Recenze „Adventure to Fate Lost Island“ – Ztraťte se na hodiny v tomto skvělém RPG –

Deset let. Deset nebezpečných let. Jak je to dlouho, mínus pár měsíců, co jsem recenzoval úplně první Dobrodružství osudu Hra, Pátrání po srdci. Byla to hra se skromným rozsahem, ale co udělala, to se povedlo. I když to nebylo bez pár hrubších hran, bylo to přesvědčivé malé tahové RPG. Když přišel čas na úplné sledování, Adventure to Fate: Quest to the Future Opravil jsem většinu problémů, které jsem měl s původní hrou. Je to asi osm let, co tato hra vyšla, a přestože série za tu dobu nezamrzla (Adventure to Destiny: Future Arena vyšel před pár lety), konečně se dočkáme dalšího plnohodnotného pokračování v podobě Dobrodružství na Fate Lost Island (4,99 $).

Co se tedy změnilo? Víš, ne tolik, jak si myslíš. Samozřejmě zde máme zcela nový quest. Spousta nových nepřátel k boji, spousta míst k prozkoumání, spousta nové kořisti k nalezení a spousta zajímavých kombinací ras, tříd a schopností, se kterými si můžete pohrát. Velká krabice nových hraček a nové důvody, proč si s těmito hračkami hrát. Pro mnohé z nás je to víc než dost. Zejména proto, že her tohoto charakteru už opravdu moc nevídáme. Jednotná, rozumná a předem stanovená cena. Žádné PAI. Žádné reklamy. Zaplaťte svých pět dolarů, užijte si hru Před deseti lety to bylo trochu vzácné. Dnes se to zdá být stejně vzácné jako slepičí zuby, zvláště pro mobilní verzi.

Příběh hry, takový jaký je, spočívá v tom, že jste nouzově přistáli na jakémsi podivném ostrově. Abyste mohli ostrov opustit, musíte najít čtyři motáky a každý z nich se nachází na jiném místě. Ani jim nemůžete Uber věřit. Každý z nich čeká na konci opravdového prolézání a bitvy v dungeonech, a jako by to nestačilo, jsou navíc chráněni partou idiotů, kteří se jich nevzdají bez boje. Naštěstí boj je to jediné, v čem jste opravdu dobří. No, každopádně doufám, že to tak je. Uděláš toho hodně.

Stejně jako v předchozích hrách, průzkumná část Dobrodružství na Fate Lost Island je poměrně triviální. Existují tajemství, která je třeba najít, a položky, se kterými je třeba pracovat, ale cesta k vašemu cíli je obecně lineární a jednoduše vyžaduje, abyste se pohybovali z malé obrazovky na malou, dokud ji nenajdete. Není to nuda nebo tak něco, ale nebudete se muset starat o zmapování věcí nebo něco podobného. Hledání pokladu je vždy dobrý čas a setkání s NPC a předměty, jako jsou kovárny zbraní, zabrání tomu, aby se věci staly příliš monotónními. Hlavní část této hry je však jinde a myslím, že si to dobře uvědomuje.

Bitvy! Tahové bitvy! To je co Dobrodružství osudu byl vždy na základně a tam se odehrává všechna ta kouzla. Obecně řečeno, přitažlivé aspekty této série a hry pocházejí ze tří věcí. Budete se muset naučit lana každého z nich, pokud chcete mít plynulejší cestu hrou, i když jste tvrdohlaví, do jisté míry si můžete prorazit značnou část hry. na toto téma. Vřele doporučuji nebýt tvrdohlavý. První Dragon Quest hra je přímo tady, pokud hledáte takový bojový systém. V této hře je spousta náhodných setkání, ale je tu také spousta pevných a právě ty vám způsobí vážné problémy, pokud se přes ně pokusíte dostat. Každopádně tyto tři věci musíte zvládnout.

Za prvé, budovat svou postavu. Každá epizoda série nabídla hráči různé typy možností, jak postavit svou postavu. Ztracený ostrov V podstatě vám poskytne zážitek z kuchyňského dřezu. Získáte deset ras, dvanáct tříd, šest řemeslných specialit, několik desítek domácích mazlíčků, spoustu slotů na vybavení a tuny skvělého vybavení, kterými je můžete naplnit, a navíc spoustu dovedností, které získáte při získávání úrovní. Je samozřejmé, že když máte ve hře tolik proměnných, rovnováha se do jisté míry vytrácí. Ale hledání těchto nefunkčních verzí je velká část zábavy a vždy je tu něco nového, s čím se můžete postavit, pokud hledáte více vzrušení. Máte mnoho slotů pro postavy, které můžete použít, a doporučuji experimentovat, abyste zjistili, které nejlépe vyhovují vašim potřebám.

Pak příprava. Toto byla důležitá součást Dobrodružství osudu od začátku, a to je zde neméně důležité. Můžete používat pouze předměty a dovednosti, které jste vybavili, a obvykle jste přísně omezeni na to, kolik z nich můžete mít v boji. Předměty jsou také většinou spotřební materiál. Pokud si zapomenete naplnit kapsy po spotřebování toho, co v nich bylo před vaším dalším bojem, můžete se snadno chytit. Přivedení správné kombinace dovedností do těžké bitvy může učinit zdánlivě nemožnou situaci více než zvládnutelnou. Budete také chtít dávat pozor na vybavení, které jste vybavili. Čistá obrana a útok mohou být na denním pořádku ve většině soubojů, ale pro určitá střetnutí budete chtít využít i různé speciální efekty a odolnosti. Budete také chtít mít přehled o svých nákupech a samozřejmě spravovat své body zdraví a schopností, když budete procházet každou oblastí.

Konečně provedení. Bitvy v Dobrodružství osudu jsou tahová dobrodružství s vámi a vaším mazlíčkem na jedné straně a až třemi nepřáteli na straně druhé. Budete mít omezený počet bodů výdrže, které můžete použít v každém kole k akci, stejně jako váš mazlíček. Vy jdete na řadu, pak nepřátelé své. Pokračujte, dokud nebudou všichni mrtví nebo vy. A to znamená vaši postavu. Váš mazlíček nemůže pokračovat v boji sám. Nenechte své zdraví klesnout na nulu, jinak ztratíte vědomí a probudíte se na začátku zóny. V souboji úder za úder budete obecně v nevýhodě. Musíte si vytvořit plán, využít své dovednosti co nejlépe a dostat se na vrchol své strategie. Základní souboje se příliš dlouho neprotahují, ale když se věci protáhnou déle, budete si muset pečlivě hlídat body svých schopností.

Upřímně řečeno, tato hra je v těchto ohledech neuvěřitelně hluboká. Asi to zní složitě, ale realita je taková, že začít v této hře je docela snadné. Zpočátku vám nedává příliš mnoho možností, což vám umožní zvyknout si na pověstnou vodu, než začne postupně zvýšit teplo. Uživatelské rozhraní dává velký smysl a je také dokonale mobilní. Chcete něco, co můžete hrát jednou rukou v režimu na výšku? Tato hra má více než jen pokrytí. Protože jde o poražení každé bitvy, jednu po druhé, je snadné se dostat dovnitř a ven. Tyto lineární designy dungeonů znamenají, že i když si musíte mezi jednotlivými sezeními udělat dlouhou pauzu, neztratíte se. A požehnaná hra se automaticky neustále ukládá, takže pokud budete potřebovat kdykoli skončit, neztratíte mnoho, pokud vůbec něco.

Z hlediska prezentace je to všechno docela známé. Skřítci Oryx se vracejí, ale v dnešní době jsou nejen docela vzácní, ale ve skutečnosti docela nostalgičtí. Uživatelské rozhraní dělá svou práci a poskytuje vám všechny informace, které potřebujete, přičemž je velmi snadné dělat to, co chcete. Hra také plně podporuje VoiceOver, takže se zrakově postižení hráči mohou bavit stejně jako ostatní. Ne, nebude to soutěžit finální fantasy xvi z hlediska výrobních hodnot. Ale dostane se přes to, co potřebuje, a její pragmatický přístup k žánru RPG má určitě kouzlo.

Pokud jste fanouškem RPG a máte rádi dobré bojové systémy nebo systémy přizpůsobení postav, najdete spoustu zábavy Dobrodružství na Fate Lost Island. Pokud hledáte komplexní příběh, ohromující grafiku nebo propracovaný svět k prozkoumání, toto nemusí být váš šálek čaje. Určitě bys to mohl obvinit Ztracený ostrov že možná neposouvá svůj design dostatečně novými směry ve srovnání se svým předchůdcem, ale to, co se v roce 2018 mohlo cítit jako chodit ke studni příliš často, vypadá v roce 2024 docela osvěživě. Za požadovanou cenu to snadno stojí a hra, která udělá dobrá práce při vyplňování času nadšenců RPG na celé hodiny.