Recenze 'Nedokončená labuť' - rozhodně stojí za to dokončit

Během posledních několika let Annapurna Interactive přinesla klasiku PlayStation Cesta et Fleur do iOS kromě nových her, které jsou všechny důležité jako Florence, Pokud se najde ..., A Donut County. Minulý týden zasáhla iOS (a PC) další klasika pro PlayStation v podobě vyvinutého Giant Sparrow Nedokončená labuť (4,99 $).

Nedokončená labuť vás přenese do světa jako z pohádek jako Monroe. Monroeina matka ráda malovala, ale nikdy nedokončila. Po její smrti zanechala stovky obrazů, ale Monroe si nechal jen jeden. Vybral si matčin oblíbenec, který je Nedokončená labuť. Monroe se probudí a zjistí, že labuť chybí, a tím příběh začíná. Za novými dveřmi čeká Monroe, stříbrný kartáč a nekonečný potenciál.

S výjimkou vyprávění příběhů a dialogů mezi oblastmi může Monroe malovat na písmena abecedy, která se objevují na všech úrovních, a také na další příběh nebo dialog. I když zde existují základní platformy a hádanky, základní mechanika hry Nedokončená labuť hodí na začátek paintballs. Monroe pomocí ní zjišťuje, kam dál, protože svět je bílý a jediné, co máte, je štětec na černý inkoust. Jak příběh postupuje, stále máte pár věcí k použití, ale to je základní mechanika. Dokonce ji používáte k vytváření tvarů a přesouvání objektů v pozdějších úrovních. Netušil jsem, Ben Esposito (Donut County) byl zde designér úrovně, dokud jsem neviděl kredity. Moc se mi líbily dvě hry, které se ho nyní týkají.

Objevováním nádherných míst Nedokončená labuť, všude je ukryto docela dost balónků. Můžete je použít k nákupu hraček a modifikátorů her. Jeden vám pomůže najít více balónků s upozorněním, zatímco druhý vám umožní vymazat barvu. To krátkému zážitku přidává na hodnotě. Nedokončená labuť hraní vám zabere zhruba 2 hodiny. Trvalo mi to trochu déle, protože jsem měl problémy s dotykovým ovládáním a musel jsem předělat oblast kvůli problému s paintballem, který zahrnoval paintball ve vzduchu. Checkpoint mohl být lepší, protože se registruje pouze při spuštění nové části kapitoly.

Poté, co zpočátku hrál trochu Nedokončená labuť na PS3, PS Vita a PS4 jsem na konverzi iOS velmi zapůsobil. Hrál jsem hodinu na iPadu Air 2 a dokončil hru na svém iPhonu 11. Na iPhonu 11 jsem neměl problémy s výkonem ani s vizuálními problémy. Doby načítání byly také dobré. Na iPadu Air 2 není snímková frekvence tak stabilní, ale zbytek hry vydržel. Narazil jsem na problém, kdy obnovení hry po několika hodinách na pozadí způsobilo, že se paintball zasekl a uvízl ve vzduchu. Nemohl jsem to reprodukovat, ale stalo se to dvakrát náhodně.

Nedokončená labuť má vynikající vyprávění, dabing a hudbu. Skóre Joela Corelitze je vynikající. I když si opravdu přeji, abych to zažil, když jsem to koupil na platformách PlayStation, nyní mám nové album, které si mohu poslechnout při práci. Nedokončená labuťSoundtrack je plný nezapomenutelných melodií a skvělé orchestrace.

Ačkoli stránka App Store nezmiňuje nic o podpoře řadiče nebo cloudových zálohách, Nedokončená labuť podporuje plný ovladač a registruje iCloud. Bez problémů jsem to hrál s ovladačem Xbox One na svém iPhone a Nimbusem na iPadu. Ovládací prvky na obrazovce se také objevují a mizí, kdykoli stisknete obrazovku nebo tlačítko na ovladači. Tato hra byla navržena pro ovladač, ale obecně funguje dobře s dotykovým ovládáním. Ke konci hry je jedna oblast, která měla požadavky na přesnost, se kterými jsem se zpočátku potýkal s dotykovým ovládáním. Na ovladači to bylo mnohem jednodušší.

Od počáteční verze neexistuje způsob, jak změnit umístění viditelných tlačítek. Dotykové ovládací prvky jsou zvláštní, protože můžete přesouvat spodní část levé poloviny obrazovky a spodní část pravé poloviny obrazovky. Přál bych si, aby byly použitelné celé poloviny a tlačítka na obrazovce měla možnost zmizet při použití jakékoli části na obou stranách obrazovky.

Moje problémy s Nedokončená labuť v žádném případě nejsou ničiteli obchodů. Je tu část pre-finální zkušenosti, že se mi nelíbilo zapojení temnoty. Kromě toho jsem si skutečnou hru opravdu užil. Doufám, že se port iOS zlepší, pokud jde o ovládací prvky. Nedostatek čelenky během pohybu bude pro některé také problémem, pokud jde o pohybovou nemoc. Naštěstí jsem se s tím dokázal vyrovnat a nebylo to tak špatné jako v původní verzi Svědek na PS4.

Konečně hotovo (nemohl jsem odolat) Nedokončená labuťVidím, proč mi to bylo původně doporučeno. I když se některé aspekty zdají být zastaralé, samotná hra skvěle zestárla a doufám, že Annapurna Interactive dokáže vyřešit několik problémů zde, takže je to něco, co mohu doporučit bez varování každému, kdo hledá jedinečnou, ale výstižnou dobrodružnou dobrodružnou hru. Jsem rád, že konečně máme definitivní přenosnou verzi Nedokončená labuť nyní s touto verzí.