Recenze: Sbírka SaGa je dobrá, ale ne zcela legendární

Velká část podnikání Square Enix zkoumá své staré hry. Nabízí porty! Funguje na remasterech! Ale obvykle je Final fantasy kterému se dostalo největší pozornosti, se sériemi jako Co et Sága pozornost se dostává až v následujících letech. Kolekce SaGa Final Fantasy Legend je toho jasným odrazem. Zatímco má na sobě „Final Fantasy" jméno, toto ne Final fantasy Hry. Oni jsou Sága's prvními kroky od začátku do konce. A teď je řada na nich, aby se vrátili do centra pozornosti. I když je skvělé je vidět a hry si na Switchi vedou dobře, připadá mi to trochu jako povrchní úsilí.

Každý ze tří závěrečné fantasy legendy Hry ve sbírce zahrnují myšlenku dobrodružství a cest přes různé prostory. Včas závěrečné fantasy legendy et závěrečné fantasy legendy II, vylezete na věž ve středu světa, občas se zastavíte v různých „světech“ na různých patrech. V jednom hledáte nebe a ve druhém chráníte mystické MacGuffiny. Final Fantasy Legends III změňte věci tím, že místo toho zapojíte cestování v čase, protože vaše párty byla poslána z budoucnosti do minulosti jako děti, aby svět neskončil. Nyní jako dospělí cestujete mezi minulostí, přítomností a budoucností, abyste zabránili entitě zaplavit a zničit svět.

sbírka legendy finální fantasy ságy 2

RPG Game Boy jsou zpočátku velmi základní hry. Máte skupinu čtyř postav a vyberte si, kdo vás provází celým příběhem. Existují lidé, kteří jsou dobrými fyzickými bojovníky, magickými mutanty a stvořeními jako monstra nebo roboti, kteří mají jedinečné vlastnosti a mohou se změnit po konzumaci masa příšer. Bitvy jsou tahové, pouze s třetí divizí položek, jako jsou útoky zbraní, talenty a kouzla ve vlastních nabídkách. Protože to jsou Sága hry, vaše statistiky se zvýšily na základě akcí, které provedete místo zkušeností získaných v prvních dvou hrách. (Třetí má zážitkový systém.) K dispozici je také systém odolnosti zbraní, který ve třetím záznamu chybí.

Jednoduchost platí i pro vaše motivace. Příběhy nejsou tak podrobné jako modernější Sága scénáře, ačkoli druhá a třetí hra jsou propracovanější než první. Bojujete, hledáte položky, které potřebujete k dosažení světa nebo příští éry, a pokračujte v tom, dokud nebudete hotovi. Když jsem se vrátil ke všem třem zápasům, zjistil jsem, že si říkám: „Dobře, takže ve 12 jsem se mýlil a Final Fantasy Legend III byl nejlepší a mnohem lepší než Final Fantasy Legends II. "

sbírka legendy finální fantasy ságy 3

Opravdu pozoruhodná věc na seskupení těchto tří her do Sbírka SaGa je schopen vidět v kolik hodin Sága hry rostly a stárly. V případě osobního růstu můžeme vidět, jak postupovali pozitivněji. První Legenda o Final Fantasy hodně se podobá originálu Final Fantasy. Vaše postavy neměly smysl pro identitu a cítily se na jedno použití. Přestože je koncept různých světů a vrstev pevný, je velmi rudimentární. Final Fantasy Legends II opravuje to tím, že dělá vaši postavu smysluplnější, přidává NPC a trochu silnější příběh. Final Fantasy Legend III nakonec je ze všech nejhezčí a nabízí více míst a postav, které se mohou cítit výrazně a mají hloubku.

Ale teď, když jsou staří, to, že jsou všichni pohromadě, ukazuje, jak nepohodlná by ta raná RPG mohla být. Míra setkání je poměrně vysoká, přičemž obtížnost prvních dvou her je natolik vysoká, že musíte v původním městě chvíli zůstat, abyste se stali dostatečně silnými, abyste přežili delší cesty. Také jsem netušil, jak se v mé třicetileté mysli trochu popletly koncepty a příběhy prvních dvou her. Třetí je ten, který ukazuje skutečný pokrok. (Ačkoli to postrádá vývoj postavy.)

sbírka legendy finální fantasy ságy 4

Nabízí se otázka, zda kompilace dělá pro hry dost. Je pravda, že jeho doplňky většinou nabízejí stejné druhy změn jako Sbírka many, Předchozí reedice Square Enix. Hry máte zase pohromadě Kolekce SaGa Final Fantasy Legend. K dispozici je funkce přiblížení, která je trochu jasnější. Můžete věci urychlit, aby procházení prázdných prostor bylo méně starostí. Existují také různé tapety a svislý režim, ale oba jsou nadbytečné. Existují určité změny polohy, například některá jména se liší (Catcraw to Catclaw), což může unést kouzlo nebo nostalgii, kterou lidé mohou zažít. Ale poté, co jsem si to znovu zahrál, se nemůžu nezeptat, jestli by další prospěšnou funkcí mohl být volitelný přepínač nastavení vyvážení.

Z hlediska ochrany Kolekce SaGa Final Fantasy Legend dělá vše, co lidé potřebují. Všechny tři hry máte snadno dostupné v jedné kompilaci. Můžete vstoupit bez větší námahy, projít každou z nich a možná projít věcmi trochu rychleji, než byste normálně zvládli. Ne všechny tři tituly obstály tak dobře, jak si možná pamatujete, ale byly z jiné éry. Je to způsob, jak ctít minulost, i když je to těžké Sága fanoušci a lidé, kteří je hráli, když byli čerství a noví, mohli ze zážitku dostat maximum.

Kolekce SaGa Final Fantasy Legend je k dispozici pro Nintendo Switch po celém světě.