Recenze: Ni No Kuni II: Revenant Kingdom The Prince's Edition (Nintendo Switch)

Ni No Kuni II: Revenant Kingdom konečně dorazilo na Nintendo Switch, tři roky po svém prvním vydání, včetně všech jeho rozšíření a rozšíření. Toto je kompletní zážitek z Ni No Kuni II. Hra začíná sto let po událostech Ni No Kuni: Wrath of the White Witch, zpočátku začíná cutscénou prezidenta země podobné Spojeným státům. Prezidentův konvoj je zničen při útoku a zůstává v bezvědomí. Prezident Roland se pak ocitne převezen do království Ding Dong Dell. Království je uprostřed blížícího se převratu, který se odehrává v předvečer korunovace mladého krále.

Po úvodní cutscéně vás Ni No Kuni II vezme přímo k jádru věci. Roland se okamžitě setká s mladým králem Evanem Pettiwhiskerem, právě když to všechno začíná. Dorazíte právě včas, abyste zachránili budoucího krále před pokusem o atentát. Vedení Evana k rozhodnutí vybudovat si vlastní království ke svému obrazu. Království míru pro všechny s Rolandem po boku.

Ni No Kuni II je mým úvodem do franšízy a je svědectvím o hře a historii, že jsem se v tomto světě nikdy necítil ztracený. Po boku Rolanda se učíte pravidla světa a je to neúprosné. Hra se nezpomaluje, neustále se učíte nové lore nebo mechaniky, jak postupujete, a to dokonce tak daleko, že představujete samotné budování sfér. Stejně jako všechno ostatní ve hře je neuvěřitelně dobře zpracovaná – často se tento druh mechaniky může cítit trochu fuška, ale tady to nikdy není.

Budování království, kromě bojů a příběhu, zajišťuje, že Ni No Kuni II je velmi kompletním zážitkem, který má co nabídnout, ale je tu pár zajímavostí. Hlavní je boj. Ni No Kuni II nemá tahový boj. Místo toho je to rychlý hack-and-slash s lehkými a těžkými útoky, úskokem a těsnými bloky a řadou různých útoků na dálku. Existuje mnoho různých mechanik k pochopení, ale jejich pochopení a zvládnutí netrvá příliš dlouho. Je to neuvěřitelně uspokojivý způsob hraní, když se to dělá správně, jen doplněný o solidní design a různé nepřátele, se kterými se po cestě utkáte.

Druhou největší věcí na Ni No Kuni II je to, jak esteticky působí jako balení. Hudba je úžasná a vzhled hry je také ohromující. Umělecký styl je jako animovaný film, opravdu se na něj dá dívat. Bohužel existuje několik technických problémů s hraním na Nintendo Switch, ale žádný není příliš do očí bijící, a opět mít hru této velikosti na cestách daleko převyšuje jakákoli negativa. Naštěstí to vypadá v doku a je také přenosné.

Příběh Ni No Kuni II tu není proto, aby udělal něco převratného, ​​ale to neznamená, že to není neuvěřitelně uspokojivá cesta. Zápletka funguje jako dobrý prostředek, který vás zatlačí do hlubin své hratelnosti, ve které je neuvěřitelně snadné nechat se rozptýlit a ztratit se. Zjistil jsem, že vedlejší úkoly mohou být zastaralé a opakující se, ale to je opravdu jedna z mála výtek, které této hře mohu mít.Celkový zážitek je neuvěřitelně příjemný a postavy samotné jsou fascinující znát. Stejně jako mnoho JRPG existuje spousta nových tváří, které můžete potkat, s vlastními nepředvídatelnými příběhy a příběhy, do kterých se můžete ponořit. To vše přispívá k tomu, aby byl Ni No Kuni II autentický.

Ni No Kuni II: Revenant Kingdom je JRPG, kterou musíte mít, s plynulým bojem, úžasnou mechanikou budování království a světem, který musíte objevit. V tomto plně realizovaném zážitku je eklektické obsazení postav, které vás zaujme hned od začátku.