných problémů, od nemotorných animací po podivnou, plastem potaženou kůži a vlasy, díky nimž všichni vypadají jako roztavené akční figurky.

Doruč nám Mars

„Stejně jako jeho předchůdce, Doruč nám Mars je odpadem i z vizuálního a technického hlediska.“

Doruč nám Mars' technické nedostatky jsou obzvláště zklamáním, protože vypravěčské ambice hry jsou zřejmé. Když přijde na to, jaký příběh chce vyprávět a jak ho chce vyprávět, hra se skutečně kolébá o ploty – bohužel ji zklamalo množství technických problémů. Ke cti příběhu patří, že navzdory všemu, co jej tíží, stále dokáže být stejně poutavý, ale není pochyb o tom, že vylepšený vizuál a mnohem vyšší úroveň lesku by mu umožnily rozkvést ještě více.

Nakonec získáme nekonzistentní zkušenost, která má stejně zjevných předností jako do očí bijících slabin. Pokud hledáte strhující příběh odborně vyprávěný a obsazený dobře napsanými a dobře zahranými postavami, Doruč nám Mars prostě pro vás zasáhne místo. V tomto procesu však budete muset tolerovat a přehlédnout několik nedostatků. Neohrabaný pohyb, pomalá a často nezajímavá hratelnost, vizuál nejlépe popsatelný jako drsný po okrajích, záplava technických problémů – a to je jen škrábání na povrchu. Doporučil bych hru ještě? Rád bych, ale zároveň bych vás varoval, abyste byli trpěliví a připravili se na spoustu frustrace na cestě.