Recenze: Samurai Maiden je k vzteku

Recenze: Samurai Maiden je k vzteku

Víme, že D3 Publisher vyrábí nízkorozpočtové hry. Dělá se to od počátku roku 2000 se všemi Zjednodušená řada 1500 cenné papíry. Je tu pro ně místo! Mohou být dokonce zábavné. samurajská dívka vypadá to, že patří do této řady. Problém je, že jde v podstatě o „rozpočtovou“ hru s prémiovou cenou 59,99 $. Vzhledem k tomu, jak je to nevyrovnané a neuspokojivé, to prostě není fér. Čím víc jsem hrál, tím víc jsem nesnášel tento nevýrazný, nudný a relativně jednoduchý beat 'em up.

Normálně rád začínám recenze povídáním o příběhu hry. Víte, připravit půdu pro to, proč by se někdo měl zajímat o postavy a chtít se pustit do tohoto nového dobrodružství. samurajská dívka zmátl mě tím, že... to začalo s Tsumugi okamžitě teleportovaným do období Sengoku. Neexistuje žádný úvod ani expozice! Najednou ji vidíme uprostřed rozhovoru s neviditelným hlasem a pak se ocitne tváří v tvář Nobunagovi Odovi! Po nějakém klábosení zjistíme, že je to prorokovaná kněžka Harmonie. Tři shinobi z různých světů se s ní sešli, aby se s ní setkali, aby spolu mohli bojovat s pánem démonů, objímat se, líbat a dělat si selfie. Teda nakonec ty fais získejte skvělé intro, které si zasloužíte...až začne druhá kapitola. Je to neohrabaný a odpudivý design.

Děj je otřesný. Není zde žádný splatitelný dialog. Zajímalo by mě, jestli se autoři někdy zapojili do běžných rozhovorů s jinými lidmi. Proč by se Tsumugi představovala jako členka Generace Z? Zvláště pro válečníka Sengoku, který neví, co tento termín znamená? Ještě důležitější je, že mu to asi ani nevadí! Také v jednu chvíli Tsumugi skutečně říká: "Jsme dívky, takže je to v pořádku" poté, co Iyo zvolá: "Tvá tvář se dotýkají!" Tvůj přítel tě v tomhle objímá zezadu!“ Je to jedna z mnoha hrozných linií v tomto zklamání z jedné hry. Mám podezření, že Nobunaga tak rychle odchází, protože ví, že je to horký průšvih a nic z toho nechce.

Recenze: Samurai Maiden je k vzteku

Co se týče fanservice, jde o to, co mohou lidé očekávat. Nakonec odemknete scény s objímáním a líbáním, ale není to tak do očí bijící jako hry Omega Labyrint Z. Chvíli trvá, než se v galerii odemknou ještě „romantičtější“ momenty. Neexistuje žádné vysvětlení ani ospravedlnění pro náhlou okamžitou přitažlivost mezi Válečníky a Tsumugi. Myslím, že být kněžkou harmonie je spíše afrodiziakum? Hrál jsem hry, které využívají vztahy osob stejného pohlaví a sexuální napětí jako prodejní argumenty a samurajská dívkaDialogy nejsou realistické ani zábavné, nemluvě o tom, že ve srovnání s jinými tituly mohou působit trochu krotce.

Editor D3

Fanservice stranou, pravděpodobně největším důvodem, proč by se měl někdo obrátit samurajská dívka je jeho beat'em up akce. Tak nečekejte Senran Kagura nebo Omega Force musou– kvalitní akce. Ty čepele jsou pěkně tupé! Tsumugi se po bojišti skutečně nepohybuje hladce a velmi rychle se noří do pupínkové kaše. Kombinace jsou základní, i když někdy jí pomohou dovednosti, které se naučí tím, že se sblíží se svými „přáteli“ bojovníky. Je to neuvěřitelně opakovaná akce proti nepřátelům, kteří mají tendenci vypadat všichni stejně a nejsou moc chytří. Nemluvě o tom, že se cítí velmi trapně. Ale ouha, alespoň ti menší nepřátelé se často poflakují a čekají, až zaútočíte!

Jediná skutečná výzva přichází, když čelíte bossům nebo větším nepřátelům, protože budou znovu a znovu vyvolávat přisluhovače, aby udeřili zezadu, když vás vyruší „důležitý“ cíl. Proč se starat o to, abyste ze svých nepřátel udělali taktické génie, když na někoho můžete hodit tuny najednou, takže není možné uhnout každému průměrnému útoku? Zvláště pokud jsou na bojišti miny, které vás poškodí, pokud na ně šlápne blízký nepřítel. Není tak hrozné je stříhat. Když jsem však v některých kapitolách spustil věci na obtížnost Hard, nepřátelé nebyli o nic jasnější! Prostě jsou zdravější! Což znamenalo, že mohli přivolat další spojence! Snížení jejich HP bylo frustrující.

samurajská dívka

Je zklamáním, jak se zachází s Tsumugiho spojencem. Mysleli byste si, že vzhledem k důrazu na vztahy, možnosti mít milostný zájem aktivní vedle Tsumugi a skutečnosti, že všechny tyto tři ženy jsou ninjové, by pomohly v boji? Ani náhodou! Pokud jim nenařídíte použít speciální akci, poflakují se kolem jako zamilované štěně. Vím, že máš zbraň, jo! Kolem nás je horda nepřátel! Použij to! Ale ne, místo toho ho budou jen držet v obranné pozici, připraveného zasáhnout, aniž by vůbec jednali. Nemluvě o tom, že když používáte jejich speciální útok v boji, musíte být umístěni tak, abyste měli jistotu, že zasáhnete své cíle.

Také, pokud má hra přidat prvky plošinovky, pokuste se, aby byly postavy kompetentní? Jak se pohybujete po velmi lineárních fázích, musíte někdy skákat nebo používat dovednosti svých spojenců, abyste mohli pokračovat. Tsumugi neumí dobře skákat! Je to tuhé a nepohodlné. Dvojitý skok nejde tak daleko, jak bylo zamýšleno, což trvalo trochu si zvyknout. Zajímalo by mě, jestli tým věděl, že boj není příliš vzrušující, a tak jsem tyto segmenty přidal, když jsem se pohyboval mezi souboji, abych dal hráčům něco víc. Tyto segmenty nejsou dobře provedeny, což mě rozčilovalo. Podobně jsou občasné hádanky příliš snadné na to, aby stály za to.

Editor D3

Alors, že samurajská dívkaPostavy mohou být roztomilé, ale hratelnost je naprosto neuspokojivá. V nejlepším případě je to nevýrazný beat 'em up, který vás pošle přes kosterní spektra. V nejhorším je to k vzteku. samurajská dívka není jako Ed-0: Zombie Uprising, který je v předběžném přístupu a stojí pouze 19,99 $. To by byla úplně jiná recenze. Je to neuspokojivá hra v havarijním stavu a existují mnohem lepší fanservice plné beat 'em ups.

samurajská dívka je k dispozici pro Switch, PS4, PS5 a PC.