Recenze spojená s Tetris Effect - je super efektivní!

Tetris Effect Connected dále přináší nové základy působivé, krásné a návykové iterace formule Tetris roku 2018, která přináší řadu osvědčených nabídek pro více hráčů a také vynikající nový režim.

Jedna věc o COVID-19, o které lidé často nemluví (z pochopitelných důvodů je v danou chvíli o ní mnohem více novinek), je to, jak ovlivňuje vaši mysl. Asi deset dní jsem apatický; postrádající jakoukoli energii a zcela bez schopnosti soustředit se nebo se čehokoli obávat. Propojený efekt Tetris dostal mě z tohohle funku způsobem, který jen máloco jiného dokáže.

věděl jsem Tetris většinu svých nejbližších přátel znám déle. Odhodit tetromino je jako jízda na kole; je mi to známější než cokoli jiného ve videohrách. Zážitek a smyčka v srdci Tetris je tak nepopiratelně dokonalý, jednoduchý a návykový, ale zároveň je pro mě druhou přirozeností, že se hraní za ta léta stalo meditativním zážitkem. Zažil jsem to Tetris Efekt, jev, kde vidíte Tetris bloky, které před vámi padají neúmyslně nebo ve vašich snech po nesčetněkrát delší době hraní. Svým způsobem tuto invazi používám ve své představivosti jako lakmusový papír pro další hry, které mě opravdu baví. Ve vzácných případech mě věci v reálném životě přivedou zpět ke hrám jako Legenda Zeldy: dech přírody jako když jsem na vyvýšeném místě a dokážu si představit, jaké by to bylo použít Linkův padákový kluzák místo toho, abych se vrátil na zem a ne po schodech.

Propojený efekt Tetris přinesl mi novou zkušenost čeho Tetris Efekt by mohl být. To je dáno jeho skvělou grafikou a nádherným zvukovým designem a částečně tím, že jsem nikdy opravdu nehrál Tetris v multiplayeru až donedávna Tetris 99 et Puyo Tetris. Nemyslím si Tetris efekt by porazil Tetris 99, moje hra roku 2019, ale Propojený efekt Tetris rozhodně dává šanci na své peníze ze stejného důvodu, proč to originál napadl jako moje oblíbená iterace Tetris.

Odvozený od Lumines ředitel Tetsuya Mizuguchi, tato aktualizovaná verze Tetris efekt přináší hodně ke stolu. Originál Tetris efekt se pochlubil inovací na Tetris v mnoha ohledech to udělalo transcendentní zážitek. Hra posouvá již uklidňující centrální smyčku na další úroveň. Nejen Tetris nikdy nevypadal tak dobře, ale kombinací vizuálně minimalistické základní estetiky Tetris v obou najdete psychedelické, éterické a dechberoucí pozadí Tetris efekt hry byl mistrovský tah.

Zvukový doprovod hry, který je zvukově různorodý a krásný, posouvá tuto již arašídovou kombinaci másla a čokolády do nových výšin. I neuvěřitelná integrace rachotu přispěla k této evoluční interakci Tetris. Trochu jako Lumines Předělaný na integraci rachotu Switch, fascinující pulsace soundtracku a fascinující zvukový design byly inspirovány mým nekoncentrovaným sněním a tímto Tetris tok, který tak miluji.

I když jsem se docela rychle prokousal veškerým obsahem nabízeným v originále, vychutnával jsem si každou jeho minutu a stále se nemohu dočkat, až se vrátím a dokončím úžasný režim Journey hry na jiných obtížnostech. Režim Journey, který byl v originále, je nepochybně základním zážitkem ze hry. Tetris cesta, která vás přenese do klidných hlubin oceánu, rušných ulic velkoměsta a povrchu měsíce, přičemž každá úroveň je stejně krásná a přitažlivá jako ta poslední. Každý prvek hry přináší úroveň emoční rezonance Tetris nikdy předtím to tam nebylo.

vylepšit, hry s omezeným zdvihem, PC, PS4, PSVR, Tetris efekt

Další část hry, která již byla zahrnuta v roce 2018 Tetris efekt jsou režimy efektů, které nabízejí několik různých výzev, více arkádového stylu a také některé Tetris sponky. Zatímco většina dalších režimů není nic starého nebo zajímavého ze starého Tetris hry, jako jsou režimy Marathon, Ultra nebo Sprint, nabídky miniher jako All Clear, Combo atd. přinášejí do série nové tahy, které se cítí vhodnější pro kratší období hry než pro delší, promyšlené tempo cestovního režimu. Dokonce nabízí několik seznamů skladeb pro lidi, kteří chtějí kratší dávky cestovního režimu, které se zaměřují na konkrétní témata a estetiku.

Třešničkou na dortu však je přihlášen multiplayer, který nabízí téměř vše Tetrisnejvětší hity pro více hráčů v sérii, kromě režimů inspirovaných battle royale Tetris 99. Spolu se zcela novou Connected Battle, která slouží jako hodnotná inspirace pro název této nové verze, jde o fantastickou evoluci hry pro více hráčů. Tetris vzorec. Možnosti, které se vrátí k originálu Tetris„Spolu s bojovými režimy, které se budou zdát známé každému, kdo hrál nedávné iterace klasické logické hry, jsou páteří tohoto zážitku pro více hráčů a poskytují zábavnou a poutavou možnost pro hráče, kteří hledají malou konkurenci.

šířka =

Spojená bitva je skutečným důvodem všeho Tetris fanoušek, aby objevil režim hry pro více hráčů. Je to nová evoluce směrem k multiplayeru Tetris je stejně inovativní jako něco podobného Tetris 99, ale způsobem, který se k tomu dokonale hodí Tetris efekt je. Ano Tetris 99 aplikoval žánr battle royale Tetris, Connected Battle aplikuje smyčku raidu na něco podobného osud. Hráč se spojí až s dalšími dvěma hráči (zbývající sloty jsou obsazeny hráči AI), aby bojovali proti řadě bossů, z nichž každý má své vlastní jedinečné efekty a výzvy, které ztěžují zážitek.

Jde o to, že jednou za čas, když se vyčistí dostatek řádků, se jamky všech tří hráčů spojí a vytvoří obra. Tetris No, kde ti tři hráči mají za úkol v šíleném spěchu uklidit co nejvíce řádků a poslat odpadky do boss boxu. Jakmile jste přihlášeni, hraje se speciální verze písně hrané během zápasu, zatímco se hráči střídají v padání tetrominů, aby porazili šéfy inspirované zvěrokruhem.

Myšlenka hráčů čelících více bossům je v pořádku u některých nižších obtíží, takže každý zápas má dobrou délku, ale u některých pozdějších obtíží Connected trvá façon příliš dlouho. Možnost umožnit hráčům, aby si zvolili, že se postaví šéfům jednoho po druhém, by skutečně pomohla zvýšit Connected na vysokou laťku, která Tetris 99 spolu. Kratší herní relace by byly ještě důležitější, kdybych našel propojený zápas pro Connected, což jsem po několika pokusech, z nichž každý měl za následek čekání deset a více minut, nemohl udělat. Vypadá to jako promarněná příležitost pro Propojený efekt Tetris vzít na vědomí bojové hry a umožnit hráčům hrát další režimy pro jednoho hráče, zatímco čekají na nalezení zápasů.

Tetris efekt

Naštěstí jsem mohl režim hrát lokálně se svými spolubydlícími i s několika přáteli online. Jinak jsem režim Zone Battle zkoušel jen s cizím člověkem v hodnocené hře a dokonce trvalo mnohem déle najít protivníka, než bych si přál. Je to taková škoda, že to nehraje více lidí, protože všechny konkurenční režimy jsou potěšením.

Nejsem si jistý, jestli mi vyhovuje říkat, že je to moje hra roku, ale je to snadno zářící hvězda uvedení Xbox Series S | X pro mě. Propojený efekt Tetris přináší do kreativy několik kreativních, krásných a fascinujících triků Tetris vzorec, že ​​každý, kdo má Game Pass, by měl hrát a vyzkoušet, zejména ti, kterým unikl originál. Změkčený hypnotickým a rytmickým soundtrackem a pseudo-psychedelickým obrazem, Tetris nikdy se necítil lépe než Tetris efekt. Nyní s robustní nabídkou pro více hráčů, Propojený efekt Tetris mu umožňuje soutěžit Tetris 99 místo mého oblíbeného vstupu do franšízy.