Recenze EDGE za únor 2024: Tekken 8 dostává 9/10, Suicide Squad zklamal

nemocný

Vyšlo nejnovější vydání britského herního magazínu EDGE a číslo 395 obsahuje řadu důležitých recenzí, včetně kontroverzních Suicide Squad: Kill The Justice League, Tekken 8 a Like A Dragon: Infinite Wealth. Nejvyšší skóre, kterého tým dosáhl v letošním vydání. na EDGE byl Tekken 8, který získal hodnocení 9/10 od obvyklého a přísného herního časopisu. Zde jsou všechny recenze:

Like A Dragon: Infinite Wealth + post-script („Jak se rozlehlý vesmír Infinite Wealth vyhýbá nebezpečím MCU“)
„Zdá se vzácné hrát hru, která se tak úplně točí kolem hlavního hrdiny a jejich hodnotového systému; vzácnější vzhledem k tomu, že těmito hodnotami jsou nadšení pro štěně, bezpodmínečný soucit a neomluvitelná snaha o interaktivní zábavu. V době Kiryu se svět zkroutil, aby ctil pravidla a předpisy krutých zločineckých syndikátů. Ti, kdo zahanbili systém, by jako pokání sundali malíček. Ve hře Like A Dragon: Infinite Wealth se malíček pohybuje pouze uvolněným gestem ruky s tlačítkem určeným k pozdravu nových přátel. Svět bez jakuzy se podřizuje vůli vlídnější a cizí síly. [8]

Suicide Squad: Kill The Justice League + post-script („If Looks Could Kill“ o uživatelském rozhraní)
„Jejich účel se však vyjasní po připsání kreditů. Zatímco hlavní příběh lze hrát jako samostatný zážitek pro jednoho hráče, Suicide Squad je pevně nastaven tak, aby pokračoval jako živá akční střílečka. Konec hry je již připraven, s dalšími misemi (ačkoliv jsme žádnou během kampaně již neviděli) a spoustou další kořisti ke sbírání. To vše je dokonale odůvodněno prostřednictvím chytrého multivesmírného nastavení, které působí narativním dojmem. Ale nelze popřít, že to vypadá jako jednoduchá výplň, udělování odměn, aniž byste se kdy cítili odměnou. Podobně jako metalidé s vymytým mozkem, o jejichž odstranění nás hra žádá, očekáváme, že vrcholy této věčně neochotné hry jsou již za ní. [6]

Pacific Boardwalk
„Přesto nás něco tlačí, abychom pokračovali, stejně jako náš mnohonásobný výlet do opravny s rozbitým PC. Třeba loajalita? Systémy tvorby a přizpůsobení hry spolupracují, aby vytvořily neuvěřitelný pocit z místa: je to zejména vaše auto, které se vyznačuje kombinací sestavených gadgetů, nesprávných laků a nediagnostikovaných Quirků, které mluví celým vaším příběhem. Pokud existuje nějaká obava, že se jedná o prostý případ Stockholmského syndromu, zmizí, jakmile znovu vyrazíme na cestu a do rádia si pobrukujeme, co by mohlo být ztracenou skladbou z alba Fleetwood Mac, světlomety auta přebarvující nádherné barvy Pásmo. -tak tmavý halogenový dekor s pískovcovou texturou. Zenový stav se vrací, dokud není nevyhnutelně proražen příchodem nové anomálie. Ale to jen sblíží auto a řidiče, dokud nejsou poraženi. A tak postupujeme kupředu do noci, nohy a pneumatiky pracují směrem ke stejnému neviditelnému horizontu a cestou nás čekají jakékoli překlenovací zážitky. [8]

Banishers: Ghost of New Eden
"Přesto je v Banishers srdce a to bije nejsilnější v romanci odsouzené k zániku v jeho středu." Jeho konec má také emocionální náboj s – alespoň v našem případě – chytrým zvratem, který působí jako odraz zvolené cesty a komentář k nasazení a oběti. Jako akční RPG je to chybné, ale jako narativní dobrodružství založené na výběru je to něco jako triumf. Eden je možná plný duchů, ale Don't Nod se stará o to, aby nás naše rozhodnutí nakonec pronásledovala nejvíc. [7]

ultras
„Aby bylo jasno, když se vydáte prozkoumat daleké končiny jeho mapy, Ultros zůstává plně formovanou Metroidvanií. Ale toto je země, kde je zabíjení snadné a skutečnou výzvou je najít jinou cestu vpřed. Hadoque tak ukazuje, že je možné svrhnout jeden z pilířů dlouho zavedeného žánru a zaplnit prázdnotu bez použití násilí. Nebo když se vrátíme k tématu 60. let, dalo by se říci, že Ultros chytře demonstruje hodnotu květinové síly. [8]

Tekken 8
„Vrstva za vrstvou jsou systémy Tekken 8 naskládány před vámi, jako cihly naskládané před mistrem bojových umění. Každý okamžik toho, co následuje, od jisker, které létají, když se pěsti a nohy dotknou těla, až po množství možností, které má každý bojovník v jakékoli situaci, byl navržen tak, aby zachytil pocit roztržení ve dvou. Uvidí se, zda hra Bandai Namco dokáže to, co se Street Fighter 6 tak úplně nepovedlo, a přiláká novou generaci hráčů, ale je to poprvé po desetiletích, kdy z toho mají dobrý pocit i tito odvěcí rivalové. [9]

Solium Infernum
"Tito démoni mohou být pro některé příliš silní." Přesto je výmluvné, že dotyčná skupina okamžitě začne plánovat svůj další zápas – i když to bude trvat měsíc nebo dva, jakmile bude vše vyřešeno. Protože po 15 letech stále nic nenabízí tolik vzrušení jako Solium Infernum, všechnu tu zdvořilost, zatímco se nože brousí v zádech. Nestává se často, že bychom seděli u klávesnice, nahlas se chichotali svým vlastním ďábelským plánům jako padouch z Bonda nebo zapínali PC pozdě v noci po explozi zpráv: herní oblíbenec se rozhodl obrátit všechno vzhůru nohama a pokračovat rychlejší akce. místo toho krvavější vítězství. Budete se muset naučit, jak platit daně, abyste se dostali do pekla, ano, ale můžeme vám slíbit, že tam bude také spousta smrti. [8]

Granule Fantasy: Connect
„S relativně krátkou kampaní, která vám umožňuje rychleji prozkoumat hlubiny po hře – kde questy mají exponenciálně vyšší doporučení PWR, ale odměňují vás štědřejším lootem – je Relinkův příběh zjevně druhořadým problémem. I tak je škoda, že odemykatelní spoluhráči jsou většinou vyloučeni z dialogů a cutscén, mimo volitelných epizod Fate (viz „Plachtění do konce“). Ale když kamera zasáhne, když spustíte ohromující záběr, je to těžké. Po osmi letech vývoje – zpočátku pod PlatinumGames, kdy si hotová hra zachovala lesk vývojářské značky – měla tato dlouhá cesta šťastný konec. Musíme jen doufat, že to není konec tohoto krásného rozvětvení. [7]

Balatro
„Dokonce i neúspěšné běhy nabízejí fascinující možnosti k přemýšlení a dechberoucí okamžiky triumfu, když ve svém posledním roztočení překonáte požadovaný celkový počet žetonů. Jednou nebo dvakrát se obáváme, že by to mohlo být trochu příliš blízko realitě, když se přistihneme, že si osvojujeme mentalitu hazardního hráče: toto je podle nás jistě poslední katastrofa, která nezklame náš optimismus. Ale když zpochybňujeme naši touhu vrátit se, není to jen prosté nutkání ještěřího mozku. Jak jednou řekl Sid Meier, hry jsou série zajímavých činností.
rozhodnutí. Balatro má také piky, srdce, palice a diamanty. [8]

Silent Hill: krátká zpráva
„Krátká zpráva s každým okamžikem smutku a utrpení má jen málo nuancí nebo psychologické hloubky předchozích příspěvků – a žádnou z nejednoznačností a přetrvávajících záhad nalezených v dalším hororu z pohledu první osoby vydaném Konami, který obsahuje také stísněné chodby a smyčka. struktura, co evokuje. Tento konkrétní hratelný upoutávka letos slaví výročí. Tento projekt možná neutrpí nedůstojnost vyřazení ze seznamu, ale je vysoce nepravděpodobné, že si na něj za deset let někdo vzpomene.“ [4]

Sokobond Express
„Čistý, mírně klinický vzhled vyvolává pocit, jako byste prováděli vědecký experiment v nedotčené laboratoři. V některých ohledech tento proces evokuje práci chemika, přičemž každý test vždy selže na první pokus a vyžaduje přepracování, než se objeví hotová molekula – půvabně napsaný výtažek ze souvisejících anekdot, vaše odměna za vaši vytrvalost. Jemný soundtrack je mezitím zvukovým ekvivalentem masáže ramen nebo podpůrného šepotu: uklidňující povzbuzení k vytrvalosti. Jako celek je to pozoruhodně soudržné, složené puzzle, které by mělo být přidáno do vaší sbírky během okamžiku.