Red Dead Redemption 2 PC recenze - Zloději ve světě, který už je nechce

Byli jsme velmi naštvaní, když jsme zjistili, že Red Dead Redemption 2 nevychází na PC, když byl poprvé spuštěn. Neměli jsme důvod věřit, že tomu tak bude, vzhledem k tomu, že první Red Dead Redemption se nikdy nestal. Chlapče, jsme rádi, že se dostal do vyššího herního systému. Jeden z nás dokonce neochotně nominoval hru roku, a to i přes problémy s PS4. Takže jsme věděli, že je to dobré, ale jak dobré to je na PC? Pojďme to zjistit.

Příběh

V typickém stylu Rockstar obsahuje Red Dead Redemption 2 dlouhý příběh. Je třeba hodně diskutovat. Projít hlavní příběh vám zabere přes 40 hodin, představte si to. Rockstar si myslí, že všichni máme spoustu volného času, že? Pokud jste dokončení, můžete snadno sledovat více než 60 hodin. To opravdu není na škodu, jak jsme zmínili v konzolové recenzi, není to hra, kterou byste chtěli uspěchat, shoříte. Ber to, jak to jde.

Když už mluvíme o samotném hlavním příběhu, sahá od plnění naprosto všedních úkolů, jako je házení lopatou! T na epické akční sekvence, jako jsou loupeže vlaků. Pokud je rozmanitost kořením života, je tato hra tak pikantní, jak jen může být. Pokud jde o zápletku, jste v botách Arthura Morgana, který je součástí pestrého gangu lidí pod vedením holandského van der Lindea, snažícího se všemi nezbytnými prostředky žít svobodný život daleko od civilizačních omezení.

Pokud jste si mysleli, že pozornost k detailům je na konzoli šílená, musíte hru hrát na PC. Detail je ohromující. To, jak svět reaguje na Artura, si lidé všimnou, pokud jste celý od krve a viditelně se od vás odpuzují a liší se od vás, stejně tak si všimnou, že jste celý od bahna a odejdou. Užíváte si přátelské vtipy se svými společníky nebo si zpíváte, když jste sami. Rockstar zalidnil svět spoustou aktivit a malých miniher, kde Arthur předvádí hloubku své postavy pomocí malých vtipů a reakcí. Náhodné události také udržují věci v pohodě, jako je náhlé zatčení a okradení se zbraní v ruce nebo účast na únosu v procesu. Neexistuje žádný stanovený přístup, můžete se svobodně řídit jakýmkoliv kurzem, který vám vyhovuje.

Arthur Morgan je mistrovským dílem postavy. Reagování světa na Artura je jedna věc, ale způsob, jakým na svět reaguje, je věc druhá. Můžete cítit jeho bolest, jeho smutek. Každý krásný pohled, který uvidíte, má smutný nádech, protože právě o to byste skrze Arthurovy oči mohli přijít. Jeho samotný způsob života. Svět Red Dead Redemption 2, i když je už krásný a úžasný, je díky Arthurovi ještě větší. Muž píše ffs deník, kompletní s klikyháky a vším.

hratelnost

Tady se toho moc nezměnilo, ani staré, dokonce staré. Jediný rozdíl je nyní v tom, že můžete používat klávesnici a myš a je mnohem jednodušší mířit a střílet. Přestože konzole mají pomoc při zaměřování, neexistuje nic jako klávesnice a myš pro ukazování a střelbu. Při spuštění se však vyskytlo mnoho problémů se stabilitou. V prvním týdnu došlo k mnoha pádům, problémům s novým launcherem, nebylo to hezké. To se jim podařilo zmírnit po prvním týdnu. Člověk by si myslel, že po tak dlouhé době portování hry na PC to nebude tak rozbité, ale to byla smutná situace.

graphique

Rockstar vytvořil jednu z nejlepších her s otevřeným světem vůbec. Hráli jsme hru ve středním až nízkém nastavení na Nvidia GTX 1060 @ 1080p, pokud si chcete hru užít v nastavení Ultra, budete potřebovat robustní zařízení, alespoň RTX 2080. Kvůli „optimalizaci nebo jinak nebude mít konstantní 60 snímků za sekundu ve 4K na 2080 Ti. Opět se jedná o graficky velmi náročnou hru, což se dalo čekat. Jednou nevýhodou je, že Rockstar nabízel tolik nastavení, se kterými si můžete pohrát, a vám nezbývá, než si s nimi zpočátku hrát, kvůli neustálému padání a nutnosti ladění. Zjistili jsme, že budete chtít vypnout MSAA, volumetrické osvětlení a mapování paralaxy. I když ovlivňují výkon, ve skutečnosti nemají masivní vizuální dopad. Zbytek je na vás a vašem GPU.

RDR2 online

Stejně jako GTA Online může být RDR2 HODNĚ zábavné. Je tu zavedený hloupý systém levelování, který v podstatě zamyká věci za absurdními xp požadavky. Proč je to Rockstar? Ach ano, peníze samozřejmě. Pokud nechcete grindovat, Rockstar poskytl alternativu, kterou je utrácení peněz za prémiovou měnu, zlato, za odemykání předmětů. Jak milé od nich.

Je to docela nudné, vážně. Drobnosti, které byste si měli koupit hned - dokonce i rybářský prut?! - jsou uzamčeny za úrovněmi. K překonání úrovní budete potřebovat několik dní hraní. Jakmile to překonáte, může být neuvěřitelně zábavné hrát RDR2 s přáteli. Můžete se společně připravit na náhodné přeludy a cítit se jako opravdoví kovbojové na divokém divokém západě.

Verdikt - Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2 je nejlepší westernový simulátor. To je navíc jedna z nejlepších her s otevřeným světem všech dob a ohromující úroveň pozornosti k detailu. Postavy mají hloubku, ne tolik jako samotný protagonista, Arthur Morgan, který je snadno jednou z nejpamátnějších postav hry. Kromě otřesného týdne uvedení na trh byla RDR2 zábavná.

MOAR!
Éditeur: Hry s rockovými hvězdami
Vývojář: Hry s rockovými hvězdami