Recenze: Regina & Mac World (Nintendo Switch)

Regina & Mac World je platformová hra pro Nintendo Switch. Je to jakési pokračování 3D hry, jednoduše nazvané Regina & Mac, která se dostala do Wii U et Nintendo Switch v roce 2020. Podívejme se, jak daleko to šlo do 2D režimu.

Předchozí vydání společnosti Regina & Mac bylo silně inspirováno érou 64D hraní Nintendo 3 s kývnutím na Mario 64 a Banjo-Kazooie. Na rozdíl od Maria, který začal život jako plochá 2D postava, než skončil ve třetí dimenzi, Regina a Mac udělali věci pozpátku. Líbí se mi myšlenka vytvoření 2D verze 3D hry; Přemýšlel jsem Ahoj! Pikmin odvedl na 3DS celkem dobrou práci a byl jsem nadšený z nové plošinovky, do které jsem si zabořil zuby.

Regina & Mac World, stejně jako jeho předchůdce, je inspirován Mariem. Tento název platformy hraje - a vypadá - hodně jako jedno z dobrodružství našeho instalatéra. Můžete skákat a běhat, bít hlavou do bloků, abyste odhalili drahokamy (místo Mariiných mincí), a rozbíjet cihly. Travnaté sekce ve skutečnosti vypadají tolik jako Marioovy pamětihodnosti, divím se, že neporušuje nějaký autorský zákon.

Regina a Mac World - Nintendo Switch - obrazovka 1

Existuje několik rozdílů, které pomáhají Regině a Mac odlišit se od Maria, i když byly upraveny odjinud. Bonusy zahrnují štít (jako Sonic the Hedgehog) a pogo stick (jako DuckTales). Originalita na displeji je zde malá. Nejhorší na tom je, že ani on nehraje dobře a ujistil se, že to není ani zábavná pocta jeho inspiracím.

Ovládací prvky jsou velkou částí problému. Jsou objemné a únavné. Dokonce i zasažení nepřítele pod cihlou se zdá být nepřesné, protože box nebo nepřítel nebo hlavní sprite nejsou správně zmapováni. Nemá to finesy her, na kterých je založen.

Dalším zásadním problémem je nevyrovnaná úroveň obtížnosti hry. Hrál jsem všechny hry Mario až do konce, sbíral jsem všechny hvězdné mince a všechny tajné východy, takže mi hra není cizí. Náročné plošinovky. Ale tento vás velmi rychle ponoří do hlubokého konce. Očekává se, že předvedete neuvěřitelné akrobatické výkony, abyste prošli určitými úrovněmi, aniž byste měli jinou cestu.

Regina a Mac World - Nintendo Switch - obrazovka 2

Úroveň pět vám například poskytne jahodový bonus, který vám umožní spěchat vzduchem. Poslední část úrovně zahrnuje dvě pohyblivé platformy, mezi kterými musíte spěchat, abyste se vyhnuli hrotům. Pokud se pletete, musíte si pořídit další jahodovou. Ty jsou v omezeném množství, takže jakmile je všechny použijete, v zásadě se zaseknete a donutí vás vypnout a restartovat. Protože vás to odkazuje na debut z úrovně vidím spoustu hráčů, jak to vzdávají a nezačínají znovu; Hrál jsem dál, protože jsem pro tuto recenzi musel.

K nápravě by mohl pomoci kontrolní bod. Totéž by platilo pro neomezené napájení. Nebo snad to utahování nemusí být bonus, ale standardní tah? V Marioových plošinových dobrodružstvích jsou bonusy jako bonus. Možná to budete potřebovat k odemčení některých věcí, například létání pod dýmkou, abyste našli skrytou místnost, ale stále můžete dokončit úroveň v pohodě bez ohnivého květu nebo kostýmu veverky.

Naštěstí neexistuje žádný časový limit, takže alespoň můžete hrát každou úroveň tak dlouho, jak potřebujete. Máte také neomezené životy. Zatímco původní název Regina & Mac má dobře vyváženou úroveň obtížnosti, tato hra je frustrující obtížná, téměř od začátku. Vytrhl jsem si vlasy na úrovni pět.

Regina a Mac World - Nintendo Switch - obrazovka 3

Pozitivní je, že hudba je chytlavá a odpovídá zábavnému stylu původní hry. Abych byl upřímný, je to pravděpodobně nejlepší část hry. Grafika, přestože připomíná Mariov vlastní svět, je plochá a bez života. Skřítci jsou špatně navrženi a pozadí je neinspirativní.

Celkově vpád Reginy a Mac do 2D území není tak zábavný, jak jsem doufal. Hraje spíše jako demo než plnohodnotná hra. Miluji plošinové hry - je to jeden z mých oblíbených žánrů, když jsem vyrostl s Mariem - a byl jsem opravdu nadšený, že jsem tuto hru mohl vyzkoušet. Bohužel nesplnila moje očekávání. Pod povrchem vidím nějaký potenciál a byl bych rád, kdyby to tým vyřešil nebo to zkusil znovu. Jak to tak je, tento titul nemohu doporučit.