Recenze: To trvá dva (Nintendo Switch)

it-takes-two_6133542-jpg

It Takes Two je dnes již poměrně známá hra. Od svého prvního vydání získala spoustu ocenění a různých ocenění včetně nejlepšího multiplayeru a hry roku v roce 2021. Nyní je konečně k dispozici na Nintendo Switch. Byl jsem opravdu nadšený, že jsem to mohl vyzkoušet, protože můj partner a já vždy hledáme hry, které bychom mohli hrát společně. Netřeba dodávat, že je to opravdu dokonalá kooperativní hra pro pár, jak jste jistě slyšeli. Při naší hře jsme si užili spoustu legrace. I když bylo tolik aspektů této hry úžasných, stále jsem měl na něco chuť.

It Takes Two je zábavná hra, ale příběh je trochu temný. Hrdiny této hry jsou May a Cody, manželé na pokraji rozvodu. Jejich malá dcera Rose tuto zprávu zaslechne a je viditelně rozrušená. Poté, co se Rose vykradla z domu do kůlny na nářadí na zahradě, najde starou knihu napsanou „odborníkem na lásku“ známým jako Dr. Hakim. Otevře knihu a požádá o pomoc lékaře, přeje si, aby její rodiče zůstali navždy spolu. Poté vykřikne několik slz, které padají na okolní panenky. Scéna vybledne do bílé a voila! May a Cody jsou nyní uvnitř těl panenek. Je to trochu bláznivé kouzlo Disney, ale pro tento příběh to funguje.

May a Cody jsou úplně zaskočeni, když se probudí a uvědomí si, že jsou to hračky. Samozřejmě se začnou hádat, ale vyruší je rozmarný doktor Hakim. Má podobu „Knihy lásky“, kterou si Rose přála v předchozí scéně. A řeknu to jen tak, je to extrémně nudné. May a Cody se mnou souhlasí, ale doktor Hakim je jejich jediný způsob, jak získat zpět svá skutečná těla. Říká jim, že aby se věci vrátily do normálu, musí spolupracovat a napravit svůj vztah. Na přání Rose.

Ačkoli May a Cody nemají v úmyslu se podrobit, stále musí spolupracovat, aby se z této situace dostali. Vymyslí plán, jak získat Roseinu pozornost a nějak ji získat zpět. Být kolem čtyř palců vysoký má opravdu své stinné stránky. Ale všechno a všude, kam jdete, vám díky tomuto posunu perspektivy připadá jako úplně nový zážitek, na dobrodružství, které mohu přirovnat pouze k filmu Honey We Shrunk Ourselves. Když vy a vaši dva hráči prozkoumáte každou oblast, budete k postupu každou úrovní používat nástroje, které máte k dispozici.

Například. V kůlně na nářadí najdou May a Cody kladivo a sadu hřebíků. May si připevní kladivo na záda, aby mohla věci rozbíjet, a Cody hází hřebíky, kterých se můžete zadní částí kladiva chytit, což May umožňuje rozhoupat se a dostat se na těžko dostupná místa. May se pak posune o kousek dopředu, aby mohla Codymu uvolnit cestu, aby mohl pokračovat, opláchnout, opakovat. Existuje spousta kreativních hádanek k vyřešení zahrnujících všechny druhy náhodných objektů. Představte si to jako Pikmin, jen víc… předměstí.

Zbraně a předměty, které získáte, se budou měnit v závislosti na oblasti, ve které se nacházíte. Jednou z mých oblíbených vychytávek byl fidget spinner. Cody a May je nosí jako batohy a jsou schopni se pohánět vzduchem. V jednu chvíli, při průzkumu uvnitř stromu, May a Cody narazí na gang rozzuřených veverek, které jsou uprostřed války s konkurenčním gangem vos. Všechno je to velmi náhodné a nikdy nevíte, co je za rohem, což jsem miloval. Je také zábavné slyšet škádlení mezi May a Codym, když se snaží něco vymyslet. Hodně se hádají, ale je vidět, že jim na sobě opravdu záleží. Pokud jde o Rose, je skoro sama doma s bezduchými skořápkami těl jejích rodičů, zatímco se na to snaží přijít. Docela šílené, že?

Co se týče výkonu, neměl jsem při hraní žádné problémy. A upřímně, tak nějak jsem to čekal. Když se všechno dělo, na dvou obrazovkách neméně, hra běžela hladce a vypadala úžasně. Nemohl jsem se dočkat, co bude dál. Místa, která prozkoumáváte, jsou všechna tak podrobná a zapamatovatelná a také interaktivní. Můžete mačkat tlačítka na domácích gadgetech nebo zapínat lávovou lampu či televizi. Nic to nedělá, ale svět díky tomu působí živěji a realističtěji. Moje oblíbená část It Takes Two je, když používáte brouky nebo malá zvířata v této oblasti k cestování vodou nebo vzduchem. To bylo velmi zábavné.

Všechny postavy jsou také plně namluvené, což hře dodává spoustu osobitosti a humoru.Doporučuji hrát v dokovaném režimu, protože si hru chcete užít na větší obrazovce. Na tak malé pracovní ploše může být těžké vidět, co děláte.

It Takes Two se může zdát kreslené, dokonce snadné kvůli svému vzhledu. Tato hra ale rozhodně přichází s výzvou. Pokud nejste se svým spoluhráčem synchronizováni, nikam se nedostanete. Tato hra je skutečnou definicí kooperace. Oba hráči musí být na vrcholu. Neexistuje žádné „převzít vedení“ nebo „nejlepší hráč“. Každý z vás má svou práci, stejně jako skutečný vztah. Odtud název hry 😉

Můj jediný problém s It Takes Two je, že můžeme prozkoumat všechny tyto úžasné oblasti plné detailů, ale není co hledat. Abych byl upřímný, rád bych sbíral drobky z podlahy. V okolí je rozeseto několik miniher, které můžete hrát společně, ale nic moc vzrušujícího. Myslím, že by bylo skvělé, kdyby May a Cody byli schopni najít zapomenuté předměty, jako jsou šperky, mince nebo dokonce staré ponožky, které byly ztraceny nebo ztraceny na jejich dvoře nebo v domě. Chtělo by to prozkoumat každou oblast víc, ale protože jsem věděl, že tam opravdu není co hledat, začal jsem směřovat přímo k cíli. Hra vypadá skvěle, ale přestanete hledat tajné věci, když zjistíte, že žádné nejsou.

Jinak It Takes Two má vše, co byste od kooperativní hry očekávali. Náročné úrovně, úžasní šéfové, hádanky, rozmanitost a opravdu skvělý svět k prozkoumání. Je to skvělá hra, kterou můžete hrát s kýmkoli a máte možnost hrát různými způsoby. Rozdělená obrazovka, místní bezdrátové nebo online. Upřímně řečeno, bylo autentičtější a příbuznější hrát s někým, s kým jsem byl ve skutečnosti ve vztahu. Ale nenechte se tím odradit, It Takes Two stojí za to žít v obou směrech.

Ať už jste za It Takes Two zaplatili, nebo jste ve hře noví jako já, verze pro Nintendo Switch je skvělá hra, kterou si můžete přidat do své knihovny, a může být dokonce něčím novým a zábavným pro vás a vaši duši. udělejte to v deštivých dnech nebo v noci na týdenní rande. I když by se mi opravdu líbily nějaké vedlejší úkoly nebo sběratelské předměty, i tak jsem se při hraní It Takes Two skvěle bavil. Pokud hledáte zábavnou a inovativní kooperativní hru, vřele doporučuji tuto hru vyzkoušet!