Recenze Football Manager 2023 – Die Besten

Football Manager 2023 – 15 podrobností, které potřebujete vědět

Ffotbalový manažer závislost může být nebezpečná věc, což dlouholetí fanoušci show rádi potvrdí. Pro fotbalové fanoušky, kteří jsou více uchváceni managementem mimo hřiště, než skutečná akce na hřišti a nemohou získat dostatek dat a statistik, je to druh hry, která rok co rok zatíná své drápy do vás doslova stovky hodin. To samozřejmě pomáhá Fotbalový manažer je vzácným a zářným příkladem každoroční franšízy, která nikdy nepřestane nacházet způsoby, jak smysluplně vylepšit svůj vzorec, což znamená, že každý rok se objevují nové důvody, proč hrát dál.

Pro nikoho, kdo má s franšízovými zkušenostmi, by to nemělo být žádné překvapení Fotbalový trenér 2023 tento trend udržuje. Je to neuvěřitelně komplexní simulátor pro správu, který vás odmění tím více, čím více času tomu věnujete, a ponořit se do plevele a vypořádat se se všemi jeho systémy a nuancemi zůstává dokonale návykovým zážitkem. Úroveň kontroly, kterou nabízí nad každým drobným aspektem vedení vašeho zvoleného klubu, je splněným snem každého fotbalového fanouška, a jemné vyladění každého z těchto aspektů – od tréninkových plánů po rozvrhy skautingu, od přestupových politik až po rozvoj mládeže – zůstává velmi příjemným zážitkem.

„Úroveň kontroly Fotbalový trenér 2023 nabídka na každý malý aspekt vedení vašeho klubu, který si vyberete, je splněným snem každého fotbalového fanouška a řešení každého z těchto aspektů – od tréninkových plánů po programy skautingu, od přestupové politiky po rozvoj mládeže – zůstává mimořádně příjemnou zkušeností. “

Pokud však hledáte nějaké opravdu významné změny a vylepšení oproti loňské hře, Fotbalový trenér 2023 mohl tě nechat chtít. Pokud máte Fotbalový trenér 2022, což samo o sobě bylo již poměrně iterativním vylepšením oproti svému předchůdci, takže skok na letošní hru nemusí být ve skutečnosti nutností, což se zdá jako ještě menší upgrade.

To samozřejmě neznamená, že nelze mluvit o vylepšeních a změnách, a přestože jsou ve velkém schématu věcí nepodstatné, jsou dobře implementovány (z větší části) a svým vlastním způsobem, přidávají na zážitku. Nejjasnější věcí, která vzbudí největší pozornost, je samozřejmě přidání oficiální licence UEFA, což znamená, že Liga mistrů, Evropská liga a Konferenční liga jsou nyní oficiálně ve hře, se vší prezentací, logy a šmrncem, které vám I očekává se, že je bude doprovázet. Samozřejmě, že jsem celoživotním fanouškem Manchesteru United, musel jsem strávit sezónu v hrozné Evropské lize, než jsem se mohl vrátit do vyšších pater evropského fotbalu, ale když si představíte manažera žoldáka, jako je Antonio Conte, vždycky můžete začít s Manchesterem. City nebo PSG. Ten masivní převod a rozpočet na platy taky neuškodí, co?

Další okamžitě patrnou změnou je, o kolik lepší jsou skutečné zápasy. Je pravda, že to nikdy nebyla silná stránka Fotbalový manažer série, ale je fér říci, že je to chyba, kterou je většina fanoušků série ochotna ignorovat už léta, protože zážitek ze hry není ve skutečnosti takový Fotbalový manažer je o. Nicméně, Fotbalový trenér 2023 výrazně zlepšili animace hráčů na hřišti, takže brankář šetří, po křídle běží bludiště, hráči dostávají míč do vzduchu a další akce působí mnohem přirozeněji a plynuleji. Samozřejmě nakonec zápasy o Fotbalový trenér 2023 stále vypadá jako něco, co by bylo v roce 2002 označeno jako vizuálně zastaralé, ale opět to plní svůj účel.

Fotbalový trenér 2023

„Velkou změnou, která vzbudí největší pozornost, je samozřejmě přidání oficiální licence UEFA, což znamená, že Liga mistrů, Evropská liga a Konferenční liga jsou nyní oficiálně ve hře se všemi prezentacemi, logy a švihem, které byste očekávali. doprovázet je.

Další změnou, kterou hra nabízí, pokud jde o akci na hřišti, je vylepšená a dynamická AI. To se mi však trochu těžko posuzovalo a nedokážu vám tak či onak říct, jaký dopad měly tyto úpravy. Protichůdní manažeři v Fotbalový trenér 2023 nyní provádějte dynamické změny jejich taktiky na základě vaší taktiky a způsobu, jakým hrajete, a jednou za čas vám hra dá vědět, že se to děje. Opoziční týmy, které prováděly změny v boji proti vaší taktice, byly vždy záležitostí Fotbalový manažer nicméně kromě toho, že to udělám transparentnějším, je pro mě těžké říci, zda to tato nová vylepšení nějakým smysluplným způsobem změnila.

Návrat do zákulisí (kde maso a brambory všeho druhu Fotbalový manažer zkušenost skutečně lže), Fotbalový trenér 2023 přidává nový Squad Planner, což je příjemný doplněk, ne-li přímo zásadní. To vám dává holistický pohled na váš tým, poskytuje vám snadno stravitelné informace na jedné obrazovce o vašich možnostech na každé pozici na hřišti, a dokonce vám umožňuje filtrovat až na příští sezónu, abyste viděli, kteří hráči již nebudou k dispozici. opouštět postupně některé světlé polohy. Konkrétně, pokud jde o plánování budoucích přesunů a identifikaci oblastí vašeho týmu, které potřebujete posílit, přijde vhod Squad Planner.

Interakce a práce s představenstvem vašeho klubu mezitím také přináší další vrstvu letošní hry. Spolupráce s představenstvem a vzájemná shoda na cílech a následná snaha o dosažení těchto cílů, zatímco se potýkáte s různými stupni finančních a infrastrukturních omezení, byla vždy ústřední součástí Fotbalový manažer zkušenosti a Fotbalový trenér 2023 přidává k tomu novou vrásku v podobě nového systému důvěry fanoušků. Je to přesně tak, jak to zní – stejně jako představenstvo budou mít příznivci vašeho klubu svá vlastní přání a požadavky a v závislosti na tom, jak dobře budete proti těmto očekáváním fungovat, se váš vztah s fanoušky bude lišit. Tvrdou realitou světa je, že příznivci často nemají příliš velký vliv na rozhodnutí představenstva, a přestože tomu tak je Fotbalový trenér 2023, je to doplněk k autenticitě zážitku. Navíc je samozřejmě vždy velmi uspokojující mít fanoušky, kteří jsou spokojeni s tím, jak vedete klub a jak váš tým hraje a předvádí na hřišti.

Fotbalový trenér 2023

„Od řízení vašeho týmu a udržení spokojenosti vašich hráčů až po přeměnu další várky Wonderkids na tým mistrů světa, zkušenost s budováním vašeho klubu a přeměnou jeho bohatství zůstává tak obohacující a poutavá než kdy předtím. Ve skutečnosti se sešlo několik iterativních vylepšení a vylepšení Fotbalový trenér 2023 nejlepší hra v sérii."

Stručně řečeno, příběh o Fotbalový trenér 2023 je ten, který by mohl dostat hru do liché pozice pro sériové veterány. Je to úžasná hra a není možné, aby si z ní fanoušci neodnesli stovky hodin návykové zábavy. Ať už jde o řízení vašeho týmu a udržení spokojenosti vašich hráčů nebo přeměnu další várky zázračných dětí na tým mistrů světa, zkušenost s budováním vašeho klubu a přeměnou jeho bohatství zůstává tak obohacující a poutavá než kdy předtím. Ve skutečnosti se kombinuje několik iterativních vylepšení a vylepšení Fotbalový trenér 2023 nejlepší hra v sérii. Zároveň se však jedná také o klesající výnosy. Mezera mezi rokem MF výplaty se zdají menší než kdy jindy, takže i když je letošní hra dokonalým manažerským simulátorem ve více ohledech, nemusí to být nutně ten, který nutně potřebujete ont získat, pokud již ve své knihovně máte jeho bezprostředního předchůdce.

Tato hra byla testována na PC.