Recenze MLB The Show 23 – Bez pochyb

Recenze MLB The Show 23 – Bez pochyb

MLB show je jednou z předních franšíz sportovních her ve všech hrách. Sony San Diego našlo a nadále zdokonaluje základní hru, kterou je stále příjemné hrát a která vytváří křehkou rovnováhu mezi tím, že se cítíte, jako byste byli součástí hry, a ujistěte se, že chápete, jak těžké je být. baseball z hlavní ligy hráč. . S MLB Show 23, franšíza pokračuje dalším silným vstupem, pokud nepřinese obrovské změny. Zahrnutí režimu příběhů Negro Leagues, který pokrývá historii a klíčové hráče Negro Leagues a umožňuje vám prožít některé z jejich největších momentů, je skvělým doplňkem pro ty, kteří se obzvlášť zajímají o historii hry, a nejvýznamnější doplněk k Přehlídka během pár let. Jinak i kdyby MLB Show 23 nepřináší mnoho znatelných změn kromě některých herních vylepšení, nadále je to skvělá baseballová hra se širokou škálou režimů a nejtěsnější a nejuspokojivější baseballovou hratelností, jakou kdy budete hrát.

"I kdyby MLB Show 23 nepřináší mnoho znatelných změn kromě některých herních vylepšení, nadále je to skvělá baseballová hra se širokou škálou režimů a nejtěsnější a nejuspokojivější baseballovou hratelností, jakou kdy budete hrát.

Schopnost sportovní hry přimět vás mnoha jedinečnými způsoby, abyste se cítili jako součást zážitku, patří mezi její nejdůležitější úkoly a žádná hra si tuto příležitost neuvědomuje jako Přehlídka. Postupem času společnost Sony San Diego představila řadu nových herních režimů, které mění zážitek a umožňují zažít baseball různými způsoby. Co je úžasné Přehlídka jak stejně zábavné je každý herní režim. Režim franšízy a Road to the Show jsou samozřejmě klasikou, ale režim jako březen až říjen je i nadále jedním z nejpříjemnějších režimů v jakékoli sportovní hře, protože spojuje nejlepší části týmového managementu a výkonu jednotlivých hráčů. Dokonce i diamantová dynastie, Přehlídkaodpověď na FIFA's Ultimate Team, je stále můj oblíbený způsob sbírání karet, budování týmu v jakékoli sportovní hře. Jeho rozmanitost offline a online herních zážitků vám dává skutečnou možnost vylepšit svůj tým, aniž byste museli být pokaždé zasaženi online hráči. Musím také zakřičet na režim Conquest, který, i když není nový, je mým hlavním důvodem pro návrat do Diamond Dynasty.

Jde o to, že žádný z těchto výstřelků se rok od roku skutečně nezměnil. Pokud jste hráli v některém z těchto režimů MLB Show 22, budete mít pocit, že jste se sem tam vrátili do boje s pár vychytávkami. Road to the Show, i přes svou zvýšenou schopnost inspirovat se od Shohei Ohtani a žít sen o tom, že bude dalším obousměrným hráčem ligy, se ve srovnání s minulým rokem a minulými roky stále cítí relativně stagnující. ztratit touhu dostat se z double-A do velké ligy. Franšíza a březen až říjen také nezaznamenaly mnoho změn nebo upgradů a v zásadě jsou to stejné zkušenosti jako dříve.

Nezbytný doplněk k MLB Show 23 je nový herní režim nazvaný „Storylines“, hloubkový pohled na historii černošské ligy a příležitost prohrát si největší okamžiky v kariéře deseti klíčových hráčů černošské ligy s větším příslibem pro herní budoucnost. Toto je fantastická epizoda jak pro lásku ke hře, tak pro výchovu jejích fanoušků, z nichž mnozí pravděpodobně neznají klíčové hráče, jako by srovnatelné hráče MLB. Jistě, můžete si zahrát přes vzestup a prolomení bariér skvělého Jackieho Robinsona nebo skvělého nadhazovače všech dob Satchel Paige, ale můžete se také dozvědět o dalších hráčích, se kterými jsem nebyl, určitě ne tak známými, jako Rube Foster nebo Hilton Smith.

"Režim Storylines je fantastickým doplňkem jak pro lásku ke hře, tak pro vzdělávání jejích fanoušků, z nichž mnozí pravděpodobně neznají klíčové hráče, jako by srovnatelné hráče MLB."

Sony San Diego navázalo partnerství se skutečným Negro League Baseball Museum a nabízí dokumentární pohled na kariéry těchto hráčů, jak řekl prezident muzea Bob Kendrick. Je to fascinující pohled, který poskytuje skvělý pohled na vliv těchto hráčů a na to, jak skvělí skutečně byli. Každý hráč má také desetidílný příběh, který vám umožní prohrát některé z jeho největších momentů. Například pro Jackieho Robinsona si můžete zahrát hru, kterou začal za Brooklyn Dodgers.

Vlastní hratelnost v režimu Storylines je o něco všednější, i když stále zajímavá a poměrně pestrá. Nemůžete hrát celé hry; místo toho musíte plnit stále obtížnější úkoly v jednotlivých hrách. U Jackieho Robinsona to začíná získáním zásahu a přesouvá se k získání více zásahů ve hře, získání základny nebo krádeže základny. Na straně nadhazování je to často o nadhazování bezbodových směn nebo o stávkách, někdy se specifickými nadhazovacími arzenály, jako je šroubovák Rubea Fostera. Pokud má režim Storylines jednu nevýhodu, je to to, že každá úroveň se může z hlediska hry trochu opakovat, pokud je hrajete příliš rychle. To znamená, že je fascinující vidět estetiku hry v té době, od úžasných uniforem až po dlouhé zakončení Satchel Paige. Stojí to za to, protože na konci se naučíte hodně o historii baseballu a vyděláte si během toho pár šikovných karet Diamond Dynasty.

Na obecné úrovni hry došlo k několika pozoruhodným vylepšením, díky nimž jsou údery a házení o něco lepší než minulý rok. Na pálce to vypadá, jako by se zásahy Perfect-Perfect, které často vedou k homerunům nebo tvrdým zásahům, vyskytují o něco častěji, a na ovladači DualSense jsou tyto zásahy jedněmi z nejlepších zážitků ve hře. Pitch také působí trochu přesnější. Mám tendenci používat Pinpoint Pitching, který se tentokrát zdá hladší a srozumitelnější. Cítil jsem se, jako bych to věděl, kdykoli bylo moje načasování vypnuté, a začal jsem dosahovat 100% přesnosti častěji než kdykoli předtím. Je třeba poznamenat, že zatímco soupisky byly aktualizovány spolu s mnoha novými pravidly, která MLB tento rok zavádí, včetně odstranění změn, v úvodních hodinách je do očí bijící opomenutí. Není to pro videohru tak účinné jako pro hru na hřišti, ale moje schopnost přistát tolikrát, kolikrát chci, nebo trvat na kopci tak dlouho, jak je to možné, byla trochu mimo v porovnání s tím, co se děje v lize. Nyní.

MLB show 23

"Show MLB se stala jednou z prvních sportovních her na trhu díky své fantastické hratelnosti a široké škále zábavných režimů a Přehlídka 23 nedělá nic, co by to zpomalilo."

V mnoha ohledech, MLB Show 23 vypadá jako mírně vylepšená verze MLB Show 22. Každý ze stávajících herních režimů vypadá téměř stejně jako v předchozích letech, což znamená, že je stále neuvěřitelně zábavný, ne-li stejně přelomový. Přidání režimu Storylines a hloubkové prozkoumání skutečné historie temných lig a jejích největších hráčů je fantastickým doplňkem, který přidává mírně odlišný nový styl hry vedle skvělé platformy, kde se můžete dozvědět o hře.historii hry. Bez ohledu na, Show MLB se stala jednou z prvních sportovních her na trhu díky své fantastické hratelnosti a široké škále zábavných režimů a Přehlídka 23 nedělá nic, co by to zpomalilo.