Recenze 'Super Mario 3D All-Stars', mini-pohledy s 'Super Punch Patrol' a nejnovější verze a prodeje

Dobrý den, milí čtenáři, vítáme vás u souhrnu SwitchArcade z 21. září 2020. Jsme na začátku dalšího týdne, kdy míříme do rušné části roku ohledně vydání her. V dnešním článku přinášíme kompletní recenzi Super Mario 3D All Stars, stejně jako minipohledy Super Punch Patrol, Síla vesmírné elity, A Space Elite Force 2. Je tu nová verze ke shlédnutí, i když není příliš vzrušující. Máme také obvyklé seznamy příchozích a odchozích prodejů. Pojďme!

Komentáře

Super Mario 3D All-Stars (59,99 $)

Kolekce klasických titulů může být úspěšná dvěma způsoby. První je přinést kolekci skvělých her, které je vždy zábavné hrát na nové platformě. Druhým způsobem je být vysoce kvalitním historickým diskem, který poskytuje zajímavý kontext a doplňky, které pomohou vytáhnout to nejlepší z obsažených her. Super Mario 3D All Stars má vysoké skóre v první kategorii, ale sotva boduje ve druhé. Pokud však hledáte úžasné hry, které byste si mohli zahrát na svém přepínači, užijete si s tímto balíčkem spoustu zábavy.

Jsou zde zahrnuty tři hry: Super Mario 64, Super Mario Sunshine, A Super Mario Galaxy. Mohlo být dobré to mít Super Mario Galaxy 2 nebo dokonce Super Mario 3D země tady, ale to je to, co máme. Všechny tři hry dostaly vylepšené rozlišení spolu s několika dalšími vizuálními vylepšeními a můžete si vychutnat soundtrack každé hry z hlavní nabídky. To je vše, co dostanete. Žádné umělecké galerie, žádné stavy uložení, žádné velké grafické změny, žádné rozhovory s vývojáři nebo něco podobného. Nemůžete ani přemapovat ovládání ve hře. Tři hry. Tři zvukové stopy. Tohle je dohoda.

Naštěstí jsou hry opravdu skvělé. Super Mario Galaxy může být jednou z nejlepších her vůbec, a Super Mario 64 neuvěřitelně dobře se drží hry své historické a průkopnické povahy. Super Mario Sunshine… No, má to své momenty. Je to určitě jedno z nejpodivnějších 3D Mario Hry. Mezi těmito třemi hrami můžete mít hodiny a hodiny zábavy, frustrace a fascinace. A myslím, že i bez explicitního kontextu tyto hry mluví samy za sebe jako snímky z různých ér Nintenda a videoherního průmyslu jako celku. Někdy přitěžující, jako v případě Super Mario 64Ovládání fotoaparátu.

Super Mario 64 et Super Mario Sunshine pracovat pod plnou emulací, s Super Mario Galaxy zjevně vyžadující smíšený přístup z jakéhokoli důvodu. V případě Super Mario 64, vizuální vylepšení zahrnují grafiku s vyšším rozlišením, vylepšené textury v místech a čistší uživatelské rozhraní. Bohužel zde není možnost velké obrazovky. Existuje více náladových způsobů, jak hrát tuto hru neoficiálně, ale stále je to skvělý způsob, jak si užít klasiku všech dob. Buďte připraveni na problémy s kamerou, protože volně pohyblivá kamera pod kontrolou hráče nebyla v době vzniku této hry věcí.

Super Mario Sunshine je černou ovcí rodiny 3D Mario a po přehrání hry v této sadě a hledání duše si myslím, že si tento status zaslouží. Jsou věci, které v této hře fungují opravdu dobře, ale jsou tu některé její skvělé části, které je opravdu těžké si užít. Byl přinucen pomoci Gamecube signalizací a stejně jako jeho partner byl umístěn podobným způsobem The Legend of Zelda: Wind Waker, toto ukazuje. Přesto má několik zajímavých nápadů, které stojí za to prozkoumat.

V této verzi je několik chyb v emulaci, i když nic vážného. Rozlišení bylo zvýšeno, byla implementována širokoúhlá obrazovka a ovládací prvky vodního spreje, které využívaly analogové spouštěče Gamecube, byly přemapovány podle vašich nejlepších schopností. Tlačítko R funguje, jako byste klikli na spouštěcí tlačítko na Gamecube, zatímco ZR funguje, jako byste jej stlačili do poloviny. Předrenderované cutscény byly zmenšeny pomocí AI a je to docela zřejmé. Nebyl nahrán žádný nový zvuk, takže všechny případy postav, které mluví o ovládání pomocí tlačítek, jsou nešikovně oříznuty. Když už bylo řečeno, je to skvělý způsob, jak využít Super Mario Sunshine.

A to nás přivádí k Super Mario Galaxy, hvězda show, pokud si vybrat jednu. Tato hra se mi tak líbila, že jsem koupil kopii pro přítele, protože jsem se musel podělit o radost. Jde o „videohry“ jedním z nejlepších možných způsobů. Jednalo se o hru pro Wii, takže zde bylo přirozené ovládání pohybu a ukazatele, ale na rozdíl od spousty her na této platformě zde většinou fungovalo. Je tu pár. hvězdy, které tomu daly čistý trik, ale obecně věci fungují velmi intuitivně, nicméně právě tento aspekt představoval největší výzvu při uvedení hry do systému bez ovladačů Wii.

S tím máte k dispozici několik možností Super Mario 3D All Stars verzi, podle toho, jak hrajete. Hra se bude vždy snažit používat gyroskopické senzory v ovladačích tam, kde to má smysl. Co se týče ukazatele, který se používá pro věci jako sbírání a střílení hvězd nebo zamykání pro střílení hvězd, záleží na tom, v jakém režimu se nacházíte. V přenosném režimu budete muset jako náhradu použít dotykovou obrazovku. Jeho… dobře. Určitě to není intuitivní, ale obecně to funguje. V dokovaném nebo stolním režimu můžete používat Joy-Cons nebo Pro Controller. Použijí své vestavěné gyroskopické senzory k předstírání funkce ukazatele, a zatímco rychle ztratí stopu, můžete kurzor znovu vycentrovat stisknutím tlačítka R. Joy-Cons zde fungují o něco lépe než ovladač Pro, i když.že obojí je podle mě lepší než dotykové ovládání.

Mariův rotující pohyb byl jedním z nejběžnějších použití pohybového ovládání v původní hře, a i když se někteří lidé nestarali o celý proces třesení při jeho provádění, zjistil jsem, že mi to dělá dobře. No, tentokrát budou spokojené obě strany. Otáčení můžete aktivovat stisknutím tlačítka Y nebo můžete zatřepat ovladačem Joy-Con nebo Pro, pokud si to přejete. Kromě změn v ovládání získá hra zvýšení rozlišení (vypadá ještě fantasticky), velká obrazovka má nyní standardní poměr stran a... no, to je asi tak vše. Můžeš hrát Super Mario Galaxy na vašem přepínači. Toto je země.

Není pochyb o tom Super Mario 3D All Stars mohlo to být lepší. Mohl mít více doplňků. Mohl mít více zápasů. Zahrnuté hry mohly mít více vylepšení. Nic z toho nebudu popírat. Ale když si sáhnu na srdce a posoudím tuhle hru za co je tady spíše než to, co je neOsobně si myslím, že je to skvělá volba, kterou by měl každý majitel Switche alespoň zvážit. Super Mario 64 et Super Mario Galaxy jsou značky na volném moři pro žánr 3D platforem a Super Mario Sunshine může být méně, ale stále nabízí spoustu zábavy. Nákup těchto her v jejich původních formátech vás také bude stát mnohem více, než je pořizovací cena tohoto balíčku. Pokud dovolím, aby hry mluvily samy za sebe, poselství je hlasité a jasné: je to tak Mario čas!

Skóre SwitchArcade: 4,5 / 5

Minipohledy

Super Punch Patrol (4,99 $)

Clive Shooter vývojář Bertil Horberg zřejmě dal Super Punch Patrol společně v relativně krátké době v karanténě. Je tak zdvořilý, že si to nikdy neuvědomíš. Na rozdíl od některých nedávných beat-em-upů se tato hra nijak zvlášť nezajímá o posun žánru kupředu. Je to jen dobrý ol 'klasický rváčský zážitek, silně informovaný o hrách jako Teenage Mutant Ninja Turtles: The Arcade Game, Streets of Rage, A Double Dragon. Je to docela přímý dosah a může to být neuvěřitelně obtížné. Přesto jsou souboje solidní a existuje několik zábavných věcí, které můžete odemknout i bez toho, abyste hru porazili. Za pět babek je to hra, kterou lze snadno doporučit fanouškům poražených.

Skóre SwitchArcade: 3,5 / 5

Space Elite Force (2,99 $)

I když se tato hra na první pohled zdá být a Steredenn- Styl střílečky grind-em-up, sdílí opravdu jen některé povrchové prvky. Svou loď můžete upgradovat pomocí nasbíraných kousků, ale ve skutečnosti k tomu musíte dokončit etapu. Jako takový musíte být schopni porazit současnou scénu tím, co máte. Ovládání je dobré a akce docela v pohodě. I když zde není tolik kroků, další režimy pomáhají věci trochu roztáhnout. Na Switch jsou propracovanější střílečky, ale za tu cenu těžko budete hledat mnohem lepší než tohle.

Skóre SwitchArcade: 3/5

Space Elite Force 2 (4,99 $)

Toto pokračování je velmi podobné originálu, ale má o něco lepší produkční hodnoty a některé drobné změny v několika systémech. Je však také o pár dolarů dražší, což podle mého názoru trochu usnadňuje její upgrady ve srovnání s hodnotovou nabídkou původní hry. Přesto, pokud jste si první hru užili a chcete po prosazení jejího relativně chudého obsahu víc, je to další logický krok.

Skóre SwitchArcade: 3/5

Nouvelles verze

Ptáci a bloky (4,99 $)

Páni, to vrací staré vzpomínky. Pamatujete si, když tento druh fyziky s nízkým nájemným byl v módě App Store? V něm je myšlenkou, že ptáci by měli být vedeni na bezpečnou půdu. Což není sol, protože to říká hra. Místo toho je to kus kamene. Každopádně odstraňte bloky tak, že se jich dotknete (tento nelze hrát v TV režimu) a doufejte, že ptáci spadnou tak, že dopadnou na kusy kamene. Existuje 80 úrovní, a pokud se toho nemůžete nabažit po prvních 10 nebo dvou, pak jste to udělali těžší než já. Pokud se vám nápad líbí natolik, že si zahrajete celou hru, myslím, že dostanete to, za co zaplatíte. Můžete si to zdarma vyzkoušet v App Store a zjistit, jak vám to jde.

Odbyt

(Severoamerický internetový obchod, americké ceny)

O víkendu bylo mnoho nových výprodejů, včetně nových nízkých cen ve verzích WB Games, jako je LEGO City Undercover. Darkest Dungeon je opět v prodeji, a to divné Zrada v Beatdown City je také snížena. Původ Ys je nyní k dispozici pro předobjednávku s 20% slevou a za předpokladu správného přenesení vás mohu ujistit, že hra je vynikající. V outboxu je toho hodně, přičemž pravděpodobně nejvíce stojí za zvážení tituly Bandai Namco.

Vyberte nové hry při propagaci

Zrada v Beatdown City (12,99 $ od 19,99 $ do 21/09)
SuperMash (9,99 $ od 19,99 $ do 22/09)
Klub pro boj se zvířaty (1,19 $ od 3,99 $ do 9/25)
Kybernetický protokol (0,99 $ od 9,99 $ do 9/25)
Trapný spěch (0,99 $ od 4,99 $ do 9/25)
Policie OMG (0,99 $ od 4,99 $ do 9/25)
Vampire: Coteries of NY (10,99 $ od 19,99 $ do 9/25)
Pilot Nirvana Yume (1,99 $ od 4,99 $ do 9/25)
Darkest Dungeon (14,99 $ od 24,99 $ do 26/09)
GORSD (15,29 $ od 16,99 $ do 26/09)
#Zábava (10,49 $ od 14,99 $ do 26/09)
Konfrontace Scribblenauts (9,99 $ od 39,99 $ do 28/09)
Scribblenauts Mega Pack (9,99 $ od 39,99 $ do 28/09)
Lego dc super padouši (17,99 $ od 59,99 $ do 28/09)
Kolekce Lego Harry Potter (12,49 $ od 49,99 $ do 28/09)
Videohra LEGO Movie 2 (11,99 $ od 39,99 $ do 28/09)

LEGO Jurský svět (11,99 $ od 39,99 $ do 28/09)
LEGO The Incredibles (17,99 $ od 59,99 $ do 28/09)
Lego světy (8,99 $ od 29,99 $ do 28/09)
Filmová hra LEGO NinjaGo (12,49 $ od 49,99 $ do 28/09)
LEGO Marvel super hrdinové 2 (8,99 $ od 29,99 $ do 28/09)
LEGO City Undercover (8,99 $ od 29,99 $ do 28/09)
Auta 3: vyhrát (9,99 $ od 39,99 $ do 28/09)
Quest hunter (9,99 $ od 19,99 $ do 28/09)
Neon pohon (3,99 $ od 9,99 $ do 28/09)
Tajný řád: RttBK (8,99 $ od 14,99 $ do 28/09)
Hexologické (0,29 $ od 2,99 $ do 28/09)
Aborigènes (0,89 $ od 4,99 $ do 28/09)
Ďábelský (0,89 $ od 4,99 $ do 28/09)
Jenny LeClue - detektiv (19,99 $ od 24,99 $ do 28/09)
Řev! jurský (0,99 $ od 4,99 $ do 29/09)

Apocalipsis pelyněk (1,49 $ od 4,99 $ do 29/09)
Skyhill (0,99 $ od 4,99 $ do 29/09)
My. Revoluce (4,99 $ od 19,99 $ do 29/09)
Golazo! (4,49 $ od 14,99 $ do 29/09)
Big Pharma (5,99 $ od 29,99 $ do 29/09)
Pomoc přijde zítra (4,99 $ od 19,99 $ do 29/09)
Funny Rabbit Adventures (0,49 $ od 4,99 $ do 9/29)
Původ Ys (15,99 $ od 19,99 $ do 10/1)
Dominuje: desková hra (7,41 $ od 9,89 $ do 10/1)
Tamiku (3,99 $ od 4,99 $ do 10/5)
Bláznivý masakr (0,29 $ od 4,99 $ do 10/6)
Hyperparazit (8,99 $ od 17,99 $ do 10/6)
Hledání hub (0,29 $ od 2,99 $ do 10/6)
Hořící zobáky (1,99 $ od 14,99 $ do 10/6)
sudoky (0,74 $ od 2,99 $ do 10/7)

Lockstone (0,74 $ od 1,49 $ do 10/8)
Wordify (0,69 $ od 2,99 $ do 10/8)
X řádků (0,49 $ od 1,99 $ do 10/8)
Nekonečné řady (0,49 $ od 1,99 $ do 10/8)
Velký výlet (1,24 $ od 4,99 $ do 10/8)
Promiň, Jamesi (1,24 $ od 4,99 $ do 10/8)
Kouzlo Kakura (0,74 $ od 2,99 $ do 10/8)
Animal Up! (0,74 $ od 2,99 $ do 10/8)
Frozen Friends (0,99 $ od 9,99 $ do 10/8)
Výpad (0,74 $ od 2,99 $ do 10/8)
Akane (0,99 $ od 4,99 $ do 10/9)
Broken Circle Journey (6,40 $ od 8,00 $ do 10/9)
Sim autoškola (10,49 $ od 13,99 $ do 10/9)
Dex (14,99 $ od 19,99 $ do 10/9)
Tharsis (7,19 $ od 11,99 $ do 10/9)
Warlocks 2: Bůhové vrahy (1,79 $ od 17,99 $ do 10/9)
Rimelands (0,99 $ od 9,99 $ do 10/9)
Bowling Crazy Strike EX (3,99 $ od 9,99 $ do 10/11)

Prodej končí zítra, v úterý 22. září

8 kapes na míč (1,97 $ od 5,99 $ do 22/09)
Mimozemská plavba (4,52 $ od 11,30 $ do 22/09)
Bitevní loď (9,99 $ od 19,99 $ do 22/09)
Vydrž se mnou: ztracení roboti (1,99 $ od 4,99 $ do 22/09)
Quest of the best (11,99 $ od 29,99 $ do 22/09)
Carcassonne (7,99 $ od 19,99 $ do 22/09)
Catania (9,99 $ od 19,99 $ do 22/09)
obsah (14,99 $ od 29,99 $ do 22/09)
Legendy Deer Drive (5,99 $ od 19,99 $ do 22/09)
Stupně separace (5,99 $ od 19,99 $ do 22/09)
Festival Disney Tsum Tsum (24,99 $ od 49,99 $ do 22/09)
Dragon Ball FighterZ (9,59 $ od 59,99 $ do 22/09)
Dragonball Xenoverse 2 (9,99 $ od 49,99 $ do 22/09)
FunBox Party (0,29 $ od 1,99 $ do 22/09)

Bůh jedlík 3 (19,79 $ od 59,99 $ do 22/09)
Loď Jejího Veličenstva (8,79 $ od 10,99 $ do 22/09)
Isoland (1,88 $ od 2,17 $ do 22/09)
Isoland 2 (2,71 $ od 3,62 $ do 22/09)
Nebezpečí (7,99 $ od 19,99 $ do 22/09)
Katamari Damacy Reroll (9,89 $ od 29,99 $ do 22/09)
Trochu přes noční můry (7,49 $ od 29,99 $ do 22/09)
Malý trojúhelník (8,09 $ od 14,99 $ do 22/09)
Pán prstenů: Dobrodružná mapa (9,99 $ od 19,99 $ do 22/09)
Monopole (9,99 $ od 39,99 $ do 22/09)
Pan Driller DrillLand (22,49 $ od 29,99 $ do 22/09)
Munchkin: Quacked Quest (9,99 $ od 24,99 $ do 22/09)
Spravedlnost mého hrdiny (19,79 $ od 59,99 $ do 22/09)
Spravedlnost mého hrdiny 2 (35,99 $ od 59,99 $ do 22/09)
Naruto Ultimate Ninja Storm 4 (34,99 $ od 49,99 $ do 22/09)
Trilogie Naruto: Ninja Storm (19,99 $ od 39,99 $ do 22/09)

Ni no Kuni: WotWW (14,99 $ od 49,99 $ do 22/09)
Ninjin: Carrot Clash (1,99 $ od 9,99 $ do 22/09)
One Piece Pirate Warriors 4 (35,99 $ od 59,99 $ do 22/09)
One Piece Unlimited World Red (9,99 $ od 39,99 $ do 22/09)
OTTTD (0,49 $ od 7,99 $ do 22/09)
Nahradit: Mech City Brawl (15,99 $ od 39,99 $ do 22/09)
epidemický (7,99 $ od 19,99 $ do 22/09)
Pew packa (2,48 $ od 6,99 $ do 22/09)
RAD (7,99 $ od 19,99 $ do 22/09)
Deštivé město (6,44 $ od 7,58 $ do 22/09)
RIZIKO globální nadvlády (9,99 $ od 19,99 $ do 22/09)
Místnosti: Anne & George (8,84 $ od 14,99 $ do 22/09)
Zloděj lebek (0,98 $ od 2,99 $ do 22/09)
Dragon Ball Super hrdina (17,99 $ od 59,99 $ do 22/09)
SuperMash (9,99 $ od 19,99 $ do 22/09)

Meč Art Online: Fatal Bullet (17,99 $ od 59,99 $ do 22/09)
Taktická mysl (0,44 $ od 2,99 $ do 22/09)
Tales of Vesperia: definitivní (14,99 $ od 49,99 $ do 22/09)
Simulátor mechaniků tanků (14,39 $ od 17,99 $ do 22/09)
Trine 4: Nightmare Prince (8,99 $ od 29,99 $ do 22/09)
Trine: Ultimate Collection (14,99 $ od 49,99 $ do 22/09)
Triviální pronásledování Live! (9,99 $ od 19,99 $ do 22/09)
Troll a já (2,99 $ od 29,99 $ do 22/09)
Ultimate Racing 2D (4,99 $ od 9,99 $ do 22/09)
OSN (3,99 $ od 9,99 $ do 22/09)
Kolo štěstí (7,99 $ od 19,99 $ do 22/09)

To je pro dnešek vše, přátelé. Doufáme, že na zítra máme nějaké skvělé zprávy a také skvělé prodeje. Přinejmenším bude recenze nebo dvě, které je třeba zkontrolovat. V tuto chvíli nejsou žádná plánovaná vydání, ale věci na Switch neustále padají z nebe, takže kdo ví? Doufám, že máte všichni nezapomenutelné pondělí a jako vždy děkujeme za přečtení!