Recenze: Space Crew: Legendary Edition (Nintendo Switch)

Space Crew je velmi zajímavá hra. Její okouzlující vizuální zpracování ve skutečnosti neukazuje, jak moc vám hra dá zadek. Je drsný, brutální, nelítostný, a přesto si zachovává zdravou dávku zábavy. Legendary Edition řekla: "Hele, co kdybychom do hry přidali ještě víc, ale zachovali ji stejně brutální?" I když hra není úplně vyvážená a místy působí nespravedlivě, Space Crew: Legendary Edition je natolik zábavná, že ji mohu doporučit, pokud jsou nároční vesmírní simové tím typem hry, který hledáte.

V naší původní recenzi Space Crew jsme řekli: "Naučíte se, jak používat všechny triky, které vaše posádka dokáže, abyste přežili, nebo budete umírat znovu a znovu jako já." I když jsem neměl prostor pro chyby, stále mě Space Crew bavili, takže jsem chtěl porazit jejich mise, jen abych je naštval. Odstraňte jednoduchý neexistující scénář a dostanete stimulující a přiměřeně příjemnou prostorovou SIM kartu. Buď se vám to bude líbit, nebo to budete nenávidět.

S Space Crew: Legendary Edition získáte základní hru plus zcela novou kampaň, nové venkovní týmové mise a nové členy Legendary Crew. Celkem za 25 dolarů získáte docela dost nového obsahu. Pokud jste dříve vlastnili Space Crew, je tato legendární edice zcela zdarma. Nakonec stejné problémy, které jsme zmínili v naší původní recenzi, existují i ​​v legendární edici.

Space Crew: Legendary Edition je stále velmi obtížná, což je součástí cíle hry.Ano, existuje stupnice obtížnosti, která ji trochu snižuje. Přesto se vyskytly případy, kdy se věci opravdu zhoršily, a místo toho, abych viděl jasnou odpověď proč, jsem byl frustrovaný, že jsem nevěděl, co se stalo. Je pravda, že úroveň detailů, kterou ve hře ovládáte, je docela působivá. Každé rozhodnutí je na vás. Přesto jsem zjistil, že je to součást problému. Měl jsem tolik věcí na práci, tolik rozhodnutí, že jsem někdy úplně zapomněl, co jsem měl dělat, a zemřel.

Vesmírná posádka

Jde o to, že Space Crew: Legendary Edition má vždy své zábavné časy. Když se zamyslíte nad tím, jak je to náročné, a nad všemi úkoly, které musíte splnit, je pod ním zábavná simulace. Opravdu máte pocit, že vytváříte vlastní posádku a vlastní loď a vydáváte se na své vlastní jedinečné dobrodružství. S novým obsahem z Legendary Edition máte spoustu obsahu, který můžete zaměstnávat.

Nakonec pro mě Space Crew: Legendary Edition spadá do kategorie „určitý typ hry pro určitý typ hráče“. Pokud jste nikdy nehráli náročné vesmírné simulace nebo je tak dobře neznáte, pak si opravdu nemyslím, že Space Crew je pro vás. Je to těžké, se spoustou systémů, kterým musíte rozumět a ovládat je. Je to velmi nemilosrdné, navzdory tomu, jak hra zpočátku vypadá. Pokud však máte rádi náročné vesmírné simulace a hledáte něco nového, co byste mohli hrát na svém Nintendo Switch, pak je Space Crew: Legendary Edition pravděpodobně hrou, kterou si užijete.