Pentiment Review – Slušný okamžik, ale ne každý má šálek čaje

Pentiment Review - Slušný okamžik, ale ne každý má šálek čaje

Ov oblasti, Pokání může být hrou na detektiva – ale jde o odhalování pravdy stejně jako o rozhodování o tom, jaké důsledky může mít odhalení této pravdy na vaše blízké a vás samotné. Je tu toho hodně, co se vám líbí, od atmosféry po psaní a další, ale poměrně tenká herní smyčka, která to obklopuje, nemusí být pro každého šálkem čaje – pojďme se tedy vrhnout na -y.

Pokání se odehrává v XNUMX. století, v době, kdy se lidé bouří proti zavedeným normám a ti, kteří jsou zaslepeni a zajištěni mocí, jsou vystaveni novým revolučním myšlenkám a přesvědčením podporovaným novými formami umění a literatury. Hra vás postaví do kůže Andrease Malera, mladého umělce, který přijel do města Tassing pracovat na svých dovednostech jako producent rukopisů pro vesnické opatství a zároveň se snažil vytvořit své mistrovské dílo. dílo a zahájit svou uměleckou kariéru . Hra začíná v soudní síni, kde zuří konverzace o Andreasových motivacích a aspiracích ohledně jeho životních rozhodnutí, a prostřednictvím těchto dialogových voleb porozumíte a utváříte jeho osobnost a příběh.

Ale jak budete postupovat příběhem, určité konverzace vám také dají šanci definovat další prvky Andreasovy osobnosti – a vše od tématu, které si vybral pro své hlavní obory během let na akademii, až po jeho zvládnutí cizích jazyků a zemí. cestoval, aby formoval své myšlenkové pochody a potažmo i svou osobnost. Moje postava měla hluboké porozumění právu, logické schopnosti a umění – podle mého názoru dobrý mix – a v určitých konverzacích to otevřelo nové možnosti dialogu. Ale na rozdíl od většiny her, kde je volba založená na statistikách, jako je přesvědčování, téměř jednomyslně lepší než ostatní, volba související s vaším pozadím nemusí být vždy tou nejlepší možností – což opravdu oceňuji a to odlišuje. Pokání od zbytku smečky.

"Všechno od sdílení jídla s určitou rodinou až po vloupání se na místo v určitou denní dobu vás pravděpodobně někam dostane."

Příběh samotný začíná pozvolna a zabere si čas na nastavení postav a politických bojů města a lidí, kteří tyto země obývají. Setkáváte se s různými lidmi ze všech oblastí života a vedete s nimi dlouhé rozhovory, zatímco se dozvíte o Andreasově každodenní rutině. Pak ale záhada vraždy v opatství uvrhne celé město do stavu nouze a Andreas musí na všechno přijít, než vyprší čas.

Existuje spousta vodítek k pronásledování, lidí, se kterými si můžete popovídat, a pochůzky, které je třeba udělat, abyste snad vypátrali stopy, které by mohly vést k tomu, kdo je vrah - ale nikdy nebudete mít dost času je vidět. to vše až do konce. A jak budete pronásledovat tyto stopy, zjistíte, jak opatství využívá obyvatele města pro jejich osobní zisk a další temná tajemství, která utvářela historii města Tanning.

Vše od sdílení jídla s určitou rodinou až po vloupání se na místo v určitou denní dobu vás pravděpodobně někam dostane, ale budete muset učinit moudré rozhodnutí na základě vlastního úsudku z informací, které vám budou předloženy, zda si to přejete. stíhat konkrétního pachatele nebo ne. A dokonce i obvinění někoho nebo jeho blízkých z trestného činu bude mít důsledky na váš vztah s nimi, takže je vždy vhodné být obezřetní.

V jeho srdci, Pokání se opakovaně pokouší poukázat na to, že spravedlnost nemusí být v neutopickém světě, jako je tento, ideální volbou. Jak se noříte hlouběji do tajů obyvatel města a dozvíte se více o zúčastněných stranách, budete neustále přiváděni do morálního dilematu o správnosti svých činů, které jistě později na vaší cestě radikálně zformují vaši osobnost a vztahy.

Ve všech, Pokání předkládá poměrně složitý příběh se spoustou pohyblivých částí – ale tyto volby se nakonec přenesou do životního příběhu našeho hlavního hrdiny Andrease, což z tohoto příběhu zároveň dělá pěkný příběh zaměřený na postavy. Zpočátku se to může zdát přeplněné množstvím bílého šumu, ale nakonec se odfiltruje a střed příběhu se stává křišťálově čistým.

Pokud jde o hru, Pokání je poměrně jednoduchá hra a většinu času strávíte zkoumáním mapy a zapojováním se do konverzací. O žádném boji nemůže být ani řeč a hádanky (pokud je vůbec lze nazvat) jsou jen otázkou klikání na pár tlačítek sem a tam. Máte užitečnou mapu, která vám řekne vše o vašem okolí, a značky označují, kam musíte jít, abyste pronásledovali stopu, a kde můžete prozkoumat lidi, aby našli možné nové stopy. V závislosti na vašich volbách v konverzacích si vytvoříte různé typy vztahů s lidmi – a pokud jste se rozhodli správně, příležitosti k přesvědčování se vám vyplatí.

Svět Pokání se prezentuje prostřednictvím minimalistického vizuálního designu, věrného ilustracím a uměleckým dílům XNUMX. století. Každá postava se od sebe výrazně liší a Pokání používá různé styly písma k rozlišení mezi šlechtici, kteří používají elegantní písma, která jsou běžná v knihách této doby, a obyvateli města, kteří mají obvyklá písma s hladkým písmem. Některá z těchto písem může být obtížné dešifrovat, ale můžete je změnit na normální písma pro všechny znaky z nabídky možností – takže v tomto ohledu žádná škoda nebo žádná chyba.

nádoba pokání

"Neexistují žádná bojová setkání, postup postavy z hlediska statistik, souboje s bossy ani nic podobného - takže by bylo nejlepší to přeskočit, pokud vás to zajímá."

Hra je založena na konceptu designu odečítáním, což je filozofie, kde jsou prvky a mechaniky, které nepřispívají k základní premise zážitku, zredukovány na naprosté minimum nebo zcela odstraněny. I když to může vést k docela soustředěné hře na její cíle, znamená to také, že kdokoli, kdo se nedrží tohoto centrálního háku nebo předpokladu, si tuto hru nemusí vůbec užít.

A to se vrací k počátečnímu bodu, který jsem uvedl na začátku tohoto celovečerního filmu; Pokání není šálek čaje pro každého. Nejsou zde žádná bojová střetnutí, postup postavy z hlediska statistik, souboje s bossy ani nic podobného – takže by bylo nejlepší to přeskočit, pokud vás to zajímá.

Ale pokud to, co hledáte, je hra, která vypráví příběh s poutavými postavami, Pokání klidně by to mohl být ten. Hra zobrazuje nádherný svět s hvězdným uměleckým vedením a příběh hry zkoumá některá vážná témata související se spravedlností a korupcí, která se mohla některých lidí zmocnit – a z velké části to dokáže napravit.

Tato hra byla recenzována na PC.