Recenze Scarlet Nexus - Anime boj spojený s několika sezónami anime příběhu

Scarlet Nexus vypadal jako sen fanoušků anime. Mělo to vzhled, příběh a boj, ale teď jsem hře věnoval spoustu času, dodržuje své sliby? Dovolte mi říci, že většina z nich je, ale není to bez problémů - některé z nich budou nepříjemnější, pokud se nezapojíte do vyprávění nebo se nebudete držet bojové mechaniky.

Sledujte na YouTube

Úplně jsem se podíval na Scarlet Nexus ve výše uvedené recenzi videa, takže se podívejte na všechny klíčové informace, ale pokud spěcháte a chcete se jen naposledy zasmát, tady je: zábavná hra plná elegantních vizuální efekty, originální bojový systém a postup ve stylu RPG. Není to jednoduché hack 'n' slash, ale hluboká hra se spoustou interakcí mezi postavami a dosti popleteným příběhem.

Mé potěšení pro Scarlet Nexus těžilo z mé lásky k anime, stylu, který je plný hry. Pokud nejste připraveni investovat do příběhu, který je vyprávěn spoustou statických cutscén, nebudete střílet. Zkušenosti. Dodám, že toto je mnohem větší problém na začátku, kdy se hra snaží vyvážit váš vstup do hry a zároveň se snaží nastavit příběh, který přijde, vedle spousty představených postav. Jak budete postupovat, strávíte méně času sledováním a více hraním her, ale vyprávěný příběh zůstává klíčovou součástí toho, co je Scarlet Nexus.

Screenshot recenze Scarlet Nexus

Hrál jsem na PS5 a byl jsem ohromen vizuálním stylem, který byl vytvořen. Svět je hustý, animace jsou skvělé a design nepřítele je v extrému originální - je opravdu málo co porovnávat, organičtí nepřátelé se krásně střetávají s drsným, moderním prostředím a technologiemi.

Podívejte se na video recenzi, kde najdete podrobnější myšlenky a dobře se podíváte na to, jak hra vypadá v akci, vše zachyceno na PS5.

Pokud máte rádi zvuk hlubokého RPG s rozsáhlou bojovou mechanikou, Scarlet Nexus by neměl zklamat. Pokud očekáváte něco podobnějšího jako Devil May Cry, možná zjistíte, že rozšířené vyprávění příliš nepřekáží hře. To znamená, že si to můžete pořád užít, pokud nejste anime geek. Pro všechny hráče je tu spousta zábavy, protože je to skvělé, jakmile se to rozjede - ale obávám se, že to ztratí některé lidi v ranných hodinách.

3 hvězd

Zkontrolujte kód poskytnutý vydavatelem. Testováno na PS5.

')); }); }); }