Recenze: Concept Destruction (Nintendo Switch)

Chtěli jste někdy postavit motorizovaná kartonová auta, abyste je mohli zúčastnit demoličního derby? Nyní je vaše šance v arkádové akční hře Concept Destruction. Otázka zní: je hra úspěšná, nebo totální troska?

Zničení konceptu

Příběh vypráví, že jste výrobce automobilů a snažíte se rozhodnout, který z jejich dalších modelů je nejbezpečnější pro uvedení do výroby. Aby to zjistili, vyrábějí jeho kartonové verze a mají demoliční derby. Vítězství ve všech osmi derby rozhodne o tom, který model bude uveden do výroby.

Pravidla jsou jednoduchá: body získáváte rozdrcením ostatních vozidel. Udržením auta mimo etapu získáte více bodů. Každý zápas trvá tři minuty a hráč s nejvyšším počtem bodů na konci – nebo pokud je vaše vozidlo jediné, které zůstává v pohybu – vyhrává. Hráči mohou být také diskvalifikováni, pokud se jejich vůz po určitou dobu nepohne nebo nesrazí s jiným vozem. Pokud vám to hrozí, v horní části obrazovky se objeví počítadlo.

Zničení konceptu

Kromě celkového poškození, které jejich vozidlo utrpí, existuje několik dalších věcí, které by hráči měli mít na paměti, pokud chtějí vyhrát, jako je celkový stav motoru. Jet plnou rychlostí, abyste někoho srazili, můžete hodně poškodit jeho auto, ale také to hodně zatíží váš vlastní motor. Použití boostu také zatěžuje vaše auto. Všiml jsem si, že se výdrž baterie snižuje, ale nikdy není úplně vybitá. Lze jej však vyjmout ze zásuvky. Pneumatiky se mohou také poškodit a při nárazu vozidla na správném místě dokonce spadnout; to má za následek problémy s pilotováním.

Existuje kampaň pro jednoho hráče, kde se auta odemykají. Body získané během tahů vám umožní odemknout nová vozidla, když vyděláte dost. Odemknutí všech aut pravděpodobně zabere více než jednu hru, protože skóre se resetuje na začátku každého nového kola derby. Nechybí ani survival mód, kde hráči vidí, jak dlouho vydrží s příchodem vln aut.

Opravdu jsem si užil čas strávený hraním Concept Destruction. Má hodně co získat, ale slušná částka ho mohla zlepšit. Režim kampaně se zdál trochu krátký; jako by něco chybělo. Možná místo odemykání aut mohl být nabízen nákup upgradů. Vylepšení vozu mohlo hře skutečně přidat hloubku a také by pomohlo upravit příběh, protože obecným motivem je najít nejbezpečnější auto. Přestože je nabízen multiplayer, pojme pouze dva hráče.

Zničení konceptu

Jsem také na plotě poškození. Část mě si myslí, že některá vozidla mohla být vyváženější, pokud jde o množství poškození, které by mohla utrpět, nebo o zranitelnost, která mají. Některá auta by se mohla snadno samozničit upuštěním baterie při nárazu do jiného vozidla. U jiných vozidel bylo extrémně snadné spálit motor. Druhá moje část si myslí, že taková jsou skutečná auta, každé má svá pro a proti.

Zpočátku jsem měl pocit, že Concept Destruction je trochu nevýrazný, ale po odemknutí několika vozidel a jejich otestování jsem si začal uvědomovat, že každé vozidlo změnilo herní strategii. Je to víc než herní styl pro rychlou jízdu a rozbití vašeho auta do jiného vozidla. Za požadovanou cenu 4,99 $ to rozhodně stojí.