Playstation

Recenzenti jsou rozděleni na více než výkon PS5 Gotham Knights

recenze-jsou-rozděleny-na-více-než-ps5-výkon

Gotham Knights se ukázal jako překvapivě rozdělující titul, přičemž se zdá, že sentiment se změnil, protože jsme se dozvěděli, že navzdory vyřazení verze pro PS4 bude hra na PS30 běžet pouze rychlostí 5 snímků za sekundu. Jakmile se dozvíme, že A Plague Tale: Requiem bude také omezeno na 30 snímků za sekundu, stane se to větším tématem komunity PlayStation. Framerate ale není všechno a Gotham Knights je víc než jen jeho technický výkon.

No, recenze jsou a názory na tuhle jsou všude v obchodě, překvapivě na AAA hru. PS5 verze Gotham Knights má aktuálně kritické skóre 69 na souhrnném hodnocení webu Metacritic. S odlehlými skóre v rozmezí od nejvyšších 95 do nejnižších 40 se zde děje něco, co stojí za to rozebrat hlouběji.

Liam Croft z Push Square si hru užil a ve své recenzi, kterou si můžete přečíst nebo se podívat na naše plné myšlenky na tuto záležitost, jí dal 7/10. Píše, že Gotham Knights nabízí „vynikající příběh se špičkovou filmovou režií a zábavným soubojovým systémem s příliš mnoha zbytečnými a matoucími mechanikami přišroubovanými navrch. Pokud je můžete sledovat, je tu opravdu skvělá hra.“

Matt Miller z Game Informer se cítil stejně, skóroval hru v 7,25:XNUMX a poznamenal, že „Gotham Knights mě neohromili svými příliš známými cíli, souboji a aktivitami, ale nezanechalo to ve mně hořkost. Je zábavné ovládat nové hrdiny, kteří přemýšlejí o Gothamu z jeho vysokých budov a odhalují skrytá spiknutí proti jeho lidem. »

Travis Northup z IGN s hodnocením 5/10 napsal, že „Gotham Knights je trvale neuspokojivý návrat do Batmanova neklidného města a rázný krok zpět oproti minulé dekádě – plus Batman her“, a že „Od nekonzistentnosti snímkové frekvence, slabý příběh, souboj na jednu notu, který se jen málokdy zdá být správný, v podstatě vždy bylo něco špatně, aby se ujistil, že nezažiju triumfální návrat se svými přáteli po boku, jak jsem si představoval.

Jordan Middler z VGC hře tleskal a dal jí 4/5 a napsal: „Gotham Knights poskytuje plán pro svět skvělých her s červy Batman mimo Arkham. I když možná v některých ohledech nedosahuje výšin série Rocksteady, způsoby, jimiž vyniká ve vyprávění a vývoji postav, nebo v některých případech vytlačuje sérii Arkham, dokazuje, že je, zcela oprávněně titul, více než hoden nosit kápi.

Nakonec Josh West z GamesRadar+ zaznamenal také 5/10, když poznamenal, že „v Gotham Knights je přesvědčivá hratelnost, ale je skrytá za chaotickým UX, zbytečným craftingem a přizpůsobovacími systémy a bojovými mechanikami, které byly nataženy jako tenký papír, aby se do nich vešli čtyři hrdinové. “

Z těchto rozdílných názorů si odnášíme, že v srdci Gotham Knights je něco nepopiratelného, ​​co je možná zahaleno technickými selháními. V konečném důsledku pouze vy můžete říci, zda to bude či nebude průlom z hlediska vašeho vlastního potěšení. Ale za to, co to stojí, si myslíme, že je tu dost dobrých věcí, které opravňují házet kostkami.

Vezmeš si Gotham Knights? Napadá vás nějaká další hra, která by z hlediska hodnocení recenzí obstála? Dejte nám vědět v sekci komentářů níže.