Recenze: LEGO Marvel Super Heroes (Nintendo Switch)

Miluji dobrou LEGO hru, od Harryho Pottera po Indiana Jonese a vše mezi tím. Ať už se jedná o jazykový humor, mou absolutní posedlost sbíráním hřebců nebo různé puzzle a akční prvky, jedná se o zábavnou sérii, zvláště s kámošem v kooperativním režimu. Marvel Super Heroes nemusí být nejlepší ze všech, ale stále to škrábe to LEGO svědění.

Marvel Super Heroes je port hry z roku 2013, kterou jsem v té době hrál na Wii U. Verze Switch přichází se všemi DLC, což je pěkné, ale očekávané zahrnutí. Na druhou stranu to znamená, že je zde nabízeno HODNĚ obsahu s neuvěřitelných 180 znaků k odemknutí.

Příběh je originální příběh, který není založen na mnoha filmech nebo televizních pořadech Marvel. Na jednu stranu je to úžasné, vytváří zcela svěží a nečekaný příběh. Na druhou stranu to není tak poutavé nebo dobře napsané, jak se uvádí na obrazovkách Marvelu, s některými docela základními žerty mezi postavami a textem plným slovních hříček. Ano, LEGO hry jsou známé svým určitým typem humoru, ale nejsem si jistý, zda to tak dobře funguje na neznámém příběhu. To znamená, že to naprosto fungovalo na LEGO City Undercover.

LEGO Marvel Super Heroes – obrazovka 3

LEGO hry mají způsob, jak vzít populární franšízu a hrát si s ní. Líbilo se mi, co udělali se sériemi Star Wars a Harry Potter. Nemůžu si pomoct, ale myslím, že LEGO adaptace filmů Avengers mohla být zábavnější. Pravděpodobně existuje důvod, proč to není tak jednoduché - když je zapojen Disney, nikdy nic není - a tato hra nesouvisí se spory Sony / Marvel, což umožňuje doslova všem postavám Marvel sjednotit se. Pokud vás tedy zajímá, kdy se X-Men konečně spojí s Iron Manem nebo zbytkem posádky, tady je. Užívat si!

Z hraní mám smíšené pocity. Je to skvělá hra s rozlehlými úrovněmi, které vás zavedou po celém městě. K dispozici je celkem 15 úrovní, což je spousta obsahu, který vás zabaví, zvláště pokud chcete vše posbírat. Série LEGO obsahuje některé z nejhranějších her, se kterými jsem se setkal.

Kde se Marvel Super Heroes trochu nedaří, jsou hádanky. Jako vždy jsou v každé úrovni sekce, které se zaseknou a vyžadují prvek řešení hádanek, aby bylo možné pokračovat. I když je většinou jasné, koho použít a co dělat, existuje příliš mnoho frustrace, kdy cesta není jasná. Může to být neintuitivní, a proto ne tak zábavné. Nemám rád uvíznutí ve hře LEGO. Má to být prosté potěšení, ne podráždění.

LEGO Marvel Super Heroes – obrazovka 2

Jsou i chvíle, kdy úhly kamery nehrají v můj prospěch. Některé scény vám umožňují pohybovat se po postavě; u jiných se cítíte uvězněni v určité perspektivě. To je v pořádku, dokud nebudete potřebovat přístup k něčemu, co je skryté za zdí, kolem které nemůžete otáčet kamerou. Není to ideální, ale není to nutně výtka, která je pro tuto hru jedinečná.

Také jsem zažil zajímavý bug. V jedné scéně jsem používal Hulka a jemu se podařilo kolem sebe postavit LEGO, uvěznit ho a učinit úroveň neprůchodnou. Bylo to blízko bodu uložení, takže restart neztrácel příliš mnoho času, ale bylo to hloupé a nudné a pravděpodobně by se to nemělo stávat.

Naštěstí hra vypadá a funguje dobře, s cutscénami a plnou vokální prací, které pomáhají oživit postavy. Navzdory mým výtkám je zde zábavná, i když chybná hra. Možná to není moje oblíbená LEGO hra, ale i tak stojí za to si ji zahrát. Kde je LEGO City Undercover 2?

LEGO Marvel Super Heroes – obrazovka 1

Celkově je LEGO Marvel Super Heroes pěkné na to, čím je, mix každé postavy Marvel, na kterou si vzpomenete v jedinečném LEGO prostředí. Nemusí to být nejlepší LEGO hra, ale díky obrovskému množství postav Marvel je zábava pro každého fanouška. Jako osm let stará hra má opětovné navštěvování vždy vysokou cenu, takže sledujte prodeje – sady LEGO mají tendenci poměrně brzy klesat.