Recenze Marvel's Iron Man VR

Tony Stark a Pepper Potts se vrací ve vzrušujícím a exkluzivním novém příběhu Camouflaj s Marvel's Iron Man VR. Míchání vysoce oktanového životního stylu oblíbeného miliardářského filantropa s nejnovějšími a nejlepšími technologiemi Sony PlayStation VR je určitě vzrušující kombinace na papíře - splňuje některou z nejznámějších postav Marvelu?

Recenze Marvel's Iron Man VR

Recenze Iron Man VR

Příběh začíná tím, že Tony Stark a Pepper Potts oslavují odchod společnosti Stark Industries od výroby zbraní a vojenských aplikací a rozhodli se pro morálně průsvitné vedení při vývoji řešení čisté energie. Přitom zničí poslední z vojenských dronů Stark Industries, zabalí Weaponsmith AI a nakonec z ní udělají paní Pottsovou generální ředitelku Stark Industries ve snaze pochovat démony z minulosti pana Starka. A funguje to - alespoň na několik let.

Na rutinním výletu letadlem (stejně rutinním, jako by mohlo být sedět uvnitř skutečné nebeské pevnosti od Stark Industries) jsou Stark, Pepper a Friday napadeni drony tajemně připomínajícími Starkovy. Industries vyřazen z provozu před těmi lety. Vychutnejte si jeden z nejzajímavějších zážitků, které jsem kdy měl s náhlavní soupravou PlayStation VR.

Recenze Iron Man VR

Jak strana letadla exploduje, Tonyho bezpečné pouzdro v obleku Iron Man je nasáváno do troposféry a letadlo začíná nekontrolovatelně klesat. Bít se až do kokpitu a možná chytit padák jsou normální věci, které je třeba v takové manické situaci zvážit, ale od kdy je Tony Stark vůbec normální? Směrem ke spalující díře, kterou zanechal útok droidů, pan Stark vyskočí z letadla jen o málo víc než jeho namyšlené chování a oblek Iron Mana, který rychle padá kdesi na oblohu.

Následuje nasazení obleku Iron Manem, kousek po kousku, létání vzduchem, dokud není plně vybaven a připraven sundat všechno. V této sekvenci hráč sundává nepřátele a vyhýbá se palbě, přičemž natahuje ruce a mává na různé části obleku. Toto je jeden z nejzajímavějších a nejpřínosnějších segmentů hry, a to vše se stane, než bude muset Tony pomoci přistát s letadlem, uhasit požáry a strhnout přistávací zařízení.

Každá z nejintenzivnějších akčních sekvencí Marvel's Iron Man VR vás zaujme od úvodní scény až po tu poslední. Ovládací prvky jsou okamžitě plynulé, rozpoznatelné i pro ty, kteří mají omezené zkušenosti s VR, a vše se spojí tak, abyste se cítili jako skuteční blázni.

Recenze Iron Man VR

Jediným skutečným účelem tohoto titulu je dát hráče do postranních bot jedné z nejoblíbenějších postav Marvelu a dělá to skvěle. Počínaje základními blastery před upgradem obleku na kazetové bomby, rakety a brnění, od začátku do konce, ohnisko dobrodružství zůstává věrné zdrojovému materiálu a je neuvěřitelně vzrušující hrát ... Je smutné, že bez vlastní viny se Marvel's Iron Man VR snaží dodat v dalších standardnějších oblastech.

Zatímco některé aspekty prostředí, jako je kostým Iron Mana a Tonyho Malibu Mansion, jsou fantastické, ostatní prvky vizuálu se na PlayStation 2 nezdají být na místě. Kampaň vedená příběhem se odehrává v tuctu misí, opakuje se mnoho oblastí. Mnoho výzev v oblasti tréninku a časovky na pláži Malibu je skvělých, malá oblast se zámkem s výhledem na oceán a klenutými skalními útvary rozptylujícími pláž je právě začíná prořezávat, ale jděte do Šanghaje, poprvé to byla nuda, a vy jít tam více než jednou.

Recenze Iron Man VR

Ve snaze vytvořit živý horizont, skvělé volné roamingové prostředí, ve kterém lze bojovat, vývojáři poukazují na grafická omezení PlayStation VR. Prázdné ulice, silnice bez vozidel, budovy, které jsou základními objekty, potřísněné žlutými vzory, které vypadaly jako okna; je to prudký kontrast k jinak graficky působivému zážitku VR. Dokonce i radost z nalezení budov Stark Industries a Osborn Corp je zastíněna omezenými vizuálními prvky.

Technická omezení stárnutí VR na PlayStation i nadále ztěžují zážitek. Mezi úrovněmi je spousta prostojů. V Tony's Mansion často strávíte až jednu až dvě minuty načítáním, abyste si užili krátkou část dialogu před další jednou až dvěma minutami načítání v úrovni.

Železný muž vr

Je těžké špatně posoudit Marvel's Iron Man VR, když tým vývojářů posouvá materiál na hranici svých možností. Camouflajův pokus převléknout hráče do kostýmu Iron Mana je statečný a přináší jeden z nejzajímavějších a nejpamátnějších zážitků PlayStation VR, i když se VR sám snaží držet krok.

Tato recenze Marvel Iron Man VR byla provedena na PlayStation 4. Hra byla zakoupena digitálně.

Recenze Marvel's Iron Man VR

Tony Stark a Pepper Potts se vrací ve vzrušujícím a exkluzivním novém příběhu Camouflaj s Marvel's Iron Man VR. Smíchejte vysoce oktanový životní styl oblíbeného miliardářského superhrdiny