Recenze: Balíčky herních stolů Infinity Cool Tech, potenciál

Stůl Infinity Game od Arcade1up je novou verzí této společnosti. Ostatně oblíbená řada arkádových replik navazuje na stávající hry a nápady. Herní stůl Infinity je nový koncept, který k jeho podpoře potřebuje nové hry. Přesto není mnoho společností, které mají zkušenosti s přepravou těžkého nábytku s obrazovkami, takže to není úplně mimo týmovou kormidelnu.

Materiál je zajímavý. A plný slibů! Tým Arcade1up připravil pro budoucnost herní stůl Infinity s USB porty a slotem pro karty, které v tuto chvíli nic nedělají. Jak vývojáři vyvíjejí více zkušeností a funkcí, neustále dochází k aktualizacím softwaru. Můžete hrát online s dalšími přáteli majitele stolu! A řve to? Na stole? Ano, samozřejmě.

Ale prozatím? Nedá se na tom moc dělat. Seznam spuštění softwaru většinou obsahuje dobře zavedené hry Hasbro a obecné ceny ve veřejné doméně. Hry se z velké části snaží co nejvíce replikovat fyzický zážitek. Všechny své figurky musíte přesunout ručně. Tabulka vás nutí číst jinému jeho hráči Triviální pronásledování otázky. Každé písmeno vašeho slova musíte zasunout na místo Hrabat. Je to pochopitelná pozice, ale někdy jsme prostě chtěli dělat trochu méně manuální práce. Zvláště u velkých obrazovek a zakrývání a odkrývání našich stojanů na dlaždice.

recenze herního stolu arcade1up infinity

V současném rozsahu existuje několik silných stránek. Monopole et Hrabat cítit nejrobustnější a nejúplnější. Je logické, že se těmto populárním hrám dostává největší pozornosti. Je trochu únavné muset ručně přesouvat svůj Monopole kousky, protože není na výběr, a to věci trochu zpomaluje. Přesto je jedním z hlavních problémů hry to, že lidé porušují pravidla, takže jejich automatizace pomáhá. Stejně jako pravidlo aukce! Přesto existují domácí pravidla, takže už tak mizernou sadu pravidel ve hře můžete ještě více pokazit, pokud se vám to tak líbí.

Chess je aplikace, která by opravdu mohla použít vyladění. Vypadá to, že by bylo těžké pokazit implementaci šachu pro více hráčů, ale verze IGT používá pohled shora dolů na 3D figurky. V praxi je většina vaší snahy vynaložena na vzájemné rozlišování částí. Ztrácí hmatový pocit ze skutečných částí, aniž by bylo snadné používání většiny digitálních verzí. Možnosti vám umožňují vybrat různé materiály pro díly, což je zábava! Ale opravdu potřebuje schopnost používat ploché symboly.

Vypadá to, že herní stůl Infinity se blíží a vývojáři to vědí. Hry se zdají být dokončeny v opačném pořadí složitosti a tlačí zpět na jednoduché a snadné věci, aby zvýšily počet spuštění hry. Znamená to, že je tu hodně ... osamělých? A co dámy? Existuje dokonce, bez legrace, aplikace ubrusu. Systém je schopen spousty věcí, ale tyto počáteční aplikace s nimi nic moc neudělají.

Existují také některé hardwarové chyby. Některé lze snadno opravit! Stejně jako křehké příslušenství. Abych byl spravedlivý, nepoužívá je mnoho her, ale zkušenosti s kryty papírových obkladů jsou rozhodně menší než luxus. Ostatní ... možná ne. Celý stůl je skvělý, což je technologická volba, kterou mnozí až příliš dobře znají. Vypadá to jasněji, když to poprvé vidíte? Tak určitě. Ale je to něco, co byste měli trefit do hromady a někdy se o to i opřít. Okamžitě je spousta skvrn a matný povrch by toho hodně zmírnil.

Příslib herního stolu Infinity je nakonec zvládnout složité a jedinečné nápady. Sada her Asmodee, jako je Jízdenka et epidemický, by měl být připraven na veřejné spuštění systému. (Za příplatek.) Pomůže vám to! Digitální systém svítí, když může pomoci s výpočty a konfigurací. Co ale stůl opravdu potřebuje, jsou některé originální nápady určené pro platformu.

Arcade1up to ví a tvrdě prosazuje své poselství: chceme pomoci vývojářům vytvářet hry pro tuto věc. Bohužel se zdá, že tým se odvolává na přitažlivost platformy. Pokud to postavíte, přijdou? Na tak malém trhu se to však pravděpodobně neobejde bez přímého financování, něco, co Arcade1up zatím nenabízí jako pobídku. Bez něj se hráčská základna pravděpodobně nerozroste natolik, aby mohla podporovat větší komunitu vývojářů.

Arcade1up pokračuje v procesu odesílání herního stolu Infinity nyní přispěvatelům na Kickstarteru. Veřejné předobjednávky budou spuštěny 17. července 2021. Je k dispozici výhradně prostřednictvím Best Buy.