Recenze Metal: Hellsinger – Cesta do pekel (a Game Pass) je dlážděna novými vynálezy

Pokud jste jedním z velmi nešťastných lidí online, kteří neustále mluví o obtížnosti her, podívejte se – tato je pro vás. Metal: Hellsinger, když se hraje správně, je to záludná hra se strmou křivkou učení a nemá žádné výčitky, že vás hodí do mosh pitu a srazí vás, dokud sotva můžete vstát. Dokonce i první úroveň vás hluboce uvede do rozpaků, pokud nemáte smysl pro načasování a rytmus. Abyste v pekle uspěli, musíte si udržet čas.

Serj a zničit.

Není to samozřejmě nic nového: BPM: Bullets Per Minute, Crypt of the Necrodancer, Cadence of Hyrule a Before the Echo v posledních letech tento žánr poněkud zpopularizovaly – takže ti z nás, kteří rádi vrtí hlavou a rádi včas přikyvují, mohou slepě vraždit. videohra plná žvýkaček. Ale jen málo her si vede tak dobře jako Metal: Hellsinger.

I když nemáte rádi metal, tady to má hodnotu. Jako hra existuje pocit plynutí, který můžete snadno aktivovat poslechem výbušných 4/4 úderů a prováděním vašich chytrých manévrů, které vás posílí a skutečně se budete cítit jako nezničitelný válečný mistr. Ještě lepší je, že pokud udržíte svůj multiplikátor vysoko tím, že budete dělat všechno včas s rytmem a zastavením, „vyhrajete“ vokální skladby se špičkovými jmény v oboru.

Uhýbat, střílet, skákat, střílet, uhýbat, střílet, skákat, znovu nabíjet. Bang. Zabijete nějakého tornádového hierofanta a váš multiplikátor se zvýší na 16x. Najednou, na vrcholu toho neúprosného rytmu a vrstev fuzzy kytary, kterou jste získali stisknutím 8násobného násobiče, uslyšíte, jak se k rámusu přidal Serj Tankian System of a Down – zpíval staccato nesmysly přes všechno a tleskal vás svým specifickým cvrlikáním. oktávová stupnice.

Obrovské skóre – přesně takové, jaké byste našli v pekle v reálném životě.

Celým předpokladem této hry je, že jste stejnojmenný Hellsinger, kterému ukradl hlas jeden ze soudců pekla. Vyzbrojeni lebkou, která mluví hlubokým texaským přízvukem, z nějakého důvodu stoupáte skrz pekelné kruhy, abyste získali zpět svůj hlas a splnili starověké proroctví. Jak se příběhy o zatracených v pekle odvíjejí, je to standard bažiny, plný tropů a papírových okenních obvazů pro skutečný účel hry: zabíjení sraček do rytmu.

To není žádná kritika: všech sedm hlavních úrovní – každá se svými vlastními vyhrazenými tratěmi –, které hrajete, má své vlastní zvláštnosti: ať už jde o nepřátele v konkrétních formacích, bojové hádanky, které musíte překonat, nebo šéfa ve tvaru sušenek na konci úrovně. Pokud jste hráli (nahého) Dooma nebo podobné harcore střílečky, víte, co zde můžete očekávat: máte pistole, brokovnice, divokou kuši a dokonce i lebku, kterou můžete uchopit, abyste si udrželi čas, když jste všechno zničili. dostupné nepřátele. Dostatečně změkčte cíl a můžete to dokončit zabitím, které vám obnoví život. Jak říkám, všechno je velmi Doom.

Inovace vycházejí ze způsobu, jakým vás hra nutí držet čas; špatně načasovaná střelba způsobí menší poškození (na vyšších úrovních prakticky žádné poškození) a utržení poškození resetuje všechny výhody a perky, které nashromáždíte, když budete krájet a krájet peklem. Je tedy na vás, abyste se naučili, jak být mobilní, zacházet se zbraněmi včas a získat perfektní nabití tím, že budete dělat všechno v tempu. Klepněte na nohu, aktivujte spouštěče padů, kývněte hlavou, dorazte nepřítele. Opláchněte, opakujte a vydělejte si hlas skladby, na které právě hrajete – když se to všechno spojí, je to velmi vzácný druh FPS catnip, který připomíná i Doom 2016 v tom nejlepším.

Je to tady; lebka z tvrdých úderů.

S Metal: Hellsinger jsou však problémy. Mohu odpustit skromnou nabídku obsahu nebo nedostatek smysluplné hry nad základními sedmi úrovněmi, ale když problémy s uživatelským zážitkem začnou pronikat do vašeho skutečného potěšení ze hry, věci jsou frustrující. Na začátku hry máte možnost nastavit svou vizuální a sluchovou synchronizaci, ale já (a další, se kterými jsem mluvil a kteří tuto hru recenzují) měl problémy s desynchronizací a kalibrací.

Někdy natažení brokovnice přesně na čas a její nabití do rytmu způsobí, že ztratíte řetěz, jednoduše proto, že všudypřítomný rytmický záměrný kříž uprostřed obrazovky je z nějakého důvodu vypnutý. Dokonce jsem tu hru hrál s metronomem (ano, to mě tak rozčilovalo) a všiml jsem si, že hraní bílých klíšťat mě někdy stálo sérii. Takže byste se měli zkusit zaměřit na to a místo toho poslouchat hudbu – hej, alespoň je většinou vynikající!

Sedm úrovní, sedm různých prostředí.

Metal: Hellsinger je dobrá doba, ne-li krátká. Odolná jako hřebík, odměňující, jakmile přijdou, a poháněná některými z nejlepších jmen v těžké hudbě, The Outsider a Funcom vytvořili hru, která stojí za každou vteřinu vašeho času, i když jde jen o dobu trvání. od jedné z nejlepších epická prog alba venku. Chytré a zábavné pojetí žánru rytmických stříleček, sužované problémy s kalibrací a uživatelským rozhraním, je toto dobrodružství peklem stejně uspokojující jako frustrující – a ani slyšet jemné tóny a hrdelní vrčení Matta Heafyho z Trivium to nemůže vynahradit. .