Recenze dungeonu Minecraftu - GamersHeroes

Mojang Studios, Microsoft a Double Eleven se snaží vzít Minecraft vzrušujícím novým směrem, protože série přežití založená na voxelu otevírá Minecraft Dungeons nové obzory. Minecraft je jednou z největších intelektuálních vlastností v herním prostoru, prodává se přes 200 milionů kopií a roky dominuje prostoru YouTube. Navzdory úspěchu Microsoft a Mojang pomalu zkoumají cesty mimo svou komfortní zónu žánru přežití, zkouší Minecraft: Story Mode a Minecraft Earth, ale ve skutečnosti nebylo nic zaměřeno na znovuobjevení jeho základního herního designu.

Minecraft Dungeons doufá, že se jim to podaří s izometrickým dungeonovým akčním RPG, které kombinuje okouzlující Minecraft estetiku s akčnějším směrem. Udržuje původní jádro natolik, aby potěšilo fanoušky, aniž by byla v dohledu stavba bloku nebo destrukce? Pojďme to zjistit.

Recenze Minecraft Dungeons

Hra nabízí jednoduchý, ale zajímavý narativní směr, když hráči přebírají roli hrdinů pokoušejících se zachránit vesničany z Overworldu. Darebný Arch-Illager, vyhýbaný svým druhům a vyhnaný do exilu, se pokouší zničit vesnice podsvětí temnou magií a zástupy Creeperů, zombie, pavouků a armády dalších oblíbených Minecraftu. Hra se odehrává v 10 jedinečných úrovních, když se hráči ponoří do Creeper Woods, Redstone Mines, Desert Temples a dalších oblastí v naději, že zmaří plány Arch-Illager.

Každá zóna je kombinací pečlivě ručně vyrobených segmentů spolu s procesním generováním, aby se vytvořila doplňková směs hodnot pro přehrávání a osobního kontaktu, který je možný pouze při ručním vytváření prostředí. Jinak krátkou hru stále osvěžuje a její obtížnější úrovně se mění pokaždé, když hrajete. Základní kampaň lze dokončit za čtyři až šest hodin v závislosti na tom, jak moc a do jaké hloubky prozkoumáte jednotlivé oblasti, ale hra ve skutečnosti nezačne, dokud nedokončíte hlavní příběh.

Existují tři základní obtížnosti – Výchozí, Dobrodružství a Apokalypsa – každá obtížnost se odemkne, jakmile dokončíte poslední souboj s bossem na předchozí obtížnost. Posuvníky obtížnosti pro každou jednotlivou misi dále zvyšují hodnotu výzvy a opakování, čímž se zvyšuje obtížnost nepřátel výměnou za lepší kořist, přičemž kořist je páteří systému progrese Minecraft Dungeons.

Porážka nepřátel, zabíjení bossů, otevírání truhel a odhalování tajemství jsou jen některé z činností, které mají šanci odhodit vybavení a artefakty. Artefakty jsou dovednosti založené na cooldownu, které zahrnují oblast léčení efektů, výbušný šíp a magické houby, které posilují váš útok. Existuje obrovská rozmanitost a zažívání nových objevů je velká zábava. Existují tři typy vybavení - zbraně na blízko, brnění a zbraně na dálku - a také široká škála artefaktů. Zařízení lze přizpůsobit a upgradovat pomocí bodů kouzla, bodů dovedností, které získáte, když se o úroveň výš dostanete. Existuje široká škála kouzel, od poskytování domácích mazlíčků a vystřelování výbušných šípů až po vyvolávání blesků.

Kromě toho má každý předmět Gear při sebrání náhodný vzhled. Můžete najít tucet dvojitých dýk, ale každá bude mít jiná potenciální kouzla, jiné statistiky a vzácnost. Je to zajímavý systém kořisti, který skutečně nabízí vzrušující a obohacující systém postupu, který je skutečně zklamán nedostatkem příležitostí získat skutečnou kořist. Často jsme strávili 20–30 minut procházením úrovně, abychom získali jednu nebo dvě položky, obě sešrotované pro drahokamy-měnu ve hře, která vám umožňuje nakupovat náhodné vybavení a artefakty.

Zatímco úrovně obtížnosti her a obrovský fond potenciální kořisti slibují nekonečné hodiny hodnoty opakování, design úrovní tomuto směru odporuje. Mnoho úrovní postrádá tajemství nebo truhly, často nabízejí pouze pár v celé úrovni. Mezitím jsou další úrovně až po okraj naplněny zajímavými tajemstvími k objevování a předměty k nalezení. Zabraňuje hráčům předvádět stejné úrovně znovu a znovu a přeskakovat některé z jeho více vzrušujících úrovní výměnou za větší šanci na postup.

Boj s Minecraft Dungeons představuje to nejlepší, co franšíza kdy nabídla. Je rychlý, strategický a kombinuje zjednodušující design s dostatečnou hloubkou, aby zaujal hráče všech věkových kategorií a úrovní zkušeností. Výchozí základní obtížnost je fantastickým vstupem do žánru pro mladé publikum s velmi shovívavou mechanikou smrti a jednoduchými úkoly založenými na cílech. Na konci úvodní kampaně jsem byl zklamán snadností dokončení, ale změna obtížnosti ji zcela transformuje.

Během našeho dobrodružství v Minecraft Dungeons jsem hrál na PC, technicky bezchybný zážitek, který od začátku do konce netrpěl žádnými výraznými problémy. Vřele doporučuji ke hraní použít ovladač. Nastavení klávesnice a myši je podivně zaseknuté v designu click-to-move, který je neohrabaný a pomalý; naprosto rozporuplný zážitek s frenetickým bojem pomocí ovladače.

Minecraft Dungeons je dobrodružství s průzkumem dungeonů, které slibuje spoustu zábavy pro malé i velké hráče. I když se jeho hodnota přehrávání může časem snižovat, stále se zvyšující progresivní systém a různá nastavení obtížnosti nabízejí hodně pro ty, kterých se opakování méně týká.

Tato recenze hry Minecraft Dungeons byla napsána na základě verze hry pro Windows. Společnost Microsoft poskytla digitální kód.

Mojang Studios, Microsoft a Double Eleven se snaží vzít Minecraft vzrušujícím novým směrem, protože série přežití založená na voxelu otevírá nové obzory vydáním hry Minecraft Dungeons

Flight School Studio a General Mills zahájily trh s videohrami založenými na svačinkách a spustily Chex Quest HD FPS, nástroj vhodný pro rodinu pro každého, kdo si chce dát něco k jídlu. Je to klon Doom?

Cesta do pekla může být dlážděna dobrými úmysly, ale ve hře Vanripper's Helltaker je také plná démonických dívek. Vydejte se na cestu, abyste je všechny stihli, pokud hráči vstoupí do svých hlubin

Přehnaná akce se setkává s nůžkami na papír v novém stíhači Fly Punch Boom od Jollypunch Games: First Impact! Ochutnávka věcí příštích, měli by být hráči v ohni a připraveni hodit?