Recenze: Nintendo Switch Sports (Nintendo Switch)

nintendo-switch-sports-logo-jpeg

Je to tady. Nástupce Wii Sports a Wii Sports Resort, Nintendo Switch Sports. Klasické Miis z éry 3DS a Wii jsou dávno pryč, nyní tu máme Sportsmates, kteří vypadají spíše jako návrhy postav Splatoon. Ještě než začnete hrát, můžete vidět a cítit, že se jedná o přepracovanou a modernizovanou sportovní kolekci pro konzoli Nintendo. Je nepravděpodobné, že tato hra zopakuje nostalgickou lásku, kterou mnozí z nás chová k Wii Sports, ale řeknu vám, že odvádí docela dobrou práci při replikaci zábavy poháněné rodinou a přáteli. Přátelé a bude to „Wii Sports“ nová generace – vytváření trvalých vzpomínek tím, že hodíte babičku do vody přes Chambara!

Nintendo Switch Sports má při uvedení na trh šest her, přičemž golf bude potvrzen brzy. Aktuální seznam sportů zahrnuje fotbal (fotbal), tenis, badminton, volejbal, bowling a chambara (kop mečem). Pro nováčky a nové uživatele je poskytován výukový program pro všechny sporty kromě tenisu a bowlingu – o kterých můžete předpokládat, že jsou staršími sporty z franšízy. Jediné rady nebo pomoc, které s tím získáte, jsou „tipy a triky“ zobrazené náhodně na obrazovkách načítání.

Každý sport nabízí různé způsoby hraní. Fotbal lze například hrát každý s každým nebo jako týmový zápas – pomocí dvou Joy-Conů, jeden ovládá vaše pohyby, zatímco druhým švihnete ve směru, kterým chcete kopnout. Pokud jste si zakoupili fyzickou verzi, obdržíte nožní popruh, který se hodí pro režim specifický pro fotbal. Volejbal je dva proti dvěma, ale můžete hrát CPU proti skutečné osobě, nebo se spojit s kamarádem a hrát CPU. Chambara nabízí tři různé typy mečů: standardní meč, nabitý meč, který vám umožňuje ukládat energii pro tvrdší zásah, a meče s dvojitým ovládáním. Bowling nabízí náročnější verzi, která mění dráhu na překážkovou dráhu – obsahuje rampy, bloky a posunující se podlahy. Všechny tyto sporty lze hrát offline s přítelem/rodinou nebo online proti (nebo s!) komukoli z celého světa.

Hlavním důvodem, proč investovat do Nintendo Switch Sports, je kooperativní aspekt. Přináší zpět ty úžasné okamžiky hry Wii Sports při hraní s rodičem nebo sourozencem, se kterými byste nestrávili odpoledne hraním a smíchem. Moje matka bude například navždy nepřekonaná v boxu na Wii. Nintendo Switch Sports replikuje stejný pocit. Mohu zaručit, že Nintendo Switch Sports bude nyní integrován do mých plánovacích večerů – je to tak zábavné.

Pro ty, kteří nemohou hrát po boku kamaráda nebo milovaného člověka, je hraní online stejně zábavné. Během prvního víkendu po vydání hry jsem neměl problém spojit se s kýmkoli online, a když to uděláte, nahradí všechny prázdné sloty robotem s procesorem, aby bylo zajištěno, že budete mít hru. Tito roboti jsou dost slabí. hry, takže jsou snadno identifikovatelné, ale to vám neubírá na požitku. Prostřednictvím emotikonů můžete také komunikovat s ostatními lidmi online. Během hraní můžete odemknout další, ale ty základní pokrývají všechny pocity – zvednutý palec, tlesknutí, srdce-oči a pláč. Několik z nich jsem se rozhodl použít sarkasticky, což vedlo k sarkastickému použití. Nevím, jestli to ScottyT dělal ze srandy, ale bavilo mě, že jsem ho zničil v tenise, což mělo za následek spamování emotikonů pláče a tleskání!

nintendo-switch-sports-soccerAť už hrajete offline nebo online, použijete svého konkrétního sportovního kolegu, který vás bude zastupovat. Vzhled těchto postav je zpočátku docela jednoduchý, ale oblečení a doplňky si můžete odemknout online hrou. Prostřednictvím offline hraní nemůžete odemknout žádnou kosmetiku a pokud nemáte předplatné Nintendo Switch Online, můžete obdržet pouze menší množství kosmetiky nabízené pro dané období. Jak to tak vypadá, vypadá to, že každých pár týdnů budou vycházet různé sady oblečení a doplňků, takže toho bude ještě hodně – ale prozatím, a soudě podle sad základů, je to velmi malé. Osobně jsem se rozhodl používat hlavu Mii, dokud mi přizpůsobení Sportsmates neumožnilo přidat plnější vousy.

Vraťme se ke hře, gyroskopické ovládací prvky jsou skvělé a skutečně předvádějí schopnosti Nintendo Switch. Odezva Joy-Cons vám umožňuje být velmi přesní a rozhodní ve svých akcích. Pokud chcete své misce přidat křivku, ujistěte se, že to Joy-Cons cítí a je hotovo. Obzvláště mě ohromila přesnost a odezva Chambara – vaše pohyby jsou téměř totožné s tím, co děláte ve skutečném životě. To znamená, že pokud chcete replikovat některé pohyby ve stylu Jedi, Nintendo Switch Sports odvede docela dobrou práci při replikaci. Nezaznamenal jsem žádné problémy se špatnými pohyby nebo akcemi, díky čemuž je hra zábavná. Když prohrajete, víte, že je to vaše chyba.

Spocco Square je to, co nazýváme domovem v Nintendo Switch Sports. Je to neuvěřitelně krásný a dobře udělaný prostor, od atmosféry nákupního centra po bary a obchody s punčoškami, je to moderní krása. Ve skutečnosti tak krásné, že moje přítelkyně obviňuje „rušivé a krásné“ pozadí, když se mnou prohraje. Vzhledem k tomu, že na náměstí Spocco bylo věnováno tolik pozornosti detailům, je taková škoda, že s tímto prostorem nemůžeme komunikovat. Bylo by skvělé začlenit tržiště nebo nákupní čtvrť, kde byste mohli utratit své těžce vydělané body za oblečení a doplňky, na rozdíl od současných náhodných odměn.

Nintendo Switch Sports dokonale shrnuje to, k čemu je podle mě Nintendo Switch určen: skvělá zábava, kterou si užije celá rodina bez ohledu na váš věk nebo úroveň dovedností; každý zvládne základy během několika minut. Žádný sport nikdy nepřekročí svou vítanost, což opět podporuje dokonalou mentalitu „pochop a hraj“, kterou má mnoho her Switch.