Recenze (Xbox Series X) - Pixelated Player

Poutavou a děsivou hororovou hru o přežití je v naší knize téměř nemožné porazit. Pohlcující atmosféra a vzrušení, které tento žánr může nabídnout, jsou neporovnatelné. Nejnovější vydání týmu Blooper, The Medium, je zbrusu nové duševní vlastnictví, které přináší do mixu některé opravdu inovativní prvky psychologické hry, spolu s poutavým příběhem a strašidelným zážitkem od začátku do konce.

6-65

Cesta přináší do žánru psychologického přežití / hororu jedinečný úhel a zážitek ze hry. Marianne je protagonistkou hry a má jedinečné schopnosti a vhled do světa duchů. Je to dar i prokletí, protože jí to umožňuje pomáhat těm, kteří jsou uvězněni ... ale také ji dostává do přímého kontaktu se zlými stvořeními, která nejsou z tohoto světa.

Tyto dva světy jsou na mnoha místech současně a na Xbox Series X vypadají fenomenálně. Zjistil jsem, že zkoumám všude a přestávám sledovat ohromující vizuální efekty a pozornost k detailům v průběhu celé kampaně. Má pevnou kameru, která pořizuje skutečně filmové záběry.

"Opravdu mě to vrátilo k předem vykreslenému pozadí raných her Resident Evil a strašidelné atmosféře série Silent Hill ... opravdu není špatná kombinace." Osud by dokonce přivedl Akiru Yamaoka na palubu, aby se připojil k týmu pro tento výlet. Složil několik divadelních her Silent Hill a také první film a jeho přímé pokračování.

2-149

Les Tým Bêtisier nejsou horory cizí, s tituly jako série Layer of Fear a Blair Witch. Zdá se, že médium je dosud jejich největším hitem, a to z dobrého důvodu. Je nesmírně vytříbený, zajímavý a po celou dobu kampaně vás sleduje, co se skrývá ve stínech ... a nakonec vás pronásleduje mezi těmito dvěma světy. I slova vyslovená tímto démonem při hledání Marianne vám zamrazí v páteři. Po úvodním představení hry, kdy se Marianne připravuje na pohřeb svého adoptivního otce v Polsku, pošle hlavní společnost naši hrdinku do hotelu Niwa. Je to starobylá a zdánlivě pustá budova, která skrývá mnoho tajemství, a zlá entita, která zoufale potřebuje tělo Marianny.

Divided Dimensions není jen opravdu vzrušující, ale také poskytuje několik skvělých hádanek na cestě. Miloval jsem, jak ses nikdy necítil, kromě jednoho nebo druhého světa (kritický faktor pro každou hororovou hru) a jak se každý začal navzájem spojovat jedinečnými způsoby a dokonce určitým způsobem krvácet. Tady nemůžete nic oplatit ani porazit; jen běžte, zadržte dech, když je zlá entita blízko a cokoli děláte ... nenechte se chytit.

8-23

V Duchovní říši může Marianne najít zdroje energie, které jí na této cestě pomohou, a v některých případech může dokonce nabídnout hráčům jedinečnou výchylku, kdybyste se ocitli v drtivém objetí démona. Dokáže kolem sebe také vytvořit štít, aby postupovala přes určité oblasti alternativní dimenze, které by ji bez této schopnosti zabily. Marianne má také dar vhledu, který umožňuje hráčům identifikovat důležité objekty a dokonce být svědky vzpomínek "takzvané předměty". To pohání velkou část příběhu vyprávějícího vedle cutscén. Pro ty, kteří jsou ochotni prozkoumat a prozkoumat každý region, lze najít mnoho znalostí. Toto jedinečné dobrodružství by vám mělo zabrat přibližně 8–10 hodin. Je to zatím jedno z našich oblíbených vydání do roku 2021 a skvělá přehlídka toho, čeho je Xbox Series X schopen. Je také na řadě S, kompatibilních počítačích se systémem Windows 10 a je k dispozici všem předplatitelům GamePass.

medium_visuals_2

Medium přináší do Xbox Series X skutečně jedinečný psychologický hororový zážitek. Je vizuálně ohromující a přináší pevné úhly kamery, díky nimž je prezentace neuvěřitelně filmová a nostalgická. Zde implementované dvojité rozměry ji opravdu odlišují od čehokoli, co je dnes na trhu. Pro hráče, kteří milují hororový žánr a možná hledají něco jiného a stejně děsivého, je to titul, který musíte zažít. Hrajte v noci, zvyšte prostorový zvuk (nebo sluchátka pro odvážné) a připravte se na úchvatnou hru.

Zkontrolovat kopii poskytnutou týmem Blooper