Recenze: Jackbox Party Pack 8 má novou animovanou verzi

Opravdu jsme u? Jackbox party balíček 8? Ano, za ta léta jsme jich viděli spoustu, ale povaha těchto smeček se změnila. A tolika způsoby! Iterace trvala od jednoduchých nápadů k něčemu rozhodně složitějšímu. Nové hry přešly od zjevných k opravdu podivným. A co je pro tuto epizodu možná nejdůležitější, svět se mnohem více soustředil na videohovory než na domácí večírky. Jackbox Party Pack 8 je první plně vyvinutý za těchto podmínek a zdá se, že jeho herní kolekce chce být hlubší a více zapojená, aby do ní lépe zapadla.

Přestože možnosti streamování velkých skupin tohoto balíčku budou hodně pokryté, tato recenze se z větší části zaměří na zkušenosti průměrných hráčů. Ať už je to osobně nebo prostřednictvím videohovoru, takto bude pravděpodobně hrát většina kupujících.

recenze práce na jackbox party pack 8

Práce práce

Určitě existují archetypy pro Jackbox Party Pack hry a nový opus je následuje! I přes nové nápady. Tak Práce práce je zástupcem individuálního hlasování. V místě vtip nebo nekonzistentní Lodní vtip, tato výzva pomáhá hráčům poskytovat slova. Nebo spíše všechna slova? Na výzvy reagujete pouze přetažením a spojením slov ostatních hráčů a samotné hry.

Je to právě toto omezení Práce práce lesk. Ať už zběsile hledáte předložku nebo si užíváte rozšířenou metaforu lodi vašeho přítele, je dost těžké vytvořit ucelené myšlenky! A to znamená, že jsou občas zábavní bez velkého úsilí. Tyto žertovné hry byly vždy skvělé pro buvoly ve vaší herní skupině, ale Práce práce dělá hodně, aby se všichni také zapojili.

Párty balíček pro kreslenou recenzi Jackbox 8

Kreslený film

Je to kresba! Věděl jsi, že bude kresba. Kreslený film přináší štamgastům dvourámcovou animaci Tahání vzorec. Ano, ano, je třeba udělat více kreslicích prací. Přesto i ty nejjednodušší nápady mohou ožít pouhou trochou akce.

Není moc co vysvětlovat Kreslený film pokud jste hráli jinou hru v sérii. Ale hej: mění to tempo. Kresby trvají trochu déle! Pokud je vaše skupina obeznámena s Tričko KO vzorec tiché přípravy na chvíli před rychlou výplatou, to však nebude znít tak špatně. A je to po celou dobu něco jako téma Jackbox Party Pack 8. Je to méně o prezentaci formátu lidem a více o nabízení různých možností stávajícím fanouškům.

Všechny hry v balíčku mají chytré a poutavé vizuální prvky, ale Stonožku s měřením času označujeme za obzvláště oblíbenou. Milujeme tohoto malého přítele!

obrovská proporce kola recenze

Kolo obrovských rozměrů

Anekdota! jack box by ne jack box bez několika anekdot. Kolo obrovských rozměrů je součástí Kolo štěstí a část Legendy skrytého chrámu, přidání točení pro stehy s velkou starou tváří, která hodně mluví. Otázky se mohou trochu lišit, ale primární metodou je výběr položek ze skupiny, které splňují určitá kritéria. Čím lepší výsledky získáte, tím více bodů získáte! Ale také získáte více klínků, které můžete umístit na volant, abyste získali body.

Otázkový segment kolo je opravdu hodně zábavné. Je to vůbec krátké? Možná trochu moc krátké. A segment kol často působí dojmem, že produkuje příliš náhodného vítěze, než aby byl uspokojivý závěr. Jackbox Party Pack 8 pokračuje v úsilí vývojáře najít vhodné konce pro své hry v celé kolekci. Střed je zábavná část a přejeme si, aby byla o něco delší. (Nebo že nastavení a konec byly poněkud komprimovány.)

The jackbox party pack 8 review mine poll

Průzkumný důl

Pokud je v balíčku „streamovací hra“, je to tak Průzkumný důl, ale je to také zábava offline. V něm roztřídíte možnosti do sady. Jako špatné ozdoby na trávník nebo strašidelné příšery! Tato část vypadá trochu jako desková hra Dárková past, nuceni vybírat mezi věcmi, které nejsou optimální.

Odtamtud jste však rozděleni do dvou týmů a věci jsou spíše podobné Rodinné hádky. Každý se při výběru možnosti střídá v naději, že je celkově zařazena do určitého okna. Jako první tři! Nebo dva až čtyři? Mít dobrý získá váš tým pochodeň, zatímco chybí vám, jeden ztratíte. Pochodně jsou životy v posledním kole a vítězí strana, která zůstane naživu nebo vyjde s největším počtem pochodní.

Průzkumný důl se mění v závislosti na kontextu. Malá skupina z toho dělá spíše taktickou hru. Váš tým zná polovinu odpovědí, ale když to řeknete nahlas, nakloníte ruku směrem k soupeři. Velká zkreslení odpovědí směrem k Dohad-styl veřejného povědomí.

tažené zbraně

Tažené zbraně

Ale říkáte, počkejte! V tomto balíčku již byla hra na kreslení! Vskutku, Jackbox Party Pack 8 má dvě hry o rychlých náčrtech. Tenhle je však trochu jiný: ve svém umění se snažíte skrýt výmluvné písmeno, které vás prozradí. Písmeno z vašeho uživatelského jména je vybráno jako vizitka a ostatní hráči mohou porovnat umění „vraždy“ s tou, kterou jste provedli vy, aby se pokusili jej odhalit v obou a chytit vás.

Tato hra je upřímně všude. Existuje jméno komplice, které ostatní těžko uhodnou. Hlasuje se o tom, které umění je třeba vyšetřovat. (A pak se připoutáte a stejně toho uděláte víc?) Nikdy se to nezdá Tažené zbraně přesně ví, čím chce být. Přesto je snaha rozeznat písmena zábava. Druhé kolo ponechává stejné písmeno pro vaše umění, ale používá různé styly psaní, aby to bylo opravdu obtížné. Oceňujeme ctižádost, ale většinou je těžké to pochopit.

Jackbox Party Pack 8 vydává 14. října 2021 pro PC, Mac, Linux, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series X & S, Xbox One, Nintendo Switch a televizní platformy iOS a Android.