Recenze: SYNTHETIK: Ultimate (Nintendo Switch)

Pokud rádi pobíháte po střeleckých předmětech, mějte pro sebe hru. SYNTHETIK: Ultimate nabízí několik úrovní střílení všeho, co se hýbe, a snaží se při tom nezemřít. V této hře opravdu není mnoho zákulisí nebo příběhu, ale opravdu potřebujeme hodně vyprávění?

Počínaje vzhledem hry získáme střední úroveň grafické náročnosti. Není to dostatečně zrnité, aby to bylo považováno za pixelové umění, ale také to není vizuálně bohaté nebo zajímavé 2D prostředí. Jelikož se jedná spíše o akční hru než o příběhovou hru, není mnoho textu ke čtení. I tak bych doporučil hrát tento na televizi, protože existuje dostatek drobných detailů, že není vhodný pro přenosné hry. Vizuální témata jsou docela standardní a fungují dostatečně dobře na to, jaké jsou, a efekty - jako rakety a střely, výbuchy atd. - jsou sjízdné.

Jelikož je SYNTHETIK: Ultimate především o střílení, pojďme si trochu promluvit o zbraních. Máte přístup k poměrně dlouhému seznamu zbraní. Samozřejmě je nedostanete všechny najednou a někdo by mohl namítnout, že na seznamu je ve skutečnosti příliš mnoho zbraní; jakmile uvidíte seznam, myslím, že pochopíte, o čem mluvím.

Mimochodem, buďte opatrní s počtem munice as funkcí ručního nabíjení. Pokud vám dojdou kola uprostřed přestřelky, může to být pro vás špatný den. Pokud omylem stisknete tlačítko pro opětovné nabití dvakrát, můžete ztratit celý klip a ještě rychleji vám dojde munice. Pokud jde o zbraně, dostanete hlavně střelné zbraně: pistole, brokovnice, brokovnice, pistole na hřebíky atd.

Existuje také osm různých typů postav, z nichž každá má jinou sadu dovedností, zbraní a taktik, které můžete použít k sestřelení padouchů. Dobrou zprávou je, že máte různé typy postav. Špatnou zprávou je hrát je všechny natolik, aby s nimi byli zdatní, a opravdu levelování může být trochu obtížné. Kromě zbraní máte v inventáři sloty pro další předměty a drogy. Ano, hra obsahuje prvek samoléčby k prevenci bolesti a snížení následků zranění.

Můžete také hrát tři herní módy: Citadel (hlavní zaměření hry), Arena a Střelnice. Hraní v Citadele spočívá v procházení her po úrovních, abyste dosáhli „vrcholu“. Tam musíte porazit konečného padoucha, abyste hru vyhráli. Jedná se o docela standardní strukturu s roguelike twistem v tom, že znovuobjevení a opětovné bojování o úroveň bude znamenat zcela novou sadu padouchů a tak dále. Jinými slovy, tato hra není jen o zapamatování vzorů, musíte být přizpůsobiví (a trocha opatrnosti také pomáhá).

Pokud ponoříte prsty na střelnici, připravte se na nějaké zklamání. Je to druh tréninkové oblasti, ale nečekejte rady, jak hru vlastně hrát. Objektivní vysvětlení také nečekejte. I když jste u toho, nadále neočekávejte, jak dělat věci, jako je opuštění dosahu. Tato hra nedává základy najevo ani není k dispozici pro referenci.

Tento port přepínače je také trochu krátký s ovládacími prvky. Levý Joy-Con slouží k pohybu vašeho avatara a pravý Joy-Con slouží ke změně směru, kterým váš avatar vypadá a míří. Nijak zásadně se neliší od ostatních střelců, ale správné cílení na Joy-Con je trochu ošidné a ne příliš těsné. Zaměřovací záměrná osnova se bude pomalu unášet k dokonalému výstřelu, pokud je obecně blízký padouchu. Pokud jste vystaveni, neočekávejte, že se obraz zaměřovače vyřeší rychleji, a pokud trefíte správný Joy-Con, záměrný kříž poslušně poskočí s divokými švihy odpovídajícími sebemenšímu dotyku tyče. Může to být velmi přitěžující, ale přidaná obtížnost může učinit výhru uspokojivější.

Když už mluvíme o obtížnosti, máte také několik možností. SYNTHETIK: Ultimate vám umožňuje nastavit více faktorů obtížnosti. Čím více faktorů opustíte, tím těžší bude hra hrát a vyhrávat, ale také vám to umožní získat lepší vybavení / kapky munice a lepší body / odměny. Pokud máte rádi výzvy, zahrajte si s tímto nastavením, ale připravte se na to, že se věci rychle zkomplikují.

Souhrn těchto problémů je bohužel dost otravný na to, aby způsobil mírné zhoršení hodnocení na Switchi. Je to stále solidní hra, ale možná si ji užijete více na svém počítači se systémem Windows (kde mimochodem můžete začít zdarma).