Yakuza: Jako kritický drak

Yakuza: Like a Dragon přebírá osvědčený a pravdivý vzorec ze série Yakuza a převrací scénář. Má toto tahové RPG stejnou vřelost jako předchozí hry Yakuza, nebo byste měli zůstat u starých titulů? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte.

Yakuza: Jako kritický drak

Yakuza: Like a Dragon nám představuje novou hlavní postavu jménem Ichiban Kasuga. Podobně jako Kazuma Kiryu ve starých hrách Yakuza, Ichiban je členem Yakuzy s nízkým postavením. Protože hlava rodiny Arakawa nemá vlastní rodinu, vítá Ichibana a ukazuje mu provazy být Yakuzou. I přesto, že je Ichiban jen bručoun, musí na Silvestra udělat pár sbírek. Ty uděláš své sbírky a pak se vrátíš na večeři se šéfem.

Druhý den vám zavolá váš šéf a požádá vás, abyste okamžitě přišli do kanceláře. Bylo vám řečeno, že jeden z vysoce postavených členů Arakawy zabil při vašem příjezdu člena konkurenčního gangu. Někdo musí převzít pád a Ichiban to dělá dokonale. Místo toho, aby s tímto osudem bojoval, Ichiban šťastně přijímá, protože vidí, že je to nejlepší způsob, jak oplatit jeho šéfovi. Jde na 18 let do vězení a vrací se do úplně jiného světa. Možná se budete cítit trochu déjà vu, pokud jste hráli Yakuza Kiwami.

Yakuza Like A Dragon Poctivá recenze hry

Ichiban a Yakuza: Like a Dragon nosí svou novou inspiraci na rukávech. Dragon Quest je často zmiňován a Ichiban nechce nic jiného, ​​než být skutečným hrdinou. Máte nový bojový systém, nový systém tříd, nový systém party a příběh o hrdinovi, který vítězí nad „zlem“. Jako fanoušek předchozích her Yakuza jsou některé z těchto změn vítány a jiné se začínají přenášet ke konci hry.

Začněme tím nejpodstatnějším rozdílem: bojem. Předchozí příspěvky Yakuzy byly dříve velmi podobné beat-em-up, ale akce v Yakuza: Like a Dragon je tahová. Tato změna mě zpočátku bavila, ale postupem hry mě to začíná nudit. Něco, co jsem předtím dokázal udělat za 15 sekund, často přesahuje minutu nebo více. Stále existují aktivní části boje, jako jsou výzvy k úhybu a speciálnímu útoku, ale i to je ke konci nudné. Také jako by bylo vyhýbání se soubojům mnohem obtížnější než v předchozích hrách. Pro záznam, já to nenávidím; Jen si myslím, že by mohli trochu snížit míru setkávání.

Yakuza měla v předchozích hrách nějaký systém tříd, ale nic takového. Zde si vyberete třídu a ta rozhoduje o vašich zbraních a mnoha vašich dovednostech. Každá postava má své vlastní jedinečné třídy a bazén, ze kterého si může vybrat každý. Třídy pocházejí z profesí v reálném světě, jako je Bodyguard (bojovník), Idol (buff / léčitel) nebo Breakdancer (poškození a debuff). Existuje spousta kurzů, ze kterých si můžete vybrat, a nalezení správného komba vám to může usnadnit. Jednou nevýhodou je, že můžete změnit třídy pouze na konkrétním místě, což znamená, že nemůžete měnit za běhu.

Upřímná recenze hry jako drak

Pokud jde o členy vaší party, většina z nich hraje hlavní roli. Postavy jsou přímo vtaženy do děje a často mají vlastní motivaci pomoci. Když budete bojovat a scházet se svými spojenci, stanou se k vám přátelštější a budou vám dávat vedlejší úkoly. To vám umožní dozvědět se více o pozadí vašich přátel a o tom, jak se dostali tam, kde jsou nyní. Série Yakuza měla vždy silné postavy a Yakuza: Like a Dragon nezklame.

Další věc, ve které byla série Yakuza skvělá, je sekundární obsah, další oblast, kde Like a Dragon exceluje. Vedlejší mise vám umožní získat nové spojence, nové vybavení a peníze, ale příběhy, které je vyprávějí, vysvětlují, proč tam skutečně jste. Pomůžete vyjícímu dítěti v budově najít 6'2" chlapa v plence? Musí to být Yakuza. Pomůžete rakovi dostat se ke svému majiteli, aby ho mohl sníst? Ano, proč ne? Mix něhy a výsměchu se leskne bravurně a já bych to neměl jinak.

Máte také motokáry, což je jako nízkorozpočtový Mario Kart. Je to zábavné, ale moc času jsem tam nestrávil. Tou největší v mých očích byla minihra na řízení podniku. Stanete se generálním ředitelem společnosti a pomůžete jí postupovat, aby se stala nejslavnější společností v Japonsku. Nabíráte nové lidi, účastníte se schůzí akcionářů a řídíte, kdo kde pracuje. Je to jedna z věcí, do kterých se pustíte a do kterých můžete na pár hodin náhodně vklouznout, aniž byste si to uvědomovali. Není to tak dobré jako Cabaret Club od Yakuzy 0, ale abych byl upřímný, pochybuji, že někdy dosáhnou takové úrovně.

Upřímná recenze Yakuzy jako draka

Skříňky byly nahrazeny trezory rozmístěnými po celé oblasti. Musíte najít stříbrné a zlaté mince, které vám pomohou uspořádat párty, aniž byste museli utrácet peníze. K dispozici je také hloubkový crafting systém, který vám umožní vyrobit extrémně fantastické zbraně. Není baseballová pálka dost cool? Co takhle 2 × 4 s fialovým plamenem. Běžné šampaňské to neřeže? Vyzkoušejte láhev, která vrhá blesky. Buďte varováni, že se v tom všem můžete ztratit a rychle ztratit pojem o čase. Můj nejlepší odhad, jestli příběh zvládnete projít asi za 40 hodin, ale sekundární obsah k tomuto součtu přidá dalších 25-30 hodin.

Zmínil jsem se, že si myslím, že bitvy jsou příliš časté, což není nikdy patrnější než v "dungeonech". Dal jsem to do uvozovek, protože to jsou často jen dlouhé chodby s nepřáteli a nemožné skákat poklady. Nejkřiklavější na tom je čas, který zaberou. Představte si to: už se v bitvě vyčerpáváte a nyní máte celou hodinu v řadě. Upřímně řečeno, po prvním to nebude zábavné. Jediné, co říkám, je, že pokud je Final Fantasy XIII mizerná na to, že je to skvělá chodba, Yakuza: Like a Dragon bude potřebovat nějaké teplo, aby se dostal do svých dungeonů.

Yakuza: Like a Dragon má několik slabých míst, ale celkově se ukazuje jako fantastický přerod série. Fanoušci Yakuzy a RPG by neměli váhat a mrknout na tohle.

Tato recenze Yakuza: Like a Dragon byla provedena na PlayStation 4. Vydavatel poskytl testovací kód.

Yakuza: Jako kritický drak