Recenze: Goat Simulator 3 je stále hloupý sandbox

kozí simulátor 3 recenze

Takže jsem onehdy vyvolal Boží hněv, který mi opravdu zabránil najít klíč od koupelny na benzínové pumpě včas, abych se mohl zúčastnit místního setkání IBS. Naštěstí mi to nezabránilo v práci na veřejné soše a účasti na komiksu. Není to tak, že bych měl opravdu zvláštní den. Naopak jsem s tím strávil asi hodinu Kozí simulátor 3. Sandboxový simulátor známý tím, že hází kozy (a „kozy“) do podivných prostor a nechává vládnout fyzice a broukům, je přesně to, co byste očekávali. Jednoduše řečeno, je to dobrý čas, i když to může zahrnovat závadu nebo dvě i po prvním náplasti.

Pokud přijdete na Kozí simulátor 3 při čekání na příběh jste si vybrali špatnou hru. Je to 100% šance na divokou zábavu a prozkoumání. Ano, začíná to odesláním Skyrimzačátek s příliš dlouhým monologem vykořisťovatelského farmáře a několika koz uvězněných ve voze, mířících vstříc svému „osudu“. (Tedy obyčejný život na farmě, kterou používá zmíněný farmář.) Jste však zvláštní. Po výstavě jste uvedeni mezi Ilumináty. Ale jakmile to uděláte, váš život je váš. Buďte kozou, kterou chcete být.

To znamená, že můžete být upřímně „milí“. Existují questy, ke kterým se můžete dostat a které zahrnují pomoc lidem. Jedním z prvních, které najdete, je oprava zemědělského zařízení. Další poblíž odemyká koupelnu pro někoho v nouzi. Existují také neutrální questy. Například navrhování kostýmu na komediálním sjezdu. Jakmile to uděláte, NPC kolem vás začnou otřásat vaším „vzhledem“. Pak jsou tu chaotičtější, až ďábelské mise. Například dokončíte rozpracované umělecké dílo... uh... odstraníte lidi a pověsíte je tam. Nebo v jiném případě budete mít za úkol najít tři NPC, kteří se odvážili (lapat po dechu) píšťalka. Na mapě je v podstatě šest regionů, přičemž každá oblast nabízí svou vlastní identitu. Odemknutí kozí věže v každém z nich zviditelní věci a umožní vám vidět silnice a zajímavá místa.

Kromě těchto viditelnějších misí, které se na mapě objevují se zjevnými zelenými vykřičníky, existují instinkty. Začnete těmi základními, které slouží jako návod, jak někoho seznámit s příkazy. Když najdete Instinct Sanctuaries po celém světě, získáte tipy na další pronásledování. Člověk by se mohl 10krát odrazit na trampolíně. (Je to těžší, než to vypadá.) Dalším je založit oheň, aby vyjel hasičský vůz, což znamená, že dokončíte Instinkt řídit hasičský vůz. Ty vám dávají karmu.

Tony Shark

Co je jedním z mnoha typů „odemykatelných“ cílů? Kozí simulátor 3. Karmu lze utratit za možnosti přizpůsobení nebo různé druhy koz. Například Tony Shark je žralok na skateboardu s vyplazeným jazykem. Vysoká koza je žirafa. Líbilo se mi, že každý mohl hrát jinak, kvůli věcem, jako je Tony Shark, který byl níže než zem. Kozí věže jsou sídlem Iluminátů a k odemčení vyžadují body. Jak? Buď koza. Projděte si mise. Experimentujte s tím, co svět nabízí. Postupují na úroveň prakticky jakýmkoliv typem akce, včetně hledání nových věží a odemykání věcí, jako jsou nové položky přizpůsobení.

Pokud jde o tento patch, vlastně jsem odložil psaní recenze až po spuštění. To je způsobeno tím, že některé minihry se spoléhají na multiplayer a některé pády před aktualizací. Naštěstí byly věci po použití oprav mnohem stabilnější. Ano, stále existují problémy s občasným zadrháváním, ořezáváním nebo vyskakováním textur. Vzhledem k typu hry je to však normální. Nejhorší problém, se kterým jsem se setkal, by byly velké poklesy snímkové frekvence. Řekl bych, že místo 60 FPS by to mohlo dosáhnout kolem 30 FPS, pokud by bylo hodně aut, hráčů nebo aktivit.

Goat Simulator 3 recenze

Co se týče miniher pro více hráčů... jsou v pořádku. Mám pocit, že místní multiplayer by byl perfektní způsob, jak hrát. Simulátor koz je spíše zážitek a Kozí simulátor 3 je stejný způsob. Některé jsou lepší než jiné. Moc se mi líbil Prop Hunt, což je hra na schovávanou. Všechno, co olízneš, je to, co skryješ, a hledač šlape po hlavě, aby našel lidi. The Floor is Lava je také dobrá, protože spoléhá na dovednosti, které jste se naučili při skákání, lezení a plošinách, abyste se lávě vyhýbali nejdéle. Car Derby se mi až tak nelíbilo, jelikož jsem obecně nebyl příznivcem ovládání řízení. Je to demoliční derby. Headsplat, což je hlavolam k malování věcí ala Splatoon Doufal jsem, že budu ten s největším pokrytím, a když jsem hrál s ostatními, skončil jsem jako průměrný.

Kozí simulátor 3 je přesně to, co byste očekávali od hry věnované oslavě parodií, zkoumání podivností herní fyziky a závodění po celém světě jako „chaotická dobrá“ nebo „chaotická špatná“ koza. Může to být hodně zábavné! Někdy se to může zlomit! Stále vidím problémy s vyskakováním po prvním patchi a zasekávám se. Přesto, i když to není dokonalé, je to dobrý čas. Dokáže být neuctivý, ale zároveň irelevantní a relevantní.

Kozí simulátor 3 je k dispozici pro PS5, Xbox Series X a PC.