Recenze: Fight Crab (Nintendo Switch)

Král korýšů

Fight Crab je bojová hra se spoustou smíchu na Nintendo Switch, která zahrnuje svou směšnou povahu!

V některých ohledech mi Fight Crab připomíná bojovníky z poloviny 90. let.Ty hry, které se snažily odlišit od lidských hodů ve Street Fighter, Mortal Kombat, Samurai Shodown a tak dále tím, že měly dinosaury, roboty, hliněné koule atd. Fight Crab má obří korýše, kteří vedou boj, aby zvýšili bojovou akci.

Teď musím postoupit o úroveň výš a říct, že tato hra může být tak trochu schránka. To neznamená, že to nemá hloubku. Asi je to promyšlenější, že jsem nehrál dost na to, abych byl kompetentní. Ale stejně si mě to získalo, i přes ty vtípky. Na pokusu o převrácení kraba nebo humra mlátením fanouškovskou dlaní nebo vozidlem je něco, u čeho se té absurditě neubráníte smíchu.

Existuje mnoho zbraní, které si nakonec můžete koupit, od relativně levných zbraní, jako je nůž nebo páčidlo, až po Excalibur. Je to jako něco, co vychází z Calvinovy ​​mysli Calvin a Hobbes, a to není nikdy na škodu. Nezapomeňte také uložit, abyste se dostali na vyšší úroveň, v pěti různých oblastech.

Nejsou to jen sádry a zbraně; to jsou oblasti, se kterými bojujete. Od města, přes středověký chrám, po desku stolu v čínské restauraci a další, to jsou místa, která si zapamatujete. Nabízejí prostor pro pohyb všemi směry a spoustu možností chytit se, abyste zabránili rušnému chaosu.

To vše je atypické, včetně ovládání, ale sedm tutoriálů zajistí, že se v tom budete alespoň orientovat. Ovládání každého drápu jednotlivě, lezení po stěnách a bojování jednotlivých i více bitev je sice obtížné zvládnout, ale je poměrně snadné se naučit. Mějte na paměti, že tito korýši se pohybují jako obři, kterými jsou. Navíc, stejně jako Smash Bros., 100% poškození neznamená, že máte vyhráno.

Bohužel jsem nemohl najít žádnou aktivitu online, ačkoli možnosti byly chytré. Můžete vytvořit místnost pro přátele, být divákem, abyste se naučili triky, nebo dokonce hrát online, dokonce i s PC přehrávači. Může to být denní dobou, kdy jsem to zkoušel, nebo tím, že je hra nová. Zatímco místní si představuji k lepšímu, nedostatek online aktivity je trochu zklamáním. Sóloví hráči si užijí hraní po celou dobu kampaně, ale místní hraní dá práci nohou a smíchu. I když je to bojovník, jeho hodnocení E10 + by vám mělo napovědět, že si ho bez větších problémů užijí i ti nejmenší.

Eklektický soundtrack stojí za poslech nebo dva... nebo více! Je to jako polévka z kuchyňského dřezu v hudební podobě. Trocha feudalismu, techno-popu, ska fiesty, alternativního hip hopu, pohodového poslechu a ještě víc – dokonce i některé texty jsou pro pořádek přidány. Skutečnost, že se zdá, že tak velký výběr skladeb tak dobře zapadá do akce, svědčí o chuti této hry. Špičková hudba!

I když Fight Crab není zdaleka nejlepší bojovkou, jakou jsem hrál, je to jeden z nejzábavnějších bojovníků, který i přes jeho výstřednosti dodává titulu skutečnou hodnotu. Hrát sólo se však bude opakovat, takže se ujistěte, že máte doma nějaké na hraní, abyste jedinečnému bojovému krabi dodali trvalou sílu.