Playstation

Round Up: Recenze Ghost of Tsushima jsou ostré jako břitva samuraje

Ghost of Tsushima PS4 PlayStation 4

Recenze Ghost of Tsushima byly dnes zveřejněny o něco dříve a vypadá to, že Sucker Punch opět dorazil. Verdikty jsou vesměs pozitivní pro samurajský titul v otevřeném světě, který zaujme svým krásným otevřeným světem a plynulými souboji. Mezi tím a The Last of Us 2 posílá Sony PlayStation 4 ve skvělém stylu. Čtěte dále a zjistěte, co různé recenze říkají o dobrodružstvích Jin Sakai - ale nejprve se podívejte na naši recenzi, ano?

Ghost of Tsushima je radost hrát a radost vidět. Sucker Punch vytvořil jednu z nejpamátnějších her s otevřeným světem této generace, podpořenou nesmírně uspokojivým bojovým systémem a poutavým dramatickým příběhem. Na rozdíl od mnoha svých protějšků v otevřeném světě je to vybroušený a soustředěný zážitek – poutavý a dokonale prezentovaný. Vhodná labutí píseň pro PS4.

Sucker Punch si půjčuje z jiných her s otevřeným světem, ale nakonec nastavuje originální a kreativní kurz k vytvoření samurajského eposu mimořádného rozsahu a krásy.

IGN - 9/10

Ghost of Tsushima je vynikající akční hra a její otevřený svět je dosud jedním z nejúžasnějších.

Bylo by pochopitelné, že by se vývojář Sucker Punch cítil nervózní z vydání hry tak blízko kriticky uznávanému The Last of Us 2 a aby se PS5 třpytila ​​na obzoru, ale nemělo by. Je to labutí píseň hodná PS4 a pocta japonské kultuře, kterou tak jasně ctí.

První bodnutí Sucker Punch v tajném akčním dobrodružství zasáhlo značku. Ostrov Tsushima je krásnou kulisou pro tento příběh o pomstě a cti a environmentální umění je vizuální lahůdkou. Boj a stealth jsou z velké části solidní, i když existují problémy s kamerou a správnými cíli. Největší klopýtnutí přináší japonská vokální stopa, která se nesynchronizuje správně s rty postavy, škoda na takovou hru. Ghost of Tsushima není nejinovativnější způsob, jak ukončit generaci, ale je to zábava.

Hra dosahuje mnoha fantastických filmových výšin a ty ji v konečném důsledku staví nad prvky jejího známého designu výprav v otevřeném světě a všech vrozených slabin, které s ní přicházejí – ale tyto vady a nevýrazné okraje tu rozhodně stále jsou. Ghost of Tsushima je ve své nejlepší podobě, když jezdíte na koni a vžíváte se do krásného světa podle svých vlastních podmínek, vyzbrojeni mečem a tlačítkem pro snímání obrazovky, díky čemuž vás mohou vést vodítka z prostředí a vaše vlastní zvědavost. Není to úplně klasika Criterion, ale většinou ano.

Má své chvíle, ale stejně jako Jin Sakai během otevírací doby ho minulost brzdí. Je to Open World: videohra. Je to až příliš snadné – nedostatek následků neúspěchu způsobuje, že to vypadá, jako byste šli s proudem. Pokud omluvíte slovní hříčku založenou na větru, je to hračka. Při hraní se mi často motala mysl. Do třetího a posledního dějství jsem chtěl, aby to skončilo. Stejně jako samuraj, Ghost of Tsushima vypadá jako relikvie z minulé éry.