Recenze: Tinker Racers (Nintendo Switch)

Automobilové závody a ničící hry jsou samozřejmostí, ale kolik z nich je založeno na principu malých aut? Je to prázdnota, kterou vyplňuje Tinker Racers. I když jsem zjistil, že si užívám mnoho různých režimů, které hra může nabídnout, a také několik zábavných skladeb připomínajících hraní s miniaturními auty v dětství, neocenil jsem, co kampaň tohoto titulu nabízí.

Tinker Racers je jednoduchá hra, která má letecký pohled podobný Spy Hunter nebo jiným starým arkádovým automobilovým hrám. Tuto hru je velmi zábavné sledovat, protože stopy připomínají něco, co by si dítě poskládalo, aby mohly rozbít svá Hot Wheels. Zjistil jsem, že tento malý detail je příjemným zpestřením standardní závodní hry s trochou nostalgie.

Tinker závodníci

Tinker Racers nabízí několik herních režimů od kampaní, Free for All, Single Race a Time Trials. Časovky jsou docela samozřejmé v tom smyslu, že vyrazíte na koleje, abyste se pokusili porazit nejlepší časy vývojářů. Jediný závod je také docela standardní režim, kde několik kol kroužíte po trati a vítězí ten, kdo projede cílem jako první. Free for All je režim, který mi ve své době přišel velmi užitečný, protože mi pomohl seznámit se s tratí, než jsem si ji zkusil vyzkoušet na venkově. Zjistil jsem, že všechny tyto režimy jsou velmi zábavné, a rád jsem si s nimi hrál.

Většinu času strávíte v kampani a tento režim považuji za obtížný. Režim se spouští docela snadno, když stojíte čelem k autu v derby závodu ničení, kde musíte vyhrát pět bodů. Tyto body získáte tak, že donutíte soupeře narazit na předměty nebo o ně zakopnout. Hru můžete také vyhrát vyčerpáním jejich zdraví. Ačkoli se poslední jmenovaný zdá být nejlepším způsobem, redukce jejich zdraví k dosažení celkového vítězství trvá věčnost. Tato strategie se také stává obtížnější, protože hra začíná přidávat další auta, která mohou předběhnout a zničit. Těchto posledních pár kroků je obtížných, protože nejen, že musíte předběhnout více nepřátel, ale také je zřejmé, že se soustředí pouze na vyjmutí auta. To ztěžuje postup, protože těmto soupeřům stačí k vítězství pět bodů a rychle vás vymazají z mapy. V různých časech jsem byl frustrovaný a vyrazil jsem na to, abych si mohl vyzkoušet mapy v ostatních režimech.

Tinker závodníci

Tinker Racers je zábavná hra s množstvím fantastických režimů a dětským pocitem úžasu. Zjistil jsem, že hlavní režim odemykání dalších skladeb byl nakonec trochu otravný. Navzdory tomu všemu je to zábavná malá hra, jen vyzkoušet ostatní režimy a podívat se na zábavné stopy, které vývojáři vytvořili. Doporučuji, pokud jste nostalgičtí po svém dětství nebo závodních hrách minulosti.