90%

Jako drak: Ishin! je to nejzábavnější, co jsem měl při hraní hry Yakuza od Yakuzy 0. Každý fanoušek série nebo obecně fanoušci samurajských her by si to měli vyzkoušet.

Uživatelské hodnocení:

Buďte první!

Po svém vydání v Japonsku v roce 2014, Ryu ga Gotoku Studio a SEGA's Like a Dragon: Ishin! konečně světový debut. Stojí cesta za to, nebo byste se měli po samurajské opravě poohlédnout jinde?

Jako drak: Ishin! Posouzení

Jako drak: Ishin! se odehrává v polovině 1800. století, kdy západní lodě začínají vplouvat do Japonska. Během této neklidné doby se mladý muž jménem Sakamoto Ryoma vrací domů z výcviku meče v Edu. Sakamoto Ryoma je ve skutečnosti Kiryu z ostatních her, jen přejmenovaný pro účely příběhu. Když se vrátíte domů, potkáte svého adoptivního otce a dozvíte se o politických problémech kolem vašeho domova.

Netrvá dlouho, než vás přistihne spiknutí a váš adoptivní otec je zabit. Takže přirozeně, jelikož se jedná o hru Yakuza, vina leží na vás a vy se schováte. Bohužel víte pouze to, že vrah používal styl Tennen Rishin a jediní lidé, kteří o tomto stylu vědí, jsou Shinsengumi. Takže se vydáte do Kyo a přidáte se k Shinsengumi, elitní skupině samurajů nižší třídy, v naději, že najdete odpovědi, které hledáte.

Jako drak: Ishin! se vrací k akčnímu boji v reálném čase, kterým je série známá. Jako samuraj ovládáte několik bojových stylů a můžete se během bitvy libovolně měnit. Existuje styl meče, styl neozbrojeného rváče, styl zbraně a styl meče a zbraně (pro útoky v oblasti účinku). Každý má své vlastní stromy dovedností, komba a speciální schopnosti.

Styl meče je nejlepší pro souboje jeden na jednoho, jako jsou bossové nebo minibossové. Brawler je více o grapplingu a ovládání. Zbraň je zlomená proti slabším nepřátelům a můžete spamovat bez nabíjení. Gun and Sword je hybrid, spíše o okázalých pohybech a zasažení více nepřátel. Brawler byl můj oblíbený, protože jsem mohl používat teploměr k házení nekonečných úderů, dokud nepřítel nepadl nebo mi nedošel dech. Meč je podle mě celkově nejlepší, protože někteří nepřátelé mají brnění a kulky s brněním skoro nic nedělají.

Něco, co jsem si všiml, bylo, že ve světě obecně bylo méně tepelných akcí (speciálních útoků). V jiných hrách můžete použít kola, kužely, odpadkové koše a v podstatě cokoli, co se povaluje. Najdete věci jako sedla nebo ryby pro použití v Ishin, ale ne tolik jako v předchozích záznamech. Možná je to tím, že už máte zbraně, které se nelámou. Každopádně jsem byl zklamaný, protože jsem se těšil, až uvidím různé nápady, které v té době mohli dělat.

Like a Dragon je upřímná recenze

Abychom to vykompenzovali, vyděláváte takzvané karty vojáků. Karty se používají v bitvě, aby vám pomohly v bitvě. Většina z nich vás buffuje nebo léčí, ale některé mají speciální útoky. Jeden z prvních, který dostanete, vám umožní vystřelit blesky z vašich rukou jako Palpatine ze Star Wars. Mým současným favoritem je nenuceně vyvolávat tygra do bitvy, jako by to bylo na denním pořádku. Použití karty vojáka lze nastavit na automatické pro lidi, kteří se o to nechtějí starat.

Ishinova velká minihra se jmenuje Another Life. Je to v podstatě farmářský simulátor a je super návykový. Nejprve získáte malý pozemek na pěstování několika plodin. Po krátké době pak úrodu sklidíte a můžete je prodávat nebo z nich vyrábět jídlo. K vylepšení farmy můžete také použít ctnost, kterou získáváte různými aktivitami, jako jsou vedlejší úkoly a porážení těžkých nepřátel. Pokud se toho budete držet, prodejem peněz získáte vynikající milovníky jídla a skutečnou úrodu.

I když je v Ishin spousta vedlejších úkolů, některé z nich jen obracejí předměty znovu a znovu. Líbí se mi to, protože občas se vedlejší úkoly Yakuzy mohou začít táhnout. Nevýhodou je, že nezískáte tolik nezapomenutelných okamžiků. Pokud jde o ostatní minihry, stále máte karaoke, rybaření a hazardní hry.Slepičí závody jsou novinkou, díky které sázíte na slepice, ale nikdy jsem neměl moc štěstí.

Recenze hry Like A Dragon Ishin

Protože jste součástí Shinsengumi, máte ve městě pověst. Větší reputaci můžete získat plněním vedlejších misí, vícenásobným jídlem na místě nebo nákupem věcí od prodejců. Máte také přístup ke zbraním a upgradům, což vám umožní vyrábět nové katany a zbraně. A i když jsem se cítil silný, nikdy jsem se necítil přemožen.

Technicky jsem během hraní nezaznamenal žádné pády nebo pády snímků.

Tato recenze Like a Dragon: Ishin! byl vyroben na PlayStation 5. Digitální kód poskytl vydavatel.