Recenze: The Pillars of the Earth od Kena Folletta (Nintendo Switch)

Jeden pro vystavení na vaší digitální poličce.

The Pillars of the Earth je dobrodružná hra typu point-and-click adaptovaná podle stejnojmenného románu Kena Folletta z roku 1989. Hra se odehrává v Anglii 12. století a začíná tím, že muž jménem Tom Builder putuje lesem se svými dvěma dětmi. a jeho těhotná manželka. S manželkou mluví o tom, že mu po ztrátě posledního zaměstnání seženou práci a zda bude rád, když bude pracovat pod své kapacity, pokud to bude znamenat, že dokáže uživit rodinu. Tragédie zasáhne rodinu brzy a pak začíná první kapitola prvního příběhu.

Hra sleduje několik příběhů a zároveň vypráví širší příběh o stavbě velké gotické katedrály. Tato hra, vynikající adaptace románu, zachycuje nejen každý emocionální okamžik, dobrý nebo špatný, ale také oživuje příběh svou animací a vizuálními prvky. Každá postava je pečlivě vytvořena tak, aby odpovídala jejich popisu, a jejich hlasoví herci odvádějí skvělou práci, když je hrají.

Abyste mohli hrát Pillars of the Earth, budete umístěni na určité místo a dostanete různé předměty, se kterými můžete interagovat. Například, když hra začíná, Tom Builder je schopen komunikovat se svou ženou, dětmi, ohněm před sebou a kbelíkem, se kterým si máte přinést vodu k večeři. Můžete se dívat na předměty pomocí Y. To vám řekne, co si postava myslí, a může také poskytnout malé rady, co s nimi dělat. Můžete interagovat s předměty nebo je vyzvednout pomocí A. Pokud něco seberete, přidá se to do vašeho inventáře a můžete tento předmět použít s ostatními. Pokud potřebujete pomoct zjistit, na co se dívat, můžete podržet ZL a zvýrazní se, s čím můžete pracovat. Můžete se procházet a zadávat různá místa, abyste se ujistili, že jste našli vše.

Stejným způsobem se můžete dívat a mluvit s lidmi. V některých případech máte možnost si vybrat, co člověku řekne. Vaše možnosti mají důsledky, které jsou odhaleny na konci každého segmentu. Volba těchto možností je někdy časově náročná, takže je důležité v této hře myslet rychle.

Každý snímek Pilíře Země je zábavné sledovat a zkoumat. Umělecký styl je jako dobře nakreslená historická kniha; v každém místě a postavě je spousta detailů. Animace jsou také dobře provedené a přirozené a nikdy jsem se nesetkal s žádnými závadami nebo problémy s rozhraním. Přestože lze hru hrát v ručním i dokovaném režimu, doporučuji ji hrát na větší obrazovce, abyste mohli plně ocenit ohromující vizuální stránku.

The Pillars of the Earth vezme obdivovaný román a úspěšně z něj udělá zábavnou adventuru typu point-and-click, kde záleží na vašich volbách. Doporučuji fanouškům dobrodružství a vizuálních románů, ať už znají nebo neznají tvorbu Kena Folletta.