Recenze iOS „Slice & Dice“ – nečtěte, stahujte si ji hned (ale přečtěte si ji také) –

Divím se, že nevím Nakrájejte a nakrájejte na kostky (Zdarma), dokud jsem to neviděl vyskakovat na našem fóru a v Jaredově článku minulý měsíc pro naši funkci Game of the Week. Roguelike dungeon crawler od vývojáře Tann založený na kostkách byl původně nějakou dobu v Early Access na PC a Androidu a nakonec byl vydán pro iOS spolu s velkou aktualizací 3.0 na všech platformách. Od té doby jsem toho hrál hodně a tady vám ušetřím čas. Přestaňte číst a stáhněte si Nakrájejte a nakrájejte na kostky. Je v podstatě perfektní a nabízí téměř vše, co chci, nejen od kvalitního mobilního portu, ale i od roguelike.

Když jsem to poprvé zkusil Nakrájejte a nakrájejte na kostkypřipadalo mi to vyleštěné a pomalu mě to začalo chytat jako Square Enix. Dungeon Encounters, ale brzy jsem začal vidět jeho hloubku. I kdyby Nakrájejte a nakrájejte na kostky přichází pouze s jedním režimem a bez modifikátorů, byl bych spokojen s požadovanou cenou. Je to tak dobré. Než se dostanete do režimů a modifikátorů, Nakrájejte a nakrájejte na kostky je roguelike crawler založený na kostkách, ve kterém máte kostky, které rozhodují o vašich akcích, omezené přehazování a nepřátele, kteří mají své vlastní kostky pro akce. Můžete vidět nepřátelské akční cesty a uživatelské rozhraní je skvělé v tom, že vám poskytuje všechny informace, které potřebujete, aniž byste byli příliš zaneprázdněni.

Po každém kole se snažíte eliminovat nepřátele, abyste postoupili, upgradovat hrdiny, vybavit předměty a pracovat na dokončení plné jízdy s 20 bitvami. Jak budete postupovat hrou, závod po závodě, odemknete další věci. Nakrájejte a nakrájejte na kostky má nabídnout. Již nyní máte přístup k nepřebernému množství obsahu, ale rozmanitost sestav a režimů je pro hru jako je tato. nechci to přehánět Nakrájejte a nakrájejte na kostky, ale to je teď opravdu podceňované, pokud vám hra samozřejmě kliká. Proto je dobré mít zkušební verzi zdarma.

Upgrady hrdinů a předměty v kombinaci s řadou nepřátel a modifikátorů to činí příliš velkým a složitým. Naštěstí je tento tutoriál skvělý v tom, že představuje základy a umožňuje vám začít se učit prostřednictvím zkušeností. Animace a interakce jsou jednoduché, ale dokonale odpovídají hratelnosti a estetice. vím Nakrájejte a nakrájejte na kostky na iOS mělo tu výhodu, že bylo spuštěno o několik let a mnoho aktualizací později, ale skutečně to působí jako jeden z nejvychytřenějších a nejnávykovějších roguelikes, jaké kdy byly na mobilu vytvořeny.

Nakrájejte a nakrájejte na kostky také obsahuje několik užitečných interakcí, které pomáhají urychlit věci během hraní Už jsem si myslel, že je to skvělý způsob, jak zabít čas otočením nebo dvěma za sebou, ale nečekal jsem, že tím budu na svém telefonu tak posedlý. Nakrájejte a nakrájejte na kostky Hraní na výšku na iPhone je nebezpečné pro produktivitu. Pokud jsi někdy chtěl roguelike, který neztrácel čas, Nakrájejte a nakrájejte na kostky to je vše, co potřebujete.

Kromě klasického režimu, se kterým začínáte, a dostupných obtíží můžete odemknout vlastní režimy, možnost opakovat souboje z dema 12, okamžité náhodné souboje bez ras nebo historie, vlastní modifikátory ve vlastním režimu a mnoho dalšího. Vidím se hrát Nakrájejte a nakrájejte na kostky po celá léta tímto tempem, aniž by se vůbec nudil.

Nakrájejte a nakrájejte na kostky podporuje hraní na výšku a na šířku na iPhone a iPad. Na iPadu jsou však malé černé pruhy. Na iPhonu a iPadu se uživatelské rozhraní upravuje podle toho, jak za chodu měníte orientaci zařízení. Vzhledem k počtu dotykových cílů a přítomných prvků uživatelského rozhraní Nakrájejte a nakrájejte na kostky, tým zjevně vložil do tohoto vydání hodně úsilí a jsem rád, že to vidím. Přestože je krajinově krásnější, Nakrájejte a nakrájejte na kostky je perfektní hra pro hraní v režimu na výšku na vašem iPhone.

Vizuálně, Nakrájejte a nakrájejte na kostky má pozoruhodnou estetiku, je jednoduchý, ale ve svém umění detailní. Animace jsou jednoduché, ale Nakrájejte a nakrájejte na kostky vypadá skvěle na každém zařízení, na kterém jsem to zkoušel, kromě malých pruhů na verzi pro iPad, která není na celou obrazovku. Ikony a pixel art postav a nepřátel jsou dobře provedeny. Soundtrack se šesti různými umělci je také přizpůsobitelný v herním jukeboxu pomocí smyčky a režimů výběru hudby a možností smazat skladbu, která se vám nelíbí.

Když jsem strávil hodinu s bezplatnou částí Nakrájejte a nakrájejte na kostky na iPhone, zakoupil jsem plnou hru na iOS a Steam. Chtěl jsem si zahrát PC verzi na Steam Decku a od té doby koupě lituji. Nakrájejte a nakrájejte na kostky nemá podporu ovladače. Funguje dobře s dotykovým ovládáním na Steam Deck simulujícím myš, ale uvítal bych plnou podporu ovladače. V systému iOS Nakrájejte a nakrájejte na kostky perfektně hraje s dotykovým ovládáním. Momentálně je určitě moje oblíbená verze pro iOS, zejména na mém iPhonu.

Prozatím mám jedinou skutečnou stížnost týkající se Nakrájejte a nakrájejte na kostky je nedostatek záloh na iCloud. Vůbec jsem nemohl synchronizovat svůj postup mezi svými zařízeními. Není zmíněna žádná možnost ve hře nebo iCloud Drive, takže předpokládám, že to ještě nebylo implementováno. Doufejme, že to bude možné vzít v úvahu pro případné budoucí aktualizace. Kromě toho mě naštvali někteří nepřátelé, kteří povolali více nepřátel na jednu bitvu. Tyto mechaniky mě v těchto hrách nikdy nebaví.

Stejně jako Balatro na PC a konzolích, Nakrájejte a nakrájejte na kostky obsahuje možnost obejít odemknutí. Rozdíl je v tom, že úspěchy nejsou ovlivněny a stále je můžete získat. Líbí se mi, když hry obsahují tyto možnosti, ale způsob Nakrájejte a nakrájejte na kostky rukojeti jsou moc pěkné. Varování vám přímo říká, že zamčené položky jsou složitější, nikoli výkonnější. Dokonce uvidíte upozornění, že hra bude poté složitější a můžete ji zrušit. Po hraní a pomalém odemykání nových režimů a obtížností chápu, proč tato možnost nabízí možnost vrátit zpět. Tyto možnosti považuji za užitečné pro hráče, kteří hrají na více zařízeních, protože pokrok se nepřenáší.

z Nakrájejte a nakrájejte na kostky je bezplatná hra, absolutně doporučuji si ji stáhnout a zjistit, jak ji najdete, než získáte úplné odemknutí. Získáte přístup k dobré ukázce hry zdarma, než se rozhodnete, zda se vyplatí ji koupit, ale požadovaná cena je více než oprávněná vzhledem k tomu, co dostáváte. Plná verze Nakrájejte a nakrájejte na kostky stojí 8,99 $ na Steamu a jednorázové odemknutí prostřednictvím nákupu v aplikaci na mobilu je za stejnou cenu.

Nakrájejte a nakrájejte na kostky je nejen jedna z mých nejoblíbenějších her roku 2024, ale už mnoho let jedna z mých oblíbených roguelike. Těším se, až si ji budu denně hrát na iPhonu, a myslím, že každý, kdo má zájem o roguelikes, by si měl hru stáhnout a okamžitě vyzkoušet zdarma.